MuscleMeat

Wie heeft er zelf direct last van Marokkanen?

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Ik vraag me dat af :) Op dit forum wordt er nou niet echt positief over Marokkanen gesproken. Duidelijk is ook dat er problemen zijn. Alleen ik vraag me dus af in hoeverre jullie dat direct ervaren. Hier in Groningen bijvoorbeeld valt het heel erg mee. Moet wel zeggen dat het meestal niet dat vriendelijkste jongens zijn (waag het niet ze aan te kijken!) maar er loopt imo zoveel tuig rond :p

Lastigvallen van vriendinnen/vrienden, stelen van spullen als je er even niet op let etc.

Ze weten ook wel wie ze moeten pakken. Mensen van dit board zullen er in het algemeen niet veel last van hebben ;)

Wat je zelf al zegt "waag het niet ze aan te kijken" is voor mij al last genoeg.

In het kleine dorpje waar ik woon gelukkig niet. Maar wanneer ik naar de grotere steden ga wel. Als ik bv in Eindhoven ben en daar op stap ga heb ik er zeker last van ja. Al moet ik wel zeggen dat het stukken minder is geworden sinds ik 25 kg zwaarder ben. Toen ik nog wat jonger was en op de middelbare school zat in Helmond was het ook behoorlijk erg. Ik zat daar op de havo dus dat viel wel mee. Maar toen de mavo en havo fuseerde werd het wel stukken erger omdat daar al aardig wat marokanen zaten. Als er gezeik was, of mensen werden afgeslagen waren zij 9 van de 10 keer ook betrokken. Dat is inmiddels al ruim 8 jaar geleden maar toen was het al overduildeijk dat er flinke problemen mee waren/gingen komen. Maarja, toen mocht er helemaal nog niet over gesproken worden...

Mijn incidenten met Marokkanen overstijgt de 10 niet.
Helaas moet ik wel bekennen dat ik vaker geouwehoer met allochtonen als met autochtonen heb gehad.
De laatste 4 a 5 jaar heb ik geen problemen gehad, niet met autochtonen en niet met allochtonen. En helaas moet ik hier weer bij zeggen dat dit zeer hoogstwaarschijnlijk te maken heeft met de plaats waar ik woon en de uitgaansgelegenheden war ik heen ga.

Ik denk dat er op het platteland veel minder problemen zijn met allochtonen als in de grote steden. Maar ik heb wel het idee dat de plattelandsjeugd veel racistischer is geworden, dat zal dan wel komen door de angst voor het onbekende ofzo???

hmm, ik woon in almere das dus vlakbij amsterdam, veeeeel marrokkies dus hier maar ik moet zeggen dat ik nog nooit problemen gehad heb met ze. Vroeger vaak samen jointjes roken buiten etc en altijd aardig en repectvol als ik ze tegenkom in de kroeg of op straat.

In Amsterdam wel een achtervolgd door een groepie maar das lang geleden en dat was niet leuk nee.

Meccanicc zei:
Wat je zelf al zegt "waag het niet ze aan te kijken" is voor mij al last genoeg.

Inderdaad...
Bijna iedereen die weleens in een grote stad komt krijgt weleens wat 'gevaarlijke' blikken of opmerkingen naar zn hoofd geslingerd denk ik en dat is al meer dan genoeg last.

Paar voorbeeldjes:
- Twee van die figuren in Breda begonnen n liedje over 11 september te zingen toen ik laatst een keer met n maat door een overheersend allochtone straat liep bij het centrum, puur om uit te dagen dus.
- Tijdje terug op het station in Rotterdam stond er zo'n figuur in een doorgang waar ik langs moest en die zei iets bijdehands toen ik hem aankeek, ook weer puur om uit te dagen.
- Jaren geleden toen ik nog in het scootertijdperk zat stonden we met zijn 3-en bij een tankstation. Toen er een auto met 5 Marokkanen stopte en die gasten op ons af gestormd kwamen ben ik maar snel weggereden. Waarschijnlijk wilden ze niet de weg vragen ofzo.
- Was een keer met een vriend op de fiets bij een discotheek, ook wel jaren geleden maar hij had dus zonder aanleiding een paar tikken gehad van een groep van 30 van die stakkers. Ik was zo wijs om er omheen te fietsen maar hij reed er net wat te dicht langs.

