AndroidHealthClinic

Wie gaat er vanavond toch weer weg/uit na oud&nieuw?

Ik moest helaas deze morgen terug beginnen leren. Anders was ik wel nog even gaan kijken wat er te zien was.

Jep lekker stappen, weten nog niet wanneer maybe utrecht.
En ojah wat is er leuk aan stappen? De sfeer, de muziek, uitgaan met vrienden opzich en de vrouwen. No need to say more.

M-powerrrr vind je het werkelijk nodig om bij elke vraag die in je opkomt een topic te openen bro?

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
M-powerrrr vind je het werkelijk nodig om bij elke vraag die in je opkomt een topic te openen bro?

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, vind jij het nodig om op elk topic @ dbb een rel te beginnen of zinloos te reageren?

Je spelt me naam verkeerd btw, bro.

relleuuuuuuhhh

Ik begin nu pas weer een beetje te ontbrakken, ben gister egt serieus de hele dag nog apenlazerus geweest en heb vandaag tot 15:00 in bed gelegen en ben net weer wakken van het slapen op de bank. Voel me net een uitgeknepen vaatdoekje :o
Zometeen dus eerst ffe douchen en naar de AH, en derna misschien bij vrienden chille want me geld is <

hoogst waarschijnlijk weer uit vanavond ja :D

Ik ga vanavond tanken.
Een hels avontuur na een dag studeren.

:)

Nee hardcore programmeren de hele avond. :heart:

jep, was gister zelfs ook al weer uitgeweest. niet gek terwijl ik er 1jan pas rond 9u in lag dacht ik zo :D

Heb besloten dit weekend het rustig te houden. Dus vanavond filmpje kijken wat internetten etc.

natuurlijk :) kzat donderdag om 8h smorgens in men bed maar net 10km gelopen en kben fris voor vanavond :) mss wel maar tot 3/4h

Denk het wel, verveel me nu alweer thuis hier :P Gewoon niet maximaal zuipen, maar iets rustiger :D

ik (ben dit hele jaar nog niet uit geweest :eek:)

wat rustige shit doen. momenteel voorzichtig met men centen doen en donderdag was al duur genoeg.

Terug
Naar boven