- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik test op dit moment een blue top variant op 20 iu ed....dus ja, heb nu die ervaring.
Sides?
Cts bigtime!!!
Warm...en behoorlijk zweten.

Blue tops worden door meerdere gemaakt...een soort generiek soort.
Ik test dus 1 van die blue tops nu.
HGH geeft in mijn ogen en ook in die van anderen die het voor langere tijd KUNNEN betalen wel degelijk blijvende gains.
Velen nemen het zoals je vaak merkt als soort van stoer doenerij om maar te kunnen zeggen dat je rHGH neemt.
Als je het kan betalen en een jaar lang op 5 i.u. zit zul je merken dat je fysiek drastich verandert iets wat je enkel door AAS niet zult krijgen.
Maar ook ik zal eerlijk zeggen dat het GEEN wonder middel is als je het enkel voor een maand of 3-4 kunt betalen.
De mensen die dat niet kunnen kunnen beter al dat geld in AAS steken en zullen dan WEL tevreden zijn.

Ik test op dit moment een blue top variant op 20 iu ed....dus ja, heb nu die ervaring.
Sides?
Cts bigtime!!!
Warm...en behoorlijk zweten.

Mijn eerste vraag voor je is de volgende: Hoe lang heb je met behulp van AAS getraind voor je met HGH begonnen bent?
Wat ik me verder afvraag is: Als ik na 3-4 maand NIKS, NOPPES, NADA veranderingen in mn fysiek zie hoe je me dan kan zeggen dat ik 8 maand later een drastische verandering ga zien? Had ik iets gezien (wat droger of wat voller) was ik doorgegaan maar niks merken in 16w...
In een artikel heb ik ooit eens gelezen: "Terwijl HGH bij de één een grote sprong kan zijn naar zn doel kan het voor de andere geldverspilling betekenen". Zowat 99,9% vd gebruikers rapporteren goeie gains met AAS maar volgens mij moet er een reden zijn waarom niet iedereen goed gaat op HGH. Het verhaal over celvermenigvuldiging door HGH zou ik ook graag eens een studie over zien. Heb hier een jaar of 2 geleden eens een topic over geopend maar niemand heeft me een bewijs geleverd of "hyperplasia" weldegelijk optreedt.
Btw, ben niet gestopt met HGH omdat ik het niet meer kon betalen maar omdat ik het de dure kostprijs niet waard vond. Zou persoonlijk meer willen uitgeven aan een vial test dan dat ik dat aan een vial HGH zou geven.
Wil verder niemand tegen de borst stoten, is juist mn persoonlijke mening die ik deel![]()
Tuurlijk mag je je mening delen bro, daar zitten we toch hiervoor.
Even kort gezegd;
As waaronder dat extra vial test van jou zorgen er voor dat je je bestaande spiercellen aanspreekt.
HGH zorgt juist voor aanmaak van nieuwe spiercellen, die je op hun beurt weer aanspreekt met de benodigde as.
KAn voormijzelf wel concluderen dat ik na zo'n kleine 3mnd hgh er voller, maar tegelijk ook droger uitzie.
10iu ed is voor mij de max, anders krijg ik ook teveel CTS.
Grote kans dat we dit nog een jaar doortrekken.
Ik ben er iig zeer tevreden over.

Tuurlijk mag je je mening delen bro, daar zitten we toch hiervoor.
Even kort gezegd;
As waaronder dat extra vial test van jou zorgen er voor dat je je bestaande spiercellen aanspreekt.
HGH zorgt juist voor aanmaak van nieuwe spiercellen, die je op hun beurt weer aanspreekt met de benodigde as.KAn voormijzelf wel concluderen dat ik na zo'n kleine 3mnd hgh er voller, maar tegelijk ook droger uitzie.
10iu ed is voor mij de max, anders krijg ik ook teveel CTS.
Grote kans dat we dit nog een jaar doortrekken.
Ik ben er iig zeer tevreden over.
hmm zal eens wat opzoeken..want naast hgh schijnt ook AS 'hyperplasia' te veroorzaken...