Fitness Seller

wie heeft er ervaring met hoge dosis HGH?

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
Zoals de titel al aangeeft, ben ik wel benieuwd naar wie er ervaring heeft met hoge dosissen HGH.
Te denken aan minimaal 16iu per dag.
Dus graag jullie ervaringen over;
-hoeveel HGH per dag
-voor hoelang
-hoevaak per dag injecteren
-en natuurlijk jullie bevindingen

Waardevolle info = karma

p.s; Laat het geen discussie worden waarom ik of iemand anders hoge dosis HGH wilt gaan gebruiken of gebruikt heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Nobody??

Klaas wel, maar nu durft ie ineens niet meer
Hij is bloated as hell op het moment door die hoge dosis.

Ik meen me te herinneren dat Testo ook een tijd op 20iu per dag heeft gezeten.

Denk dat je op de Amerikaanse forums hier wat meer over kan vinden

Klaas wel, maar nu durft ie ineens niet meer
Hij is bloated as hell op het moment door die hoge dosis.

whahaha..en je hebt nog gelijk ook:D
20iu was gewoon teveel, werd dan een super grote ballon..
10iu is iets langer uittehouden maar uiteindelijk werd ik dan ook een grote ballon
5-8iu is eigenlijk de beste dosis voor mij

bij 10+iu injecteer ik helft voor slapen en andere helft snachts...kan dan wel lekker slapen:)

whahaha..en je hebt nog gelijk ook:D
20iu was gewoon teveel, werd dan een super grote ballon..
10iu is iets langer uittehouden maar uiteindelijk werd ik dan ook een grote ballon
5-8iu is eigenlijk de beste dosis voor mij

bij 10+iu injecteer ik helft voor slapen en andere helft snachts...kan dan wel lekker slapen:)

Hoe lang heb je 20iu gebruikt dan Klaas?
En wat betreft het injecteren voor het slapen gaan en de andere helft s'nachts klinkt ook wel interessant.
Ik denk dat ik maar eens ga kijken hoe gevoelig ik er voor ben bij hoge doseringen, maar eerst maar eens de USA board op gebruikerservaringen door lezen.
Na 3maanden op 8iu gezeten te hebben, kan ik voor mezelf concluderen dat ik wat tintelende vingers krijg, maar het is verder niet storend.

Ik zit op 10ui ED , en ik moet elke nacht 2 x een nieuw T-shirts aan trekken . Verder wat tintels in handen en voeten . Slaap wel niet 100% vast etc ....

20iu niet lang gedaan...binnen 3 dagen was ik een luchtbalon...of misschien meer een misvormde zeppelin

Ik ken een jongen die gedurende meer dan één jaar non stop tussen de 30-50iu per dag injecteerde in doseringen van 10iu per keer.

Vrienden van hem (3) zaten non stop tussen de 15-20iu per dag en injecteerden in doseringen van 5iu per keer.

De jongen (26jr) met de mega doseringen viel af in gewicht, ondanks een dagelijkse calorie inname van tussen de 6.000 en 8.000 Kcal. Hij had veel last van zweten en tintelingen, maar zowel qua kwaliteit als kwantiteit was de vooruitgang te verwaarlozen (NB. zette gedurende het hele jaar a.a.s. en insuline!)

Van de andere jongen was er géén bij die giganitische vooruitgang had geboekt, ondanks dat er twee van hen mega veel aanleg/talent hebben en al menig wedstrijd hebben meegedaan en gewonnen. Zelf geven ze aan, net als enkele kenners, dat met hun aanleg ze waarschijnlijk ook puur met a.a.s. dezelfde resultaten hadden geboekt.

Géén van allen had echte noemenswaardige bijwerkingen. De HGH was van Jintrophin.

Succes!!

Traps

Ik ken een jongen die gedurende meer dan één jaar non stop tussen de 30-50iu per dag injecteerde in doseringen van 10iu per keer.

Vrienden van hem (3) zaten non stop tussen de 15-20iu per dag en injecteerden in doseringen van 5iu per keer.

De jongen (26jr) met de mega doseringen viel af in gewicht, ondanks een dagelijkse calorie inname van tussen de 6.000 en 8.000 Kcal. Hij had veel last van zweten en tintelingen, maar zowel qua kwaliteit als kwantiteit was de vooruitgang te verwaarlozen (NB. zette gedurende het hele jaar a.a.s. en insuline!)