En zo kunnen we nog wel ff doorgaan, incidenten genoeg dus. Het is niet dat ik er structureel last van heb, tegenwoordig valt het zeker wel mee maar het zijn toch wel typerende voorvallen.
Dat het in alle gevallen Marokkanen betrof weet je natuurlijk nooit 100% zeker maar over het algemeen is het wel te doen om Marokkanen van Turken en andere allochtonen te onderscheiden.

Niet direct van de marrok's :nope: , maar wel van de criminelen daaronder :eek: , daarvoor is mijn verzekeringspremie zo hoog, betaal ik een hoop sociale lasten voor Politie enz. enz. :mad: , door deze gasten had ik zeker 200 tot 400 Euro in de maand kunnen verdienen :mad: , daarvan heb ik dus last ;)

Mij vallen ze nooit lastig (altijd 110-125 kg), maar mn vriendin heeft er dagelijks erg last van. Als ik iedere k*tmarokkaan af zou moeten maken die haar al een h**r hebben genoemd, dan was het probleem al nationaal opgelost! :)

Moet ik wel toegeven dat ik ook niet lief ben. Als we samen door R'dam lopen, dan ga ik soms 10-15 meter achter haar lopen. En dan maar hopen dat zo'n stuk tuig iets durft te zeggen... :D

Laatst bewerkt:
nooit echt last van gehad ben er tussen opgegroeid,ben naar een migranteschool (dat dit woord bestaat is op zich al onrustwekkend)geweest en ging altijd op stap met mijn "bruine"makkers,toen vond ik het echt cool om mee de rotzak (schoffie)uittehangen maar naarmate je ouder wordt veranderde mijn houding tegenover hun heb momenteel nog maar een stuk of 5marokaanse makkers waarvan ik er maar 1voor 100%vertrouw,ook merk ik op dat ik veel sneller sla op nen bruine die onozel doet als ne witte maar dat is omdat ik weet hoe die mannen denken en zich voelen,dan is het meer om ze op hun plaats te zetten,ik heb ook een tijd geportiert in een marokaanse cabaret(club)dat kan ook een oorzaak zijn.allez dat denk ik toch.

hier woont geeneen buitenlander, mooi rustig op de veluwe.

dj_phreak zei:
Mij vallen ze nooit lastig (altijd 110-125 kg), maar mn vriendin heeft er dagelijks erg last van. Als ik iedere k*tmarokkaan af zou moeten maken die haar al een h**r hebben genoemd, dan was het probleem al nationaal opgelost! :)

Moet ik wel toegeven dat ik ook niet lief ben. Als we samen door R'dam lopen, dan ga ik soms 10-15 meter achter haar lopen. En dan maar hopen dat zo'n stuk tuig iets durft te zeggen... :D

:roflol:

weinig last van eigenlijk.
een tweetal jaar geleden weleens gezeur gehad, 1 van die mocro's had me zus in de gezicht gespuugd.

We hebben het groepje opgezocht en finaal de t*ring in gerost. :mad:

Lijkt wel of je zo respect bij die gasten afdwingt hebben daarna nooit meer last gehad van ze.

Alleen in de stad nog weleens als je gaat stappen op het waagplein in alkmaar, daar zit het er vol mee , hyena's zijn het altijd met zijn 10 en op zoek naar de zwakkere . :mad:

Laatst bewerkt:
dj_phreak zei:

wat een stoere bikkel

Ik heb altijd last van die Marokkanen die zich op internet ophouden en de msn van mijn dochtertje willen hebben. Een schande vind ik het, en ik heb Geert Wilders al ingelicht!!

Ik heb nooit last gehad van marokkanen, ik ken ze als dieven, ratten, klootzakken en als goeie aardige mensen. Maar goed, ik schrik niet zo gauw van iemand die me probeert te intimideren. Gewoon terug intimideren. Je moet gewoon goed opletten met wie je omgaat, en eerst de persoon leren kennen daarna kom je er van zelf wel achter hoe die persoon is.

Marc We zei:
Ik heb altijd last van die Marokkanen die zich op internet ophouden en de msn van mijn dochtertje willen hebben. Een schande vind ik het, en ik heb Geert Wilders al ingelicht!!

