MuscleMeat

Wie heeft er zelf direct last van Marokkanen?

heb er altijd last mee gehad, nooit 1 positieve ervaring, spullen die gestolen zijn geweest, k*t gedrag, vechtpartijen het houd niet op. En idd vanaf dat je er wat breder uitziet durven ze niks meer, alleen in groep en tegen zwakkeren kunnen ze het halen. Ze zeggen dat je niet mag veralgemenen maar als je in 20 jaar tijd niets dan problemen hebt gehad met ze dan zegt mij dat genoeg...

StillStrong zei:
heb er altijd last mee gehad, nooit 1 positieve ervaring, spullen die gestolen zijn geweest, k*t gedrag, vechtpartijen het houd niet op. En idd vanaf dat je er wat breder uitziet durven ze niks meer, alleen in groep en tegen zwakkeren kunnen ze het halen. Ze zeggen dat je niet mag veralgemenen maar als je in 20 jaar tijd niets dan problemen hebt gehad met ze dan zegt mij dat genoeg...

maar.. wat mij opvalt.. die marokkanen hebben het dan wel allemaal op jou gemunt ofniet? weetje.. karma comes back around, en dan heb ik het niet over karma van dit board.. misschien als jij je iets anders zou opstellen dan zou de wereld in jou ogen er misschien wel anders uit zien. Die vechtpartijen enzo, mja daar kan ik niets anders over zeggen dan dat je gelijk hebt. Maar voor jou is een gekleurde een marokkaan blijkbaar.

Ik heb bijna nooit last van wie dan ook, maar in in die zeldzame gevallen dat ik het wel heb, waren het dus wel allochtonen. Dat was niks ergs hoor, gewoon een beetje gebekvecht met Marokkanen die aan m'n vriendin zaten en dergelijke.

O ja, en m'n autoradio is al 3 keer gejat. :D

Maar dit is wel een goeie thread op zich, omdat ik vermoed dat er een hoop mensen zijn die nooit last van Marokkanen hebben en toch mord en brand schreeuwen.

SageFrancis zei:
maar.. wat mij opvalt.. die marokkanen hebben het dan wel allemaal op jou gemunt ofniet? weetje.. karma comes back around, en dan heb ik het niet over karma van dit board.. misschien als jij je iets anders zou opstellen dan zou de wereld in jou ogen er misschien wel anders uit zien. Die vechtpartijen enzo, mja daar kan ik niets anders over zeggen dan dat je gelijk hebt. Maar voor jou is een gekleurde een marokkaan blijkbaar.
ja tuurlijk geef het slachtoffer maar de schuld, net als de Nederlandse regering het slachtoffer bestraft. Houd toch op met je hoofd in het zand te steken vriend

wat denk je nou zelf? dat ik mijn hoofd in het zand ga steken voor een stel idioten? uit al je posts te lezen ben jij iemand die "en toch mord en brand schreeuwen." zoals zelda al zei. Daarvoor zie ik jou wel aan, welke marokkaan heeft jou ooit kwaad gedaan dan? Al is er bij je gestolen, hoe weet jij dat dat een marokkaan is dan? heeft hij zijn visite kaartje achter gelaten ofzo?

Ik denk er net zo over als jij, alleen jij bent net iets te extreem. Denk je dat ik over al die topics heen lees over de marokkaan die steelt? Of dat ik het goed keur? Ik heb een hekel aan dieven, wat van jou is is van jou en daar blijft een ander af. als je het zo zou stellen zou ik het helemaal met eens zijn -vriend-.

Mijn fiets was in doetinchem gestolen, door een kneusje die ik achteraf daarop heb aangesproken want ik wist wie het was.. and guess what, het was een junk. Een nederlander die niet verwacht had dat ik hem wel zou tegen komen (welke idioot steelt nou een fiets als je in de zelfde buurt woont en zet de fiets dan om de hoek op het eind van de straat in een fietsenrek voor zijn huis ahahahha)

ik las trouwens net weer op fok dat 2 verschillende groepen marokkanen hadden gevochten met elkaar. Iemand is zowat doorgeslagen echt weer kansloos, hebben ze niets anders te doen ofzo? school... baantje??

Ik heb op dit moment niet zelf direct last van Marokkanen. In het verleden wel veel last van gehad, voelde me niet veilig op straat, alleen omdat ik tot de gabbercultuur behoorde en dat synoniem stond aan rascisme/nazisme.

Al eens zonder aanleiding door n stel belaagd....ben maar gaan lopen want tegen 5 man leg je het toch af. Erg stoer altijd enzo die jongens :rolleyes:

Nu mag men me nog wel eens stoer met 5 man vanuit hun BMW aankijken in de hoop dat ik n gebaar maak of iets zeg ofzo. Ik kijk wel altijd ff netjes terug, je moet dat soort figuren niet teveel het gevoel geven dat ze je in hun zak hebben.

