XXL Nutrition

Wie heeft er zelf direct last van Marokkanen?

Heb ook maar zelden last van allochtonen.
Mij kunnen ze niks maken. Ben overdag aan het werk!
In de avond zit ik in mijn huis (veel koopwoningen in mijn wijk, dus weinig buitenlanders).
In het weekend ga ik stappen in clubs die werkloze allochtonen bijna niet kunnen betalen.
Mocht er 1 zo lastig zijn dat ik mij er wel over kan opwinden los ik dat ook nog wel op!

ik heb er zelf niet direct last van. in ons dorp woont ongeveer 1 marokaans gezin en die kinderen (16-24 jaar) zijn zo ver-brabants, dat ze een dikker brabants accent hebben dan ik.

verder heb ik er weinig last van. ze hangen wel vervelend rond op straat en denken dat ze alles kunnen maken als ze met een man of 10 zijn... maar gelukkig woon ik dus niet in de stad en zie dit soort groepen niet vaak.

Brutez zei:
Ik heb in Helmond op de LTS gezeten, dan weten G en Johny denk ik wel genoeg. Ik ben daar 1 keer in elkaar geramd door 4 marokkanen. Volgens de leraar die erbij was had ik wel wat goeie technieken maar 4 is gewoon voor iedereen teveel. De volgende dag heb ik ze alle 4 met mijn hamer bewerkt (ik deed elektro dus we hadden allemaal eigen gereedschap). Ik moest me bij de directeur melden en dacht dit was het dan. Maar nee, hij zei letterlijk: “Jammer dat we niet meer leerlingen als jou hebben”. Sindsdien had ik standaard mijn hamer of priem bij. Elke aap die wilde fokken mocht komen fokken.

Jammer genoeg was niet iedereen daar zoals mij en dagelijks werden er jongens in elkaar geslagen. Gewoon voor de fun, als er even gewacht moest worden op de leraar ofzo, gewoon uit verveling dus. Dit is nu ruim 6 jaar geleden allemaal maar waarschijnlijk is het nu nog minimaal even erg.

DBC vraagt zich wel eens af waarom er toch zoveel Nederlandertjes in van die negerpakken en negerpetjes rondlopen. En waarom ze allemaal zo’n negerattitudes en negermaniertjes hebben. Nou waarschijnlijk omdat ze er dan een beetje bijhoren en misschien niet of minder in elkaar worden gemept.

:D een echte Helmonder :D .... hulde aan "Brutez de Helmonder" :roflol:

Socrates zei:
Ik woon in Amsterdam West en dan denk ik dat de Amsterdammers en dat de mensen die Amsterdam kennen al genoeg weten... er wonen hier veel Marokkanen... Heb ook op een school gezeten waar veel Marokkanen zaten.. waar ik nu train heb je ook veel Marokkanen mar moet eerlijk bekennen dat ik nooit echt last van ze heb gehad en me eigenlijk nooit bedreigd voel als ik op straat loop.. ook al is het ´s avonds laat... michien dat ik zelf ook donker ben dat het scheelt.... vroeger heeft een Marokkaan een brommer gestolen van een vriend van mij uit het buurthuis toen hebben we de hele buurt afgezochden die gozer gepakt en de politie gebeld..maar dat gebeurd overal wel en niet alleen met Marokkanen.... dat was gewoon een crimineeltje...

Zo ervaar ik het ook. Ik heb last van randgroepjongeren en die heb je hier op het randje van Rotterdam centrum/noord/crooswijk echt in alle kleuren. Zelf nooit problemen met ze gehad, maar hun gedrag is ook van een afstand storend.

Brutez zei:
DBC vraagt zich wel eens af waarom er toch zoveel Nederlandertjes in van die negerpakken en negerpetjes rondlopen. En waarom ze allemaal zo’n negerattitudes en negermaniertjes hebben. Nou waarschijnlijk omdat ze er dan een beetje bijhoren en misschien niet of minder in elkaar worden gemept.

