Fitness Seller

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

Voetbal kijken is voor hersenloze couch potatoes zonder hobby's en vaak ook zonder leven.

En voetbal is een sport voor kinderachtige cry babies die veel geld willen verdienen met zo weinig mogelijk inspanning.

En wat is naar bodybuilding kijken dan? Nog een paar graadjes erger ja...

Te saai en mainstream voor mij.

bartman is zo'n authentiekeling, ontwijkt alles dat maar een klein beetje op mainstream lijkt. Is gewoon een manier van leven, jezelf helemaal schikken naar alles dat niet onder gewoon valt. Laten we zeggen dat "bartman" van het ware leven geniet.

Bodybuilding is inderdaad veel mannelijker. Ik bedoel je heel de godganse dag zorgen maken om je uiterlijk en je vreten, in een string op een podium staan huppelen met je zongebruinde reet is het summum van mannelijkheid.
Waarom zou dat niet 'mannelijk' kunnen zijn?

Dus als ik je goed begrijp ben je pas mannelijk als je een bleke papz*k bent die alleen junkfood vreet en niet aan sport doet?

En wat is naar bodybuilding kijken dan? Nog een paar graadjes erger ja...
Tja ik kijk sowieso geen wedstrijden maar de mensen die BB gaan kijken zijn vaak wel zelf bezig met de sport/levenswijze.

En waarom zou het erger zijn? Ik zie niet in wat er 'erg' is aan van krachtsport een kunstvorm maken. Waarom gaan sommigen ook altijd in hun eigen nest schijten vraag ik me af?

jij houdt toch van dingen die zuigen?:D
Bodybuilding is inderdaad veel mannelijker. Ik bedoel je heel de godganse dag zorgen maken om je uiterlijk en je vreten, in een string op een podium staan huppelen met je zongebruinde reet is het summum van mannelijkheid.
nagel op de kop:roflol:
maar toch blijft voetbal ook 1 van de grootste gayass k*tsporten die er zijn
Ik vind voetbal niet echt interessant om naar te kijken. Veel mietjes die bij het minste of geringste huilend op de grond liggen of vaak voor niets op de grond vallen. Verder vind ik buitenspel echt super k*t en er zijn veel dode spelmomenten. Toch kijk ik vanmiddag wel naar Oranje, met als enige reden dat het, het Nederlandse team is.

Mijn voorkeur gaat uit naar sporten waar je mensen echt ziet vechten (figuurlijk) voor de overwinning, man tegen man. Zoals bijvoorbeeld de de Tour de France
de enige sport die nog harder zuigt dan voetbal is wielrennen! wtf is er nou interessant aan een paar mannen in strakke flashy outfits die urenlang rond zitten te fietsen:eek: men zou beter heel die shit skippen en fastforwarden naar de laatste sprint, die overigens ook even interessant is als een sla-etende cavia:).

edit

Laatst bewerkt:
ik, maar nu opzich wel spannend

de enige sport die nog harder zuigt dan voetbal is wielrennen! wtf is er nou interessant aan een paar mannen in strakke flashy outfits die urenlang rond zitten te fietsen:eek: men zou beter heel die shit skippen en fastforwarden naar de laatste sprint, die overigens ook even interessant is als een sla-etende cavia:).

Ja, kan ik me heel goed inkomen dat je er totaal niets aan vindt. Maargoed er zijn zelfs mensen die niet van poepcoïtus houden:(:P

Heb eens uit verveling vorige week een half uur gekeken (eerste keer sinds jaren). Vorige keer was denk ik zo'n 8 jaar geleden toen het ook WK was en ik samen over de middag met m'n klasgenoten keek omdat ik toen niet uit de boot wilde vallen.
Begrijp nog steeds niet wat mensen er zo spannend aan vinden. Moest wel hard lachen soms met de reacties van veel spelers en coaches, soort van overdreven drukdoenerij om niets, was wel enorm grappig om te zien dit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Heb geen foto gemaakt, maar ongeveer 80% van de mensen op strand vertrokken richting de strandtent of ergens anders waar ze een tv hadden hangen. De handdoekjes enz. bleven wel liggen!

alle mannen met zelfrespect volgen op zijn minst het WK. anders ben je gewoon een uberfag

:roflol: dacht al wel dat jij niet zo van voetbal hield...

Oleeee Oleeee Oleeee Oleeee

Heerlijk dat WK! :D

leuk he dat wk...ga morgen 72 inch lcdtje kopen voor de volgende wedstrijd

oleeeeee oleeeeeee

zet de frietpan maar aan

wie volgt er het WK nu niet... wtf
dan moet je ofwel gay zijn ofwel een wijf :p

Terug
Naar boven