- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Behoorlijke verzameling gays inderdaad.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat doen jullie in de tijd dat anderen voetbal kijken?
Voetbal kijken is voor hersenloze couch potatoes zonder hobby's en vaak ook zonder leven.
En voetbal is een sport voor kinderachtige cry babies die veel geld willen verdienen met zo weinig mogelijk inspanning.
En wat is naar bodybuilding kijken dan? Nog een paar graadjes erger ja...

bodybuilding behoort niet tot categorie sport
het is een lifestyle
Waarom zou dat niet 'mannelijk' kunnen zijn?Bodybuilding is inderdaad veel mannelijker. Ik bedoel je heel de godganse dag zorgen maken om je uiterlijk en je vreten, in een string op een podium staan huppelen met je zongebruinde reet is het summum van mannelijkheid.
Tja ik kijk sowieso geen wedstrijden maar de mensen die BB gaan kijken zijn vaak wel zelf bezig met de sport/levenswijze.En wat is naar bodybuilding kijken dan? Nog een paar graadjes erger ja...
jij houdt toch van dingen die zuigen?

nagel op de kopBodybuilding is inderdaad veel mannelijker. Ik bedoel je heel de godganse dag zorgen maken om je uiterlijk en je vreten, in een string op een podium staan huppelen met je zongebruinde reet is het summum van mannelijkheid.

de enige sport die nog harder zuigt dan voetbal is wielrennen! wtf is er nou interessant aan een paar mannen in strakke flashy outfits die urenlang rond zitten te fietsenIk vind voetbal niet echt interessant om naar te kijken. Veel mietjes die bij het minste of geringste huilend op de grond liggen of vaak voor niets op de grond vallen. Verder vind ik buitenspel echt super k*t en er zijn veel dode spelmomenten. Toch kijk ik vanmiddag wel naar Oranje, met als enige reden dat het, het Nederlandse team is.
Mijn voorkeur gaat uit naar sporten waar je mensen echt ziet vechten (figuurlijk) voor de overwinning, man tegen man. Zoals bijvoorbeeld de de Tour de France
men zou beter heel die shit skippen en fastforwarden naar de laatste sprint, die overigens ook even interessant is als een sla-etende cavia
.jij houdt toch van dingen die zuigen?
nagel op de kop
maar toch blijft voetbal ook 1 van de grootste gayass k*tsporten die er zijn
de enige sport die nog harder zuigt dan voetbal is wielrennen! wtf is er nou interessant aan een paar mannen in strakke flashy outfits die urenlang rond zitten te fietsenmen zou beter heel die shit skippen en fastforwarden naar de laatste sprint, die overigens ook even interessant is als een sla-etende cavia
.

jij houdt toch van dingen die zuigen?
nagel op de kop
maar toch blijft voetbal ook 1 van de grootste gayass k*tsporten die er zijn
de enige sport die nog harder zuigt dan voetbal is wielrennen! wtf is er nou interessant aan een paar mannen in strakke flashy outfits die urenlang rond zitten te fietsenmen zou beter heel die shit skippen en fastforwarden naar de laatste sprint, die overigens ook even interessant is als een sla-etende cavia
.
dacht al wel dat jij niet zo van voetbal hield...alle mannen met zelfrespect volgen op zijn minst het WK. anders ben je gewoon een uberfag