Fitness Seller

Wie gaan voor de wedstrijden in het najaar/eind van 2007?

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 85
  • Weergaven 5K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2006
Berichten
3.714
Waardering
158
Hallo mede leden,

Wie gaan er allemaal op voor een wedstrijd voor het eind van het jaar en wie twijfelt er eveneens?

Ik ben benieuwd!;)
 
ik twijfel voor ybf in oktober. Ik denk dat het iets te vroeg is voor mij. Ik schat dat ik in april weer ga bulken en dan heb ik geen zin om te vroeg te stoppen met bulken vanwege YBF.
 
He Smoothmold, ik ben benieuwd naar je shape van dit moment, pic?:D
 
He Smoothmold, ik ben benieuwd naar je shape van dit moment, pic?:D

niet zo indrukwekkend hoor ;) Ben nog steeds aan het cutten. Verdomde vet wil er maar niet af gaan. Ik verwacht in april klaar te zijn met cutten. Foto's komen eraan maar nog even wachten dus.
 
Ik ga voor de YBF NK 2007 op 14 Oktober in Beverwijk :D

Dit word voor mij de 2de wedstrijd, dit jaar moet het beter :thumbup: :D
 
Als het een beetje meezit hoop in ergens in september met de Internationale wedstrijden mee te kunnen doen van de IFBB... Eerst goed door het NK heen komen!
 
Als het een beetje meezit hoop in ergens in september met de Internationale wedstrijden mee te kunnen doen van de IFBB... Eerst goed door het NK heen komen!


Super, het NK zal ik je zeker gaan zien (vanuit de zaal)
Hoge ogen en dan knallen in september.

Ik ga op voor de wedstrijd in Brussel eind okt of begin nov.
Daar omheen (omtrent deze data) worden ook meestal 2 wedstrijden gepland dus dat is de planning ;)
 
Ybf weer en atlas cup als die nog wordt gegeven
 
Ybf weer en atlas cup als die nog wordt gegeven

en ook bij ryu.

je kunt, eigenlijk nooit 100% van te voren zeggen dat je meegaat doen. daar is zo'n voorbereiding gewoon te ingrijpend voor. Ik zeg dus, ik doe mee, als alles volgens planning gaat.

Als dat zo is, draai ik lekker de ybf weer mee. en misschien idd samen eens met ryu kijken wanneer die atlas cup is. misschien doe ik dan ook daar aan mee. maar komende periode vind ik 1 wedstrijd per jaar zekers genoeg. mogelijk dat ik in de toekomst, weleens wat meer wil gaan draaien, maar dat zie ik dan wel!
 
Ik ga puur weer voor de best posing prijs! Dat geeft veeeeeeeeeel meer voldoening dan die andere beker! ;)
 
Denk het niet, maybe next year :)
 
Wordt een mooi jaar dus voor de atleten:eek:
 
Zoiezo YBF 07 weer mee doen, uiteraard voor n nmr 1 plaats :cool:.. En mis gelijk door voor Atlas cup. Genoeg om voor te trainen dus ;)
 
Mensen, hoe staat het met jullie voorbereidingen?
Ikzelf ben massa aan het winnen op het moment en ik mag niet klagen in de afgelopen 2 weken :rolleyes:
 
Het gaat zijn gangetje ;)........ Ook massa aan het pakken momenteel..

Maar zoals Massbuilder al aangeeft eerder in dit topic is zoiets nooit 100% zeker. Er moet nog veel gebeuren, er is nog een lange weg te gaan... en als alles volgens planning gaat sta ik dit jaar weer op de YBF NK in oktober:D

Dit jaar moet het uiteraard beter dan die 4de plek!
 
wie weet ik ook maar ga er niet voor trainen.
kom wel kijken vorig jaar kon ik niet. dit jaar wil ik het spektakel niet missen
 
Back
Naar boven