Fitness Seller

Wie dragen er allemaal al een DBB shirt in de gym?

Peiling Peiling Draag jij een DBB shirt in de gym?

• Ja, ik doe er alles aan om dbb zo bekend mogenlijk te maken

Stemmen: 2 4,1%
  • Ja, en krijg er veel positief commentaar op

Stemmen: 1 2,0%
  • Soms, ligt eraan of ie gewassen is

Stemmen: 3 6,1%
  • Nee, ben je helemaal bedonderd, daar ga ik echt niet mee door de gym lopen

Stemmen: 6 12,2%
  • Nee, mensen hoeven niet te weten dat ik kuur ivm met mijn posts in steroiden

Stemmen: 2 4,1%
  • Nee, mensen hoeven niet te weten wat een geilpijp ik werkelijk ben met me nasty posts

Stemmen: 8 16,3%
  • Nee, tenzei ik er gratis een krijg

Stemmen: 27 55,1%

• Totaal stemmers
    49
sanniejj zei:
Ik wil nog een mouwloze hebben. Maar die zit helaas niet in het assortiment :(

Idd, zonder mouwen, anders zelfs niet eens als ik 't al gratis thuis had liggen.

Ik snap ook niet hoe mensen bijvoorbeeld kunnen trainen in een shirt met lange mouwen, of halflange.

Marc W zei:
Mijn optie staat er niet bij hoor! Ik ga namelijk niet met een BB shirt lopen, zelfs niet van DBB, omdat ik dan opmerkingen naar me hoofd krijg van: "Nou, nou, zo breed ben je niet anders hoor." :(

Misschien later als ik groot ben. Of eentje met een heel klein logootje.
Idd :)

Marky zei:
Idd, zonder mouwen, anders zelfs niet eens als ik 't al gratis thuis had liggen.

Ik snap ook niet hoe mensen bijvoorbeeld kunnen trainen in een shirt met lange mouwen, of halflange.

wat valt er niet aan te snappen? ik heb regelmatig een shirt met korte mouwen aan...

Man-Mountain zei:
wat valt er niet aan te snappen? ik heb regelmatig een shirt met korte mouwen aan...
ik train bijna altijd met een shirt met mouwen, enkel in de zomer zou ik tijdens squat of deadlift wel een tank top dragen. voor bench zeker niet, dat ligt gewoon niet gemakkelijk vind ik.

Wakaera zei:
ik heb er 2, een zwarte en een witte, draag ze beiden op wedstrijd:
de zwarte om gewoon te dragen (het schoon shirt)
de witte om onder mijn suit te dragen of tijdens opwarming (het trainings shirt)

da's pas promoten mannen :D

ja en gelijk 1000 leden minder in het leden bestand :rolleyes:

Pfff, ik heb nog nooit getrained met een hempie. Ik train altijd in ene shirtje met mouwen, works fine... Misschien als ik 50 cm armen heb dat ik eens in een hempie ga :)

Rob G zei:
Pfff, ik heb nog nooit getrained met een hempie. Ik train altijd in ene shirtje met mouwen, works fine... Misschien als ik 50 cm armen heb dat ik eens in een hempie ga :)
Ach jongen, doe jij ook eens zo'n XXL shirt aan man, verrekte trekzak. Daar heb je echt geen 50cm armen voor nodig. Zelfs ik doe zo'n shirt nog aan :] Ik bedoel, het is maar voor binnen XXL.

Ik train ook nooit in een hempie. Kijken naar me spieren doe ik wel in de kleedkamer of thuis :P

benchMarc zei:
Ach jongen, doe jij ook eens zo'n XXL shirt aan man, verrekte trekzak. Daar heb je echt geen 50cm armen voor nodig. Zelfs ik doe zo'n shirt nog aan :] Ik bedoel, het is maar voor binnen XXL.

Jah ik wou r eerst 1 kopen maar hij had ze alleen nog maar zonder mouwen en dat vind ik niet flex. Misschien als hij de gewone shirtjes weer krijgt dat ik r dan 1 haal.

Of wat strakkere shirtjes met halve korte mouwen.

Tank tops zitten gewoon relax, vooral op de Squat vind ik het heerlijk, anders zweet ik als een malle.

ik train mn biceps, schouders en rug in een tanktop.. kick ass al die aderen die je dan over je schouders ziet lopen ;) de rest doe ik in een tshirt

Terug
Naar boven