AndroidHealthClinic

Wie geeft mij een kuuradvies?

Gertgroningen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Hallo, ik ben Gert, 35 jaar en heb zo ’n tien jaar aan fitness en harlopen gedaan. Het laatste jaar heb ik het hardlopen geschrapt en ben ik 5 x per week fanatiek aanwezig in de sportschool.
Stats: 179 cm, 86 kilo en +/- 13 bf.
Mijn doel is niet om enorm groot te worden, daar heb ik de bouw ook niet voor, maar een kilo of 5 erbij op en wat lager in bf , dan zou ik aardig tevreden zijn. Ik let goed op mijn voeding, hoge eiwitinname met kip, biefstuk, eiwitshakes, vis ed en probeer regelmatig andere trainingsschema ‘s maar ik blijf een beetje hangen op dit gewicht en bf percentage ondanks dat ik het cardioën al enige tijd hebt geschrapt.
Ik heb me de laatste maanden rot gelezen over diverse de soorten AAS, de werking ervan, de bijwerkingen en noem maar op en ik zou best een (eerste)kuurtje willen doen. Kan iemand mij hier wat advies over geven? Ik denk zelf aan kuur met test en winnie. Van mijn pubertijd weet ik nog dat ik erg last heb gehad van pijnlijke tepels, dus ik denk dat ik met de test wel moet oppassen in verband met gevoeligheid voor gyneomastica.
Groeten,
Gert

Wat denk je van een Trenbolone kuur?

Ha Gert.

Nette stats voor een kuur.
Ik zou gewoon 10-12 weken 500mg test e p/w nemen, misschien provi erbij om je oestrogeen level laag te houde mbt gyno.
En nakuur 4 weken nolva 20mg e/d (beginnen 2 weken na laatste inject)
je krijgt vast nog meer voorstellen (en discussies) op je post.

iig veel succes ermee, en laat je vorderingen zien.

Wat denk je van een Trenbolone kuur?

Hoe kan je zo iets nou als eerste kuurtje adviseren :S......

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

eens met remon v
eerste kuurtje gewoon lekker op 500mg test e zetten
zou hem op 12 weken zetten....
succes

Zoals wat remon v zij test ent 12 weken ,maar dan pas bij week 6 proviron erbij nemen.

ik zou dan eerst je bf nog wat verlagen, zie het als een lange "prime", en dat een test only doen. Test ent 500mg 1x per week voor 10weken, of test prop 100mg every other day voor een 6tal weken. Laat die orals en andere aas maar voor wat het is. Eventueel wat proviron.

Injecties kan je alvast oefn met B12.
Altijd eerst bf% verlagen imo. Al wil ik dat zelf niet leren :-)

idd
10-12wkn test 250/500mg EW

En eventueel vanaf week 6 provi erbij 25/50mg

Nolva 20mg voor 4wkn, start 2wkn na laatste inject.

wat lachen hier met die kuurtjes

vraag over mijn kuur

bkk

Laatst bewerkt:
beste mensen
ik heb een vraag ik ga deze week beginnen met een kuur

combinatie: 100mg oxy perdag

deca-durabolin>deca 1x per week

testosteron>testo 1x per week

is dit wat

Maak ff je eigen topic aan kerel.

Weet niet wat het vandaag is maar...20jaar en 100mg oxy:rolleyes:

Denk dat ik morgen maar weer eens terug kom..

• Topic Starter Topic Starter
Oke heren, alvast bedankt voor jullie reacties. Ik dacht eerst aan een stack van test en winny omdat winny het aromatiseren naar oestrogeen tegengaat, maar ik denk dat jullie advies van test en proviron beter is, gezien de mindere bijwerkingen van provi.

Ik denk dat ik het als volgt ga doen dan:

week 1 - 500 mg test per week. (enanthaat of cypoinaat als ik het goed heb)
week 6 - 10 50 mg provi pd
nakuur met nolva

Oke heren, alvast bedankt voor jullie reacties. Ik dacht eerst aan een stack van test en winny omdat winny het aromatiseren naar oestrogeen tegengaat, maar ik denk dat jullie advies van test en proviron beter is, gezien de mindere bijwerkingen van provi.

Ik denk dat ik het als volgt ga doen dan:

week 1 - 500 mg test per week. (enanthaat of cypoinaat als ik het goed heb)
week 6 - 10 50 mg provi pd
nakuur met nolva

enthanaat idd, geen propionaat :p. Hoelang wou je die 500mg enth. doortrekken ? Er staat week 1 - ?? 10 neem ik aan. Nolvadex 3 weken @ 20mg e.d. succes!

• Topic Starter Topic Starter
ha.. oh ja... inderdaad 1- 10 weken... ;)

als je lekker gaat maak je er 14 weken van.
de 1e 4 weken kun je goed Winstrol tabs nemen Gert, Proviron is iets anders als Winstrol.

Terug
Naar boven