bwa,
vroeger in de bus: bus in brand proberen te steken (zetels) spugen tegen het plafont van de bus en dan gokken hoelang de rochel zou blijven hangen, ben z'n vieren op één belg liggen meppen terwijl de jongste tegen het hoofd van de immidels gevallen belg probeerden te schoppen, bus zo hard heen en weer shaken zodat de bestuurder nietmeer verder wou rijden, met vlindermessen en dolken de vulling van de immidels zwart geblakerde zetels proberen uit snijden, zwart rijden, mensen uit de bus proberen te trekken/duwen.
op school met z'n tienen (kunnen er gerust meer zijn maar anders geloven sommige mij niet meer) op één jonge en jawel naar het hooft schoppen zodra ie gevallen was, bedreigen van leraren, drugs en wapen bezit, stelen van bromfietsen, gsm's.
in het verkeer pinkers niet nodig, verzekering niet nodig, keuring niet nodig, wapen altijd klaar in de wagen, voor je gaan hangen tegen 40km/uur om je te treiteren (natuurlijk als ze met vijf in die wagen zitten) toeteren op je vrouwtje en vulgaire gebaren maken. wildparkeren.
op het werk verkoop van drugs, wapens. (ja echt)
dagelijks leven kebap zaken schieten als paddestoelen uit de grond met de bijhorende arabische opschriften, gejengel uit de moskee werkt wreed op m'n zenuwen, als ik moet gaan werken zitten al de cafe's vol (moeten blijkbaar niet werken), tegenwoordig rijden die jongens al rond met porche's (ja da stoort mij), ****ing anti-westers gedrag.
Voor de rest heb ik er weinig proglemen mee

(ps waren niet alleen marokken maar ook turken)