Last niet, maar kan me soms wel irriteren aan die groepjesvorming. Maar goed daar deed ik zelf ook aan toen ik tussen de 12 en 16 jaar was, zo'n groepje kan intimiderend overkomen voor sommigen. Zelf wals ik er gewoon recht doorheen, zeker lollig als je net gekleed bent. Dan gaan ze toch wel keurig opzij en veronschuldigen ze zich dat ze in de weg staan. Op de een of andere manier herkennen ze wel bepaalde hierarchische beginselen, misschien moet je die kliekjes dus niet het idee geven dat je gelijk aan ze bent.

wheeeeej marokkanen afzeiken, zal wel een lang topic worden dit:D
en om op je vraag terug te komen, nee ik heb geen last van ze, een enkele keer met een gozer die denkt veel voor te stellen. en met de meisjes kan ik het zeer goed vinden:cool:

Jah Eric, het zijn net honden; ze ruiken je angst! ;)

Leviathan zei:
Ik heb op dit moment niet zelf direct last van Marokkanen. In het verleden wel veel last van gehad, voelde me niet veilig op straat, alleen omdat ik tot de gabbercultuur behoorde en dat synoniem stond aan rascisme/nazisme.

Al eens zonder aanleiding door n stel belaagd....ben maar gaan lopen want tegen 5 man leg je het toch af. Erg stoer altijd enzo die jongens :rolleyes:

Herkenbaar!
Ik zat een keer in Roosendaal in de stad op een terrasje en ging mijn vriendin ff naar het station brengen. Mijn vriendin zou een tas meenemen van een vriend van me die nog op het terras zat waar ik ook later weer heen zou gaan. Was van een winkel waar Lonsdale wordt verkocht en voornamelijk gabbers hun kleding kopen.
Komen we een groepje van 4 marokkaantjes tegen die ons dus de hele weg hebben gevolgd en hebben lopen uitdagen met allerlei teksten enkel omdat ik met dat tasje liep.
Op een gegeven moment was ik het goed zat en heb ff mijn maat gebeld of ie ff onze kant op kon komen, twee tegen vier moest nog wel te doen zijn dacht ik. Die kwam dus al vrij snel en enthousiast aangesprint. Gevolg was dat we er wel meteen vanaf waren, twee personen werd ze kennelijk iets te eng.

als ik aan het praten ben, en die marokkanen zijn in de buurt, heb ik t gevoel, dat ik niet alles kan zeggen,

maar daar heeft FrederX niets mee te maken,

en ik kijk ze altijd in de ogen aan, ook al is het een groep..

op een of andere manier, zeggen ze nooit wat tegen me..

Een keer in de trein, 2 pestventjes die me dreigde neer te steken. Zoiets gebeurt dan ook net als ik alleen zit, normaal zat ik altijd met meerdere schoolgenoten. Ik heb ze nog wel uitgenodigd om een keertje bij me langs te komen.

Ik heb er wel last van in de zin van dat ik lonsdale draag en je voelt gewoon als je langs zo'n groepje kaffers loopt dat ze je allemaal met argusogen aankijken en dat ze gewoon hopen dat je ze ook maar 1 sec te lang aankijkt zodat ze je neer kunnen rossen. En dat iriteert me behoorlijk ja. Want toch op de een of andere manier voel je je dan niet veilig. Kijk voor 1 of 2 van die gasten ben ik niet bang maar ze zijn altijd wel met minstens 3 à 4 man en zoals Leviathan al zei dan leg je het toch af.
Dus als ik langs zo'n groepje loop/fiets heb ik toch altijd zo'n gevoel van dalijk gaat het nog een keer fout weetjewel. En met zo'n gevoel wil ik gewoon niet over straat hoeven lopen period.

bwa, vroeger in de bus: bus in brand proberen te steken (zetels) spugen tegen het plafont van de bus en dan gokken hoelang de rochel zou blijven hangen, ben z'n vieren op één belg liggen meppen terwijl de jongste tegen het hoofd van de immidels gevallen belg probeerden te schoppen, bus zo hard heen en weer shaken zodat de bestuurder nietmeer verder wou rijden, met vlindermessen en dolken de vulling van de immidels zwart geblakerde zetels proberen uit snijden, zwart rijden, mensen uit de bus proberen te trekken/duwen.

op school met z'n tienen (kunnen er gerust meer zijn maar anders geloven sommige mij niet meer) op één jonge en jawel naar het hooft schoppen zodra ie gevallen was, bedreigen van leraren, drugs en wapen bezit, stelen van bromfietsen, gsm's.

in het verkeer pinkers niet nodig, verzekering niet nodig, keuring niet nodig, wapen altijd klaar in de wagen, voor je gaan hangen tegen 40km/uur om je te treiteren (natuurlijk als ze met vijf in die wagen zitten) toeteren op je vrouwtje en vulgaire gebaren maken. wildparkeren.

op het werk verkoop van drugs, wapens. (ja echt)

dagelijks leven kebap zaken schieten als paddestoelen uit de grond met de bijhorende arabische opschriften, gejengel uit de moskee werkt wreed op m'n zenuwen, als ik moet gaan werken zitten al de cafe's vol (moeten blijkbaar niet werken), tegenwoordig rijden die jongens al rond met porche's (ja da stoort mij), ****ing anti-westers gedrag.

