AndroidHealthClinic

Urine controle omzeilen / Hoelang detecteerbaar?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je het gaan doen wel een paar keer goed oefenen inderdaad. Je wilt niet dat het naar beneden valt terwijl je loopt of bezig bent met plassen. Zorg er voor dat alles goed vast zit.

Maar serieus als je het met direct toezicht moet doen wordt het volgens mij enorm klote en kan je wachten tot het een keer fout gaat.

Ik wist trouwens niet dat ze Test E in je urine konden ontdekken. Dacht dat dat alleen dmv bloedwaarden te zien was. Misschien kan je het timen en de controle doen en daarna de spuit zetten.
Ja zeker goed timen maar het probleem is dat ik 12 weken wil kuren en het daarna nog 12-14 weken in urine is dus zeker een halfjaar te vinden in urine na mijn 1e inject.

Iemand nog tips??

Substance Detection Time:

17 - 18 months:
Deca - Durabolin
Norandren
Deca-Durabol
Turinabol depot
Anabolicum
Nandrolone Deconate

11 - 12 months:
Durabolin
Turinabol
Fenobolin
Anabolin
Nandrolone Phenylpropionate

4 - 5 months:
Dianabol Inject
Equipoise
Ganabol
Vebonol
Boldebal (Boldenon-undeclynate)
Finaject
Finaplix (Trenbolone acetate)
Parabolan
Primobolan depot
Ultragan 100
Maxigan

3 months:
Testosterone Cypionate
Primoteston Depot
Testosterone 200 Depot
Testosterone Hyptylate
Testosterone 200
Testosterone Enanthate
Sten
Sustanon 250
Sostenon 250
Durateston 250 (testosterone Mixes)
Marihuana

2 months:
Anadrol 50
Anapolon
Oxybolone
Oxymetholone
Stromba-inject
Hemogenin

2 months:
Stenox
Halotestin
Fluoxymesterone

5 - 6 weeks:
Dianabol
Nilevar
Norethandrolone
Proviron
Mestrolone

4 - 5 weeks:
Methenolone Enanthte

3 weeks:
Stromba
Lipidex
Anavar, Oxandrolone (I'v heard of 8 days)

2 weeks:
Testosterona 25/ 50
Testoviron
Tstosterone Propionate

10 days:
Benzodiazepines
LSD
nicotine

1 week:
Andriol
Testosterone Undeconoate
Codeine
XTC
ketamine
metamfetamine
opium

4 - 5 days:
Amfetamines
Coke
Spiropent
Novegam
Oxyflux
Clenbuterol

En misschien heb je hier nog wat aan:

1. Ken de normen

Allereerst gelden voor detectietesten standaardnormen. De technieken die Gombos beschrijft verkleinen de kans dat dopingjagers je pakken als je precies in het grensgebied zit. Meer kun je er niet van verwachten. We kunnen niet exact aangeven hoeveel tijd je met de onderstaande trucjes wint.

2. Laat je lichaam ervaring opbouwen

Ervaring verkort de detectietijd, stelt Gombos. Naarmate je vaker een middel hebt gebruikt, zijn de enzymen in je lichaam die de verboden stoffen afbreken beter getraind en ben je sneller 'schoon'.

3. Houd je vetpercentage laag

Een tweede factor is vetpercentage. Vet slaat stoffen op en geeft die weer af. Meer vet betekent een langer detectietijd. Als je tijdens je kuur je vetpercentage laag houdt, verminder je de pakkans.

4. Wees lichamelijk actief tijdens je kuurtjes

Lichamelijke activiteit verhoogt het metabolisme en verkort de detectietijd. Hoe meer, hoe beter. Vandaar: Loop hard als je kuurt. Ga fietsen. Dat soort dingen.

5. Verhoog na of tijdens gebruik je metabolisme

Gebruik tijdens je schoonmaakperiode voor je test supplementen als cafeine, L-Tyrosine en Guggulsterones. Als je zeker weet dat je een bepaalde tijd geen dopingjagers achter je aan krijgt, zou je gedurende die periode stofwisselingsversnellers als efedrine, amfetamine, clenbuterol en schildklierhormoon kunnen gebruiken om de stoffen sneller uit je systeem te krijgen.

Houd de detectietijden van die middelen in de gaten en stop bijtijds. Stop een week voor de test ook met de supplementen.

6. Vlak voor je test: wees lui

Een verhoogd metabolisme keert zich tijdens je test tegen je, omdat je daardoor ook je vetreserves aanspreekt. Die kunnen eventuele opgeslagen verboden middelen in je bloedbaan sturen. Een paar dagen voor je test zou je eigenlijk dus zo min mogelijk moeten doen. Wees lui. Neem rust.