Wat??? jij moet wel erg dom zijn als je dit meent....
Dat er pedofielen rondlopen en dat ze een kans krijgen ligt aan het feit dat jouw dochtertje msn heeft en deze aanbied op een cu2 site, hoe kan een marokkaan aan haar msn komen? Als hij het netjes vraagt en je dochtertje geeft het dan zit je dochtertje fout. Of jij als ouder die het toelaat. En daarnaast heb je ook nog een blokfunctie. Dus lees je haar history na, en blok je personen die jijer niet in wilt hebben. Het is immers jouw huis en jouw dochter en zolang ze onder jouw dak woont heeft ze het maar te doen met jouw regels. Dus wat we moeten doen, is de marokkanen bannen van internet, ze mogen geen internet, ze moeten 24/7 per dag binnen blijven!!!! Dit begint op een razzia te lijken.

Laatst bewerkt:
ik woon ertussen bij wijze van spreken,
en ik ga jullie 1 ding zeggen, ik heb er bijna nooit last mee, waarmee ik de problemen niet wil minimaliseren want er is wel degelijk een probleem, dat zie en ervaar ik dagelijks onrechtstreeks maar nooit persoonlijk, en wel om de volgende reden: het is een beetje als: je moet hun respect afdwingen, zo gaat het in die cultuur (let op gasten; ik keur dit niet goed maar ik zeg het gewoon zoals het is...)
het is niet zo dat ik full contact met die gasten heb, maar ze kennen me en respecteren me (al besef ik goed dat dat héél relatief is!)

maar waarom zeg ik dit nu, wel, omdat er echt chille en goeie gasten tussen zitten, vlot en vriendelijk in de omgang, zelfs zeer behulpzaam, maar door een immense groepsdruk kan al dat goeie van de eene op de andere moment verloren gaan! ze kunnen echt plots een hele andere gedaante hebben (daarom zeg ik ook dat 'respecteren' bij hun zeer relatief is) en het zijn heus niet ALLEMAAL kansarme jongeren waar ik over spreek...
zeer spijtig vind ik dat, en daarom neem ik ook liever afstand van die gasten en ben ik me steeds meer en meer gaan realiseren dat het uitschot de rest meetrekt en dat GROTENDEELS ten gevolge van hun CULTUUR (man-vrouw relatie is niet in verhouding, en ook fundamentalistische islamgedachten, ja het bestaat zeker...)

Jep, in Helmond (waar ik heel dicht in de buurt heb gewoond). In discotheken (altijd de ruziezoekers).

Nu woon in in A'dam. Nooit persoonlijk last gehad maar hier een aantal toppunten:

-na aanslag op theo v G jongeren die het net vers geschilderde (en prachtige) portret van hem in de Warmoesstraat aan het bekladden en het bespuwen waren en racistische leuzen riepen.
-Ik zat een keer in lijn 13 (geuzeveld) die bomvol marokanen en andere licht gekleurde mensen zat. Daar was een marokaan van een jaar of 25 de hele rit Hamas hamas alle joden naar het gas, k*t van Gogh, goed werk mohammed B etc etc. De rest van de marokananen (niet allemaal trouwens) zaten te lachen en uitdagend om zich heen te kijken.
-heb in Amsterdam zeer veel ruzie's gezien, vooral marokkanen (eigenlijk alleenmaar zover ik kan herinneren maar nu heb ik natuurlijk een heel suggestief geheugen)
-kereltje van 10 dat in de metro staat en keer op keer vol uit tegen de kaartjesstempelautomaat trapt(zonder reden). Na 4 keer wordt er iets van gezegd, begint dat mannetje in gebrekkig NL te zeggen: Iek Benne geen Nederlander, iek een Toerk. **** all die kankernerderlanders. Tot op de dag van vandaag heb ik er spijt van dat ik dat ettertje geen drie delige schedelbasisfractuur heb geslagen.

En nog veel meer. Heb trouwens ook wel negatieve ervaringen met nederlandse kampers moet ik zeggen.

SageFrancis zei:
Wat??? jij moet wel erg dom zijn als je dit meent....
.

Dit is een grap die je niet snapt omdat je de converstaties tussen mij en een DBB huis marokkaan M-M niet kent. :D :D :D

Excusez moi is het, ja M-M vraagt op DBB dus al een jaar om de MSN van mijn dochtertje. That's the joke :D

Terug
Naar boven