XXL Nutrition

wie gaat er wel eens naar een hardcore party

Afgelopen jaren vaak genoeg geweest, in die tijd gooide ik ook nog weleens wat naar binnen.

Ben nu meer van het thuisgebruik en trippen, kan ik tenminste m'n voeding doorzetten en heeft het weinig invloed. :cool:

De vrouwen op hardcore feestjes zijn mijn ding niet, op Techno feesten zijn ze wel heel erg goed te doen. :P

Eens, geldt trouwens voor al die feestjes; hardstyle zelfde laken een pak. Drugs bevallen me ook niet super meer.

Vanwege jouw tolerantie is de IV route nog de enige optie, en daar kun je je niet mee vertonen, dus ik snap je punt.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga nu twee drie keer per jaar en dan ga ik hele maal los heerlijk:cool:

Ja sinds dit jaar

ik ga naar alle soorten feesten maar het best uit me plaat ga ik toch echt op hardcore en jump.

Af en toe, binnenkort naar MOH in Dortmund. Erger me alleen aan bepaalde mensen daar, en drugs gaat er bij mij ook niet in, maar dat moet ieder voor zich weten ;)

Eens, geldt trouwens voor al die feestjes; hardstyle zelfde laken een pak. Drugs bevallen me ook niet super meer.

Ik kom regelmatig op verschillende feestje, hardstyle, hardcore en soms jumpstyle, maar het publiek dat daar komt is echt heel verschillend.. Op een goed hard hardcore feest loopt bijna iedereen op Nike Air Max of kisten en de meesten hebben een kale kop of iets in die richting en de rest van de std. kleren...
Op hard/jump -style feestje komen meer normale lui, iets minder kale koppen...

Ik ga trouwens regelmatig naar feesten, als het kan elk weekend.. Gister naar OldSchoolMadness Birthday Party van Vinyl Junk en Mc Syco, maar dat viel me een beetje tegen.. Het geluid was echt dramatisch (4 boxjes) en de meeste namen die er stonden zijn volgens mij niet eens in de buurt van de zaal waar het feest was geweest... Waarschijnlijk was het grootste gedeelte dronken of heeft afgezegd (door het 'birtyday-party' gebeuren).. Desondanks wel goed vermaakt..

Volgend weekend ga ik naar Q-Base, niet echt een hardcore party, ga der ook meer naartoe voor de hardstyle (Nightmare Outdoor is ook dat weekend, was ik daar wel naartoe gegaan)

Ga niet vaak meer.In het verleden nog wel eens 2 keer in een weekend. Woog toen ook 40kg lichter.

nahja.. hardcore.. meer hardstyle enz.. InQontrol en Black doen wel !!

Nou, voor mij is het ook niet echt meer. Er was een tijd dat ik er soms wel naartoe ging en er ook veel naar luisterde... maar als je eens rustig erover nadenkt sta je daar toch maar een hele avond belachelijk te doen ( hakken noemen ze dat;) :lol:) en knappe vrouwen vond ik daar toch nooit...vandaar

vroeger (vanaf '91-'92) bijna ieder weekend. Nu slechts af en toe een feestje (eens in de drie maanden) en niet uitsluitend hardcore meer.

Ik ben een beetje afgeknapt op hardcorefeesten (niet op de muziek) sinds het gepogo en de wannabe nazi's op feesten zijn gekomen.
Daar komt bij dat ik mij door de gemiddelde leeftijd op hc-feesten erg oud voel, haha.

Ik vind de sfeer op techno feesten tegenwoordig beter dan op hc-feesten.

Vroeger ging ik regelmatig. Houd nog steeds veel van de muziek alleen ben ik nu meer aan het werk op die feesten dan dat ik er zelf sta te stampen.

De 23ste weer naar MOH in Thialf en 7 okt. hebben we MOH in Dortmund. Dat is ook lachen!

Naar echte hardcore party's ben ik nog niet geweest, maar ik ben twee maanden geleden wel naar Sensation black geweest en ben het afgelopen jaar verder ook naar Bassleader en Reverze in België geweest.

Het gabbertijdperk was hier al voorbij, op het moment dat ik hier begon uittegaan (2000), dus mijn antwoord is nee.

Terug
Naar boven