Fitness Seller

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

Voetbal kijken is voor hersenloze couch potatoes zonder hobby's en vaak ook zonder leven.

En voetbal is een sport voor kinderachtige cry babies die veel geld willen verdienen met zo weinig mogelijk inspanning.

PERM BAN!!!!!!!!!!!!!!!

Eric zeg er eens wat van.

Wat mij betreft kunnen ze allemaal aan het gas met dat k*tvoetbal.

ik game nog liever

voetbal interesseert me weinig of niet, maar het WK vindt ik best nog leuk om volgen. hoop echt dat Nederland het haalt van Brazilië, want meestal wordt er in het nadeel van de kleine landjes gefloten.

Voetbal = toneelspelen

voetbal=superdude's

Voetbal kijken is voor hersenloze couch potatoes zonder hobby's en vaak ook zonder leven.

En voetbal is een sport voor kinderachtige cry babies die veel geld willen verdienen met zo weinig mogelijk inspanning.

Dat ze veel verdienen klopt inderdaad, maar ze staan wel 2x per dag 2 uur op het veld om te trainen dus zo weinig inspanning is dat niet hoor.

Ik doe 24/7 BB.
Krijg ik niks voor (spieren wel natuurlijk)

Stevige werkweek hoor, die voetballers :eek:

Tja sommige mensen gaan ook alles vergelijken met bodybuilding terwijl het gewoon totaal niks met elkaar te maken heeft.

Ik vind voetbal niet echt interessant om naar te kijken. Veel mietjes die bij het minste of geringste huilend op de grond liggen of vaak voor niets op de grond vallen. Verder vind ik buitenspel echt super k*t en er zijn veel dode spelmomenten. Toch kijk ik vanmiddag wel naar Oranje, met als enige reden dat het, het Nederlandse team is.

Mijn voorkeur gaat uit naar sporten waar je mensen echt ziet vechten (figuurlijk) voor de overwinning, man tegen man. Zoals bijvoorbeeld de de Tour de France

En dan dat geschreeuw en getoeter en dat hysterische gedoe,ik word er schijtziek van.En strakjes weer allemaal janken als ze er weer uitliggen zoals altijd

Nou ???

Vanmiddag lekker naar strand, om 4 uur een lekker leeg strandje omdat al die vaderlandsliefhebbers naar huis keren voor het voetbal. Heerlijk! Wat doen jullie in de tijd dat anderen voetbal kijken?

voetbal haten:)

ik:D
ik ga dan lekker naar de bioscoop,(die dan ook bijna leeg is) of trainen

Wat een wijven in dit topic...

Terug
Naar boven