MuscleMeat

Top 2000

Bezoekers in dit topic

Ik luister naar de top 4000 op radio 10, en bedacht van de week dat mij de precieze plaatsing helemaal niets kon schelen. Gewoon muziek luisteren. Top 2000 nog niet geluisterd.
De Top 2000 begint pas op Eerste Kerstdag. Ik luister nu een alternatieve.
 
Laat me raden. De snob :roflol:
Heb je hier misschien een linkje van? :trollface:
Onlangs was trouwens de evergreen Top 1000 op NPO 5. Die top 4000 van Radio 10 ga ik denk ik ook maar eens luisteren..
 
Net Etta James gehoord Derksen
Helaas niet de live uitvoering
Die vrouw had toch een gouden stem :)
 
In de Top 2000 van dit jaar staat Queen weer op nummer 1 met Bohemian Rhapsody. Het is de achttiende keer dat dat nummer bovenaan staat in de hitlijst van NPO Radio 2. Die wordt samengesteld door de inzendingen van luisteraars.

Vorig jaar stond Danny Vera op de eerste plek met Roller Coaster. Dat nummer staat nu tweede.

Op drie staat A Whiter Shade of Pale, van Procol Harum. Misdaadverslaggever Kees van der Spek onder anderen had opgeroepen om op dat nummer te stemmen, omdat het het lievelingsnummer was van Peter R. de Vries die in juli werd doodgeschoten. Een jaar eerder stond het nog op plaats 153.



De volledige top-10
ARTIEST EN NUMMER NOTERING VORIG JAAR
1. Queen - Bohemian Rhapsody 2
2. Danny Vera - Roller Coaster 1
3. Procul Harum - A Whiter Shade Of Pale 153
4. Eagles - Hotel California 3
5. Billy Joel - Piano Man 4
6. Golden Earring - Radar Love 33
7. Led Zeppelin - Stairway To Heaven 5
8. Metallica - Nothing Else Matters 17
9. Pearl Jam - Black 6
10. Boudewijn de Groot - Avond 7



Vroeger was November Rain altijd een trouwe top 3 klant
 
What the fuck! Why is this his song?

fuck-this.gif
 
Iemand zal de NOS er trouwens op moeten wijzen dat het Procol Harum is.
 
We skipped the light fandango

:rocker2:

Een lied dat zelfs Freddie klaarblijkelijk niet volledig live kon zingen. 😄
 
Was wel leuk geweest als de waarheid van Borsato nu op 1 stond.

Paar jaartjes en Danny Vera is uit de top 100
 
Laatst ook een top zoveel van foute uur geluisterd. Top 10 stonden allemaal onbekenden. Snollebollekes dacht dat zo een groot orkest was ofzo. Is het zo een blije gast met zn links rechts
 

Wat ziet die gozer er uit zeg. Chadlite koppie en dan dat lichaam. Af-schu-we-lijk
 
Back
Naar boven