Voor de rest heb ik er weinig proglemen mee :D (ps waren niet alleen marokken maar ook turken)

• Topic Starter Topic Starter
Pascal zei:
Ik heb er wel last van in de zin van dat ik lonsdale draag en je voelt gewoon als je langs zo'n groepje kaffers loopt dat ze je allemaal met argusogen aankijken en dat ze gewoon hopen dat je ze ook maar 1 sec te lang aankijkt zodat ze je neer kunnen rossen. En dat iriteert me behoorlijk ja. Want toch op de een of andere manier voel je je dan niet veilig. Kijk voor 1 of 2 van die gasten ben ik niet bang maar ze zijn altijd wel met minstens 3 à 4 man en zoals Leviathan al zei dan leg je het toch af.
Dus als ik langs zo'n groepje loop/fiets heb ik toch altijd zo'n gevoel van dalijk gaat het nog een keer fout weetjewel. En met zo'n gevoel wil ik gewoon niet over straat hoeven lopen period.
het spijt me maar kinders in londsdale bekijk ik ook met argusogen. Niet echt gek lijkt me

boogie zei:
het spijt me maar kinders in londsdale bekijk ik ook met argusogen. Niet echt gek lijkt me

waarom niet londsdale verbieden? samen met de nederlandse vlag/ vlaamse leeuw, en mischien ook nog runnentekens verbieden?

• Topic Starter Topic Starter
ha twjunk, mn broeder :D ik zeg niet dat je het moet verbieden. En dat weet je ook wel. Het is alleen zo dat iedereen die dat aantrekt zich bewust is van wat ie aantrekt. Dan is dat toch niet zo gek dat je met argusogen bekenen wordt?

maar mss maar weer ontopic

Ik heb in Helmond op de LTS gezeten, dan weten G en Johny denk ik wel genoeg. Ik ben daar 1 keer in elkaar geramd door 4 marokkanen. Volgens de leraar die erbij was had ik wel wat goeie technieken maar 4 is gewoon voor iedereen teveel. De volgende dag heb ik ze alle 4 met mijn hamer bewerkt (ik deed elektro dus we hadden allemaal eigen gereedschap). Ik moest me bij de directeur melden en dacht dit was het dan. Maar nee, hij zei letterlijk: “Jammer dat we niet meer leerlingen als jou hebben”. Sindsdien had ik standaard mijn hamer of priem bij. Elke aap die wilde fokken mocht komen fokken.

Jammer genoeg was niet iedereen daar zoals mij en dagelijks werden er jongens in elkaar geslagen. Gewoon voor de fun, als er even gewacht moest worden op de leraar ofzo, gewoon uit verveling dus. Dit is nu ruim 6 jaar geleden allemaal maar waarschijnlijk is het nu nog minimaal even erg.

DBC vraagt zich wel eens af waarom er toch zoveel Nederlandertjes in van die negerpakken en negerpetjes rondlopen. En waarom ze allemaal zo’n negerattitudes en negermaniertjes hebben. Nou waarschijnlijk omdat ze er dan een beetje bijhoren en misschien niet of minder in elkaar worden gemept.

Ik woon in Amsterdam West en dan denk ik dat de Amsterdammers en dat de mensen die Amsterdam kennen al genoeg weten... er wonen hier veel Marokkanen... Heb ook op een school gezeten waar veel Marokkanen zaten.. waar ik nu train heb je ook veel Marokkanen mar moet eerlijk bekennen dat ik nooit echt last van ze heb gehad en me eigenlijk nooit bedreigd voel als ik op straat loop.. ook al is het ´s avonds laat... michien dat ik zelf ook donker ben dat het scheelt.... vroeger heeft een Marokkaan een brommer gestolen van een vriend van mij uit het buurthuis toen hebben we de hele buurt afgezochden die gozer gepakt en de politie gebeld..maar dat gebeurd overal wel en niet alleen met Marokkanen.... dat was gewoon een crimineeltje...

Verder eigenlijk nooit last.. heb eigenlijk meer last van die halve Marokkaan hier op het board.. Man Mountain heet ie volgens mij... dat is geen autochtoon en geen allochtoon... eigenlijk alles net niet dus... heb je helemaal niks aan... :p :D

Terug
Naar boven