Fitness Seller

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

Anoniem8600

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
499
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Nou ???

Vanmiddag lekker naar strand, om 4 uur een lekker leeg strandje omdat al die vaderlandsliefhebbers naar huis keren voor het voetbal. Heerlijk! Wat doen jullie in de tijd dat anderen voetbal kijken?

Neem een foto, ik wil wel eens zien hoe leeg dat strand straks is.

Ik denk dat je hier weinig vrienden mee gaat maken..

Voetbal zuigt!

Als NL naar huis gaat, hoeft het voor mij iig ook niet meer aangezien England ook al de koffers heeft moeten pakken.

Het resultaat telt, dat k*tvoetbal hoef je dus niet te kijken

Ik ga lekker voetbal kijken

Ik kom me even melden.:D

Iedereen die ik tegenkom vraagt of ik het WK volg...

'Hey Thomas, ga je morgen kijken?
'Wat kijken?'
'Nederland voetbalt man!'
'Ik volg geen voetbal'

En dan wordt ik aangekeken alsof ik van een andere planeet kom.:roflol:

Ik vind het WK heerlijk ! Telkens als je ergens naartoe gaat en het is wedstrijd is het overal lekker rustig.
Enkel om die reden, want per slot van rekening is voetballen gewoon gay :p

ik.
Fok voetbal

haterzzz

Ik vind het WK heerlijk ! Telkens als je ergens naartoe gaat en het is wedstrijd is het overal lekker rustig.
Enkel om die reden, want per slot van rekening is voetballen gewoon gay :p

+ 1 Voetbal is een ****ingg fagot sport.

Ik ga lekker trainen alle homoos en beachboys zijn lekker opgerot zodat ik lekker ongestoord hardcore kan trainen zonder jaloerse blikken om dat die mietjes niets bijzonders kunnen liften.
Oja en natuurlijk veel dames die wel gewoon aanwezig zijn.

Bodybuilding is inderdaad veel mannelijker. Ik bedoel je heel de godganse dag zorgen maken om je uiterlijk en je vreten, in een string op een podium staan huppelen met je zongebruinde reet is het summum van mannelijkheid.

Voetbal kijken is voor hersenloze couch potatoes zonder hobby's en vaak ook zonder leven.

En voetbal is een sport voor kinderachtige cry babies die veel geld willen verdienen met zo weinig mogelijk inspanning.

Je bent niet de enige, voetbal kan mij ook geen ene reet scheten :)

Alleen als NL er nog in zit, verder boeit voetbal me geen ****.

Terug
Naar boven