Van de andere jongen was er géén bij die giganitische vooruitgang had geboekt, ondanks dat er twee van hen mega veel aanleg/talent hebben en al menig wedstrijd hebben meegedaan en gewonnen. Zelf geven ze aan, net als enkele kenners, dat met hun aanleg ze waarschijnlijk ook puur met a.a.s. dezelfde resultaten hadden geboekt.

Géén van allen had echte noemenswaardige bijwerkingen. De HGH was van Jintrophin.

Succes!!

Traps

Dat " ik ken " stoort !

Ik ken er die wel erg goed komen van 5ui tot 10ui .

Ik kan de betreffende personen niet bij naam noemen, derhalve deze vage omschrijving. als het mijzelf zou betreffen geef ik dat duidelijk aan!

Succes!!

Traps

HGH blijft een groot vraagteken. Persoonlijk ken ik niemand die blijvende massa gains heeft gekregen door het veronderstelde "hyperplasia", ik inbegrepen. De meeste van die jongens (net zoals mij overigens) hadden al minstens 5 a 10 jaar AAS gebruikt en veel vooruitgang boekten ze niet meer. Volgens mij veronderstellen veel beginners van HGH vooruitgang te maken door het goedje terwijl ze eigenlijk nog goed gingen van AAS alleen. Smijten ze er dan HGH bij denken ze dat hun nieuwe gains dan van de HGH komen terwijl enkel hun enkels opzwellen van het water.

Ik blijf sceptisch over HGH en het is zeker niet zo'n wondermiddel als good ol' test :D

:nowai: :D

Ben het eens met flex. Voordeel van HGH is echter wel dat je huid een stuk dunner wordt en derhalve er een betere definitie zichtbaar wordt.

Volgens mij zijn de meningen wel gelijk, dus niet te hoge doseringen.
Thx voor de info heren

De jongen (26jr) met de mega doseringen viel af in gewicht,

ik ervaar nu met test only op 2625 mg per week hetzelfde, ben nog geen kilo aangekomen, welk heel veel kracht erbij, en ben vet verloren, maar geen kg erbij

HGH blijft een groot vraagteken. Persoonlijk ken ik niemand die blijvende massa gains heeft gekregen door het veronderstelde "hyperplasia", ik inbegrepen. De meeste van die jongens (net zoals mij overigens) hadden al minstens 5 a 10 jaar AAS gebruikt en veel vooruitgang boekten ze niet meer. Volgens mij veronderstellen veel beginners van HGH vooruitgang te maken door het goedje terwijl ze eigenlijk nog goed gingen van AAS alleen. Smijten ze er dan HGH bij denken ze dat hun nieuwe gains dan van de HGH komen terwijl enkel hun enkels opzwellen van het water.

Ik blijf sceptisch over HGH en het is zeker niet zo'n wondermiddel als good ol' test :D

:nowai: :D

HGH geeft in mijn ogen en ook in die van anderen die het voor langere tijd KUNNEN betalen wel degelijk blijvende gains.
Velen nemen het zoals je vaak merkt als soort van stoer doenerij om maar te kunnen zeggen dat je rHGH neemt.
Als je het kan betalen en een jaar lang op 5 i.u. zit zul je merken dat je fysiek drastich verandert iets wat je enkel door AAS niet zult krijgen.
Maar ook ik zal eerlijk zeggen dat het GEEN wonder middel is als je het enkel voor een maand of 3-4 kunt betalen.
De mensen die dat niet kunnen kunnen beter al dat geld in AAS steken en zullen dan WEL tevreden zijn.

HGH geeft in mijn ogen en ook in die van anderen die het voor langere tijd KUNNEN betalen wel degelijk blijvende gains.
Velen nemen het zoals je vaak merkt als soort van stoer doenerij om maar te kunnen zeggen dat je rHGH neemt.
Als je het kan betalen en een jaar lang op 5 i.u. zit zul je merken dat je fysiek drastich verandert iets wat je enkel door AAS niet zult krijgen.
Maar ook ik zal eerlijk zeggen dat het GEEN wonder middel is als je het enkel voor een maand of 3-4 kunt betalen.
De mensen die dat niet kunnen kunnen beter al dat geld in AAS steken en zullen dan WEL tevreden zijn.

Duidelijke taal van iemand die weet waar die over praat :thumbs:

Terug
Naar boven