AndroidHealthClinic

wie gaat er wel eens naar een hardcore party

mwa niet echt meer, eerder wel eens maar dat was in de tijd van snoepjes en wit poeder. Maar daar ben ik nu mee gestopt:thumb:

Gisteren nog!

Binnekort weer....

4 jaar niet geweest dus het mag wel weer eens....

IK!!!:D nightmare ga ik zowiezo heen:p

Niet meer, verloor laaste keer 8 kilo na 3 dagen kots beroerd geweest te zijn door de candy. Heb het toen afgezworen.

Is toch die outdoor edition van nightmare?

Ga al zo'n 12 jaar naar feesten, niet meer zo vaak als in het begin maar om de paar maanden pak ik nog wel een feestje mee.
En uiteraard hardcore...

zeker Hardcore!!

MOH rules wat mij betreft en Project Hardcore zijn goeie feessie`s!

en vertrek straks naar Q-Base in Duitsland. Lekkah lekkah...

''het is tijd om te....''

Ik, wel zonder het gebruik van troep.
Gewoon lekker op een colatje :D

Laatste keer was koninginnedag, niet de laatste maar de voorlaatste. Ben toen naar Ghost Town in Utrecht (als ik me het goed herinner) geweest.

Het trekt me niet zo, bomberjacks met doodskoppen, blote basten schriel van de coke en met de meest afzichtelijke tattoos. Het is gewoon een bepaald slag volk wat daar komt, juist die lui waar ik op straat het eerst ruzie mee heb vanwege hun wangedrag zoals herrieschoppen midden in de nacht, vandalisme, meisjes lastig vallen ruzie uitlokken. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik er een aanvaring mee heb, ik ben niet echt het type dat zijn hoofd omdraait en doorloopt alsof er niets aan de hand is.

Je bedoelt niet marokkanen toevallig?

de coke en met de meest afzichtelijke tattoos. Het is gewoon een bepaald slag volk wat daar komt, juist die lui waar ik op straat het eerst ruzie mee heb vanwege hun wangedrag zoals herrieschoppen midden in de nacht, vandalisme, meisjes lastig vallen ruzie uitlokken. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik er een aanvaring mee heb, ik ben niet echt het type dat zijn hoofd omdraait en doorloopt alsof er niets aan de hand is.[/QUOTE]

Ik ben een beetje over die "muziek" heen, en dat eeuwigste volk dat daar komt pff.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga 23 setember weer naar de Vechtsebanen in Utrecht

Alweer lang geleden dat ik geweest ben. Ga ook al naar feesten sinds '96.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga al van af 92.:cool:

Terug
Naar boven