7. Vlak voor je test: eet veel

Een dieet met veel joules verkleint je pakkans. Als je meer eet dan je verbrandt slaat je lichaam stoffen op en is je urinemonster schoner. Eet daarom vier dagen voor je test uitbundig.

8. Pal voor je test: drink veel water

Als je veel water drinkt verdun je je monster. De beste manier is een half uur voor je test acht glazen water te drinken. Voortdurend veel water innemen werkt niet. Je urine is alleen verdund als je lichaam niet gewend is grote hoeveelheden vloeistof te verwerken.

9. Pal voor je test: slik B-vitamines

Om te voorkomen dat je een flets en kleurloos monster inlevert, kun je een uur van tevoren B-vitamines slikken. Time-Released pillen werken niet.

10. Vlak voor je test: neem creatine

De standaardprocedure om verdunning op te sporen is het creatinine-gehalte in de urine op te sporen. Dat kun je echter verhogen door creatine te gebruiken. Daarmee moet je drie dagen voor je test beginnen.

11. Pal voor je test: geef nooit je ochtenurine

Verder kun je je kans verminderen door ervoor te zorgen dat dopingjagers je eerste plas van de dag niet krijgen. Die is het meest vervuild met metabolieten. Naarmate je op een dag al vaker hebt geurineerd, zitten er minder verboden stoffen in je monster.

12. Tijdens je test: geef minimaal

Je bent de dopingjagers verplicht een x-hoeveelheid urine in te leveren. Maak ze het niet makkelijk en geef ze geen milliter meer.

Bedankt voor je reactie, even snel opgezocht wat test suspension is ik kom op test zonder ester? Moet dan dus wel erg vaak prikken per dag.

Dus 3 maanden lang is de Test e nog traceerbaar in de urine?
3 maanden give or take .ieder mens is namelijk ietsjes anders .Of er überhaupt wat gevonden word is afhankelijk van het type doping test of hoe corrupt de testende organisatie is .
Heb nog geen test gekocht. Anabolen zijn 90% van de keren aangevinkt en daar komt nog bij dat als je te snel groeit en ze zien het dat je dan wel urinecontrole met Anabolen aangevinkt krijgt. Er moet vast wel een manier zijn om de controle te omzeilen....
Hoofd rekenen .

Ik wist niet dat ze doping controleerden bij gevangenen? Maar als dat al wordt gedaan gaan ze alleen naar de epitestosteron:testosteron-ratio kijken. Kijken naar de metabolieten van al die verschillende AAS is bloedduur en zijn weinig labs die dat kunnen (sterker nog, dat doet geen enkel lab in Nederland, dat zou dan in België moeten).

Ik wist niet dat ze doping controleerden bij gevangenen? Maar als dat al wordt gedaan gaan ze alleen naar de epitestosteron:testosteron-ratio kijken. Kijken naar de metabolieten van al die verschillende AAS is bloedduur en zijn weinig labs die dat kunnen (sterker nog, dat doet geen enkel lab in Nederland, dat zou dan in België moeten).
Het is inderdaad prijzig dacht dat ze zeiden rond de €5/600 per test. Staat ook niet altijd aangevinkt meestal als er naalden/vials worden gevonden of als iemand te snel groeit.

Iemand die winstrol gebruikte is wel gepakt dus daar testen ze dan op?

Iemand anders is ook gepakt die gebruikte test en tren.

Maar stel dat ik test e only kuur 375/500mg p/w en er word getest op anabolen zal ik dan scoren?

(Test word btw gewoon in NL gedaan als goed is, zal dit even navragen morgen)

Nu begrijp ik het water beter ja, weet jij toevallig hoe hoog die ratio is tijdens en na de kuur?

Als er vermoedens zijn van gebruik word er getest of het nou drugs of anabooltjes zijn .Heb er zelf ervaring mee in een reclasserings traject .Meestal is het een storm in een glas water in een enkel geval word er specifiek op compounds getest .Wat precies iemand kwalificeert voor testen en verder testen (gericht op compounds ) is een grijs gebied .Het punt dat AAS bezitten niet strafbaar is gaat logischerwijs niet op in detentie omstandigheden . In het geval van een reclasserings traject ben je min of meer afhankelijk van hoe de betreffende Ambtenaar tegen je dossier aankijkt .

In dit dossier wordt gebruik gemaakt van informatie van het Gelrelab. Het Gelrelab verzorgt de urinecontroles voor penitentiaire inrichtingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven