Fitness Seller

Aankondiging Toptrucks NK Truckpull +

Bezoekers in dit topic

Hey mannen,
bij deze wil ik alle deelnemers ontzettend bedanken voor afgelopen zaterdag. Het is ondanks de wat slechtere weersomstandigheden een groot succes geworden.

De mensen van de RAI waren erg tevreden en willen een dergelijk iets zeker weer met ons organiseren.
De sponsor vond het ook machtig om te zien en was ook zeer tevreden.. We trokken elke keer goed veel publiek en heb veel leuke en positieve reacties gehad over de onderlinge kameraadschap.
Ook van de mannen van Mooi Wark was dit opgevallen.
Kortom een goed visitekaartje afgegeven voor onze sport.

We begonnen de dag met het verzamelen van de atleten bij de trailer van de Stichting Hoogvliegers.
Dit is een goed doel organisatie voor Chronisch zieke en terminaal zieke kinderen en organiseert uitstapjes met vrachtwagen naar een vliegveld in Nederland waar de kinderen dan een korte rondvlucht over Nederland maken. Deze organisatie zorgt zodoende voor een onvergetelijke dag voor kinderen en ook ouders.
Na het welkomstwoord en de loting ging het naar buiten naar het wedstrijd terrein. Daar begon het net voor aanvang van de wedstrijd te regenen, waardoor we wat later begonnen. De eerste deelnemers met Eric Hams als allereerste hadden nog wel last van de natte ondergrond. Desondanks heeft iedereen de 18 ton zware combinatie over de finish gekregen. Met Kelvin de Ruiter als winnaar. Als 2e onderdeel hebben we de Wheelflip gedaan. Ook i.v.m. het risico op nieuwe regenval leek ons dit het beste. Ook hier werd Kelvin de Ruiter eerste. We hebben de band die we tijdens de finale hebben zonder de platen er in gebruikt en ook hier hebben alle deelnemers te finish gehaald. Als 3e onderdeel hebben we de Hand over Hand gedaan. Ook dit onderdeel ging zonder echte problemen, behalve de run van Kelvin waar er een foutje door mij tijdens de start werd gemaakt en Kelvin overnieuw moest beginnen. (waarvoor nogmaals excuus) De winnaar van dit onderdeel was dacht ik Ferdinand Vader uit Zeeland. Deze jongen is ook zeker een talent die we in de finale terug gaan zien. Als laatste en beslissende onderdeel hadden we de Apollon’s Axle. 120 kg op herhalingen met als winnaar Rick van der Torre met 8 herhalingen. De grootste verrassing op het eind was toch wel de top 3 plaats van Marvin Mulder. Deze jonge man zal het menig finalist moeilijk maken om dit jaar opnieuw de finale te halen.

Einduitslag:

1 Kelvin de Ruiter.

2 Peter de Jong.

3 Marvin Mulder.

Heb de verdere uitslagen nog niet binnen, maar zodra ik deze heb zal ik dit melden.


Nogmaals dank en ik zie jullie de komende weken bij de kwalificatie wedstrijden.

sportieve groet,
Jarno.
 
Laatst bewerkt:
klinkt goed Jarno en leuk verslagje! Top gedaan heren!
 
ik ben de onbekende nieuwe jongen:) T was idd voor mij mijn ''eerste'' wedstrijd. Heb in 2008 de junioren wedstrijd gedraaid en werd daar vierde. Eind 2008 scheurde ik mijn kruisband en ben sindsdien niet bezig geweest met strongman!
Sinds eind vorig jaar ben ik in contact gekomen met Jarno en sindsdien train ik samen met de gebroeders Hams!
De nk truckpull was voor mij een leuke wedstrijd en ik had niet verwacht het zo goed te doen. Ik ging er meer in als training voor de kwalificaties.

Iedereen die mee heeft gedaan of er bij was bedankt voor deze leuke wedstrijd met een hele leuke sfeer! ik kijk uit naar de volgende wedstrijden!!

mooi man! zo uit het niets.. BAM!
welke kwalificatie doe je mee?
 
ik ben de onbekende nieuwe jongen:) T was idd voor mij mijn ''eerste'' wedstrijd. Heb in 2008 de junioren wedstrijd gedraaid en werd daar vierde. Eind 2008 scheurde ik mijn kruisband en ben sindsdien niet bezig geweest met strongman!
Sinds eind vorig jaar ben ik in contact gekomen met Jarno en sindsdien train ik samen met de gebroeders Hams!
De nk truckpull was voor mij een leuke wedstrijd en ik had niet verwacht het zo goed te doen. Ik ging er meer in als training voor de kwalificaties.

Iedereen die mee heeft gedaan of er bij was bedankt voor deze leuke wedstrijd met een hele leuke sfeer! ik kijk uit naar de volgende wedstrijden!!

Als ik me goed kan herrinneren deed je ook mee in wijhe vorig jaar, samen met iemand van je sportschool. Niet te vergelijken met dit natuurlijk.

Knap gedaan man,
 
@skinnie, ik doe in soest mee,dat is de eerste. Zaterdag bepaal ik dan of ik maandag mee doe. De 3de doe ik ook zoiezo mee! Inderdaad uit het niets toch nog een redelijke prestatie neer gezet. Just luck;)

@The mistery, Ik heb idd eind vorig jaar in wijhe mee gedaan aan ''celtic strongman'' idd niet te vergelijken en is ook meer traditie als echte wedstrijd:) Vanaf die ''wedstrijd'' ben ik weer volluit gaan trainen omdat ik het toch nog wel ERG leuk vind om te doen!

See you saturday?
 
Gewoon maandag meedoen haha
 
Marvin Mulder, heb jij niet ook meegedaan aan Wipe-Out als popeye ?:P
 
Gewoon maandag meedoen haha


We zullen zien:)

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 14:33 ----------

Marvin Mulder, heb jij niet ook meegedaan aan Wipe-Out als popeye ?:P


Ja dat heb jij heel goed onthouden! Ook daar ben ik derde geworden...ik zou graag een link plaatsen maar Endemol heeft het filmpje van youtube gehaald???
 
Klein wedstrijdverslag over Rick op zijn site:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven