XXL Nutrition

Wie heeft er zelf direct last van Marokkanen?

EIGENSCHAPPEN:
*je kan er geen afspraken mee maken
*je kan er geen zaken mee doen
*je kan ze niet vertrouwen
*je kan ze niet verstaan
*ze hebben geen respect voor nederland en nederlanders
*ze leven van ons belastinggeld

wil ik daar voor betalen? NEE

en het topic gaat maar door:D

In n zekere zin heb ik er wel last van ja. Ik had al eerder in een topic aangehaald dat mn nichtje Moslima wil worden, omdat ze veel met Marokkanen omgaat.

1 van die Marokkaanse vriendinnetjes in het bijzonder heeft een vervelend grote invloed op dr;

Afgelopen week een Katholieke begrafenisplechtigheid van mn oma in de kerk gehad, en mevrouw bleef als enige op dr gat zitten toen de gehele familie en vriendenkring van mn oma naar voren moest om een hostie op te halen.

Ik heb geen ene reet op met welk geloof dan ook, maar uit respect voor mn oma ben ik ook zo'n ding gaan ophalen.

De volgende dag hoorden we mn nichtje en dr vriendinnetje smoezelen in de keuken, waar het Marokkaansen meisje mn nichtje feliciteerde dat ze de hostie niet in ontvangst heeft genomen.

Nu las ik vanavond dat 1 van dr andere Marokkaanse vriendinnetjes op MSN tegen dr zei dat ze maar een Arabische naam zou moeten nemen.

Sorry hoor, maar dan ben je een meisje van 14 en op die leeftijd kun je al niet accepteren dat je een vriendinnetje hebt die niet-Moslim is.

Toch weer typerend ook al heb je het hier over pubers.

Leviathan zei:
In n zekere zin heb ik er wel last van ja. Ik had al eerder in een topic aangehaald dat mn nichtje Moslima wil worden, omdat ze veel met Marokkanen omgaat.

1 van die Marokkaanse vriendinnetjes in het bijzonder heeft een vervelend grote invloed op dr;

Afgelopen week een Katholieke begrafenisplechtigheid van mn oma in de kerk gehad, en mevrouw bleef als enige op dr gat zitten toen de gehele familie en vriendenkring van mn oma naar voren moest om een hostie op te halen.

Ik heb geen ene reet op met welk geloof dan ook, maar uit respect voor mn oma ben ik ook zo'n ding gaan ophalen.

De volgende dag hoorden we mn nichtje en dr vriendinnetje smoezelen in de keuken, waar het Marokkaansen meisje mn nichtje feliciteerde dat ze de hostie niet in ontvangst heeft genomen.

Nu las ik vanavond dat 1 van dr andere Marokkaanse vriendinnetjes op MSN tegen dr zei dat ze maar een Arabische naam zou moeten nemen.

Sorry hoor, maar dan ben je een meisje van 14 en op die leeftijd kun je al niet accepteren dat je een vriendinnetje hebt die niet-Moslim is.

Bro, je moet je zusje gewoon een keer goed aftuigen en haar dan vragen of ze het steeds zo tof vind om mislima te zijn? ;)

Rob G zei:
Bro, je moet je zusje gewoon een keer goed aftuigen en haar dan vragen of ze het steeds zo tof vind om mislima te zijn? ;)

Laten we het voor nu maar ff afdoen als een pubergril, alhoewel ik dr al wel vast op wijs dat er strenge regels voor vrouwen aan het Moslim geloof hangen.

Enne...t is mn nichtje. Als het mn zusje was geweest had ze weinig van zulke Marokkaanse vriendinnetjes die bij ons over de vloer mochten komen.

Uitzonderingen daargelaten , maar mn ouders vinden dit Marokkaanse meisje ook een achterbaks geval.

Leviathan zei:

Ik kan me voorstellen dat jij je er helemaal groen en geel aan ergert.
IK snap ook niet waarom een westerse, moslima zou willen worden ???
Het zou nog erger zijn als het je eigen kind was......ik heb sinds kort een dochtertje maar ik zal haar zoveel mogelijk uit de buurt proberen te houden van het moslim geloof en mensen die het moslim geloof aanhangen.Ik ken ook wel moslims die gewoon normaal zijn maar dat zijn er bar weinig....

ja doe dat, ik wil niet weten hoe de generatie is over 15 jaar..

Nostradamus heeft een 3e Wereldoorlog voorspeld, met als grote vijand en agressor;
je raadt het nooit....

MOSLIMS!

Nostradamus met zn strakke groene broek :o

maar hij kan welis gelijk krijgen ja

Brolly zei:
Nostradamus met zn strakke groene broek :o

Stond m goed!! :D

Desnoods stuur ik mn kinderen naar een geprivatiseerde school. Ik wil niet zeggen dat alle Moslims zo zijn, maar ik zie in mn nichtjes omgeving toch alleen maar Marokkaantjes die dr proberen te hersenspoelen.

Dat gedrag is toch ergens tijdens de opvoeding danwel Moskee bezoekjes onstaan.

Ik kan me bv niet herinneren dat ik als klein jochie probeerde Christenen richting het Katholieke geloof te trekken.

Terug
Naar boven