Eerst had je het over Marokkers en nu n*gers. Ik wist niet dat ze hetzelfde waren. Bovendien zijn er grote verschillen tussen n*gers uit Suriname, de Antillen of Somalië...maarja, zwart is zwart, hè?

dj_phreak zei:
Mij vallen ze nooit lastig (altijd 110-125 kg), maar mn vriendin heeft er dagelijks erg last van. Als ik iedere k*tmarokkaan af zou moeten maken die haar al een h**r hebben genoemd, dan was het probleem al nationaal opgelost! :)

Moet ik wel toegeven dat ik ook niet lief ben. Als we samen door R'dam lopen, dan ga ik soms 10-15 meter achter haar lopen. En dan maar hopen dat zo'n stuk tuig iets durft te zeggen... :D

:D ouwe uitlokker :P

on topic ik haat gewoon alle ecto's
ze zien er niet uit, ze zijn MAGER :D , 'k ben m'n autoradiosleutelwieldopsel al 10 keer gestolen door een miezerige ecto, soms fantaseer ik hoe ik benchMarc aan het wurgen ben :)

ach wat een bullshittopic nr 243424324

voor de niet snuggeren onder ons - jij, ja JIJ - dit is sarcasme :d

axestream zei:
Eerst had je het over Marokkers en nu n*gers. Ik wist niet dat ze hetzelfde waren. Bovendien zijn er grote verschillen tussen n*gers uit Suriname, de Antillen of Somalië...maarja, zwart is zwart, hè?

Goed lezen maat, vooral begrijpend lezen, kan DBC je ook meer over vertellen. Eerst heb ik het over marokkanen, daarna over blanke die zich als n*ger kleden en gedragen. De beroemde Longbeach en Compton n**gers (n*gers dus) zijn hun grote voorbeeld, niet de marokkaan.

Vijf jaar in Spangen in gewoond en woon nu een jaar in hartje centrum Rotterdam. Heb zelf nog nooit problemen gehad hier met zowel alloch- of autochtoon.

Maar bij de twee echte vechtpartijen die ik hier gezien heb, waren wel Marokkanen betrokken. Plus een maat van me is overvallen door Marrokanen (mes bij z'n oog) en een vriendin van me door twee allochtone meisjes.

Niets meer of minder dan de feiten.

SageFrancis zei:
wat denk je nou zelf? dat ik mijn hoofd in het zand ga steken voor een stel idioten? uit al je posts te lezen ben jij iemand die "en toch mord en brand schreeuwen." zoals zelda al zei. Daarvoor zie ik jou wel aan, welke marokkaan heeft jou ooit kwaad gedaan dan? Al is er bij je gestolen, hoe weet jij dat dat een marokkaan is dan? heeft hij zijn visite kaartje achter gelaten ofzo?
Zucht...

Natuurlijk weet ik dat het een Marokkaan was, hij heeft het met een groepje voor me ogen gestolen. Natuurlijk kon ik niets doen was 12 jaar oud en hun 19. Houd je mond en luister wat mensen zeggen alvorens conclusies te trekken.

"Welke marokkaan heeft jou ooit kwaad gedaan", wat weet jj daar nu van,
je kan beter vragen welke marokkaan heeft jou GEEN kwaad gedaan :rolleyes:

Ik had in begin niets tegen Marokkanen, nee ik wilde hun cultuur wel leren kennen en gewoon vreedzaam mee omgaan. Maar naarmate je ouder wordt ontdek je gewoon dat er niets goeds aan is. Heb me nooit opgesteld in de zin van jullie zijn minder oid. Maar ze ZOEKEN gewoon zelf hun problemen op. Zit in hun genen ofzo.

Ik denk er net zo over als jij, alleen jij bent net iets te extreem. Denk je dat ik over al die topics heen lees over de marokkaan die steelt? Of dat ik het goed keur? Ik heb een hekel aan dieven, wat van jou is is van jou en daar blijft een ander af. als je het zo zou stellen zou ik het helemaal met eens zijn -vriend-.
Extreem? Dat heet vrijheid van meningsuiting vriend. Ik zeg gewoon de waarheid, can't handle the truth? Then leave.

Mijn fiets was in doetinchem gestolen, door een kneusje die ik achteraf daarop heb aangesproken want ik wist wie het was.. and guess what, het was een junk. Een nederlander die niet verwacht had dat ik hem wel zou tegen komen (welke idioot steelt nou een fiets als je in de zelfde buurt woont en zet de fiets dan om de hoek op het eind van de straat in een fietsenrek voor zijn huis ahahahha)
Proficiat, echt interessant om nu zon verhaaltje erbij te halen waarbij je de Marokkanen vrijpleit. Goed zo hoor, zo gaat het probleem bij Marokkanen echt opgelost worden. Jij bent zo iemand die zegt dat er evenveel Nederlanders/Belgen zijn die stelen als Marokkanen, dat bedoel ik dus met je hoofd in het zand steken :rolleyes:

ik las trouwens net weer op fok dat 2 verschillende groepen marokkanen hadden gevochten met elkaar. Iemand is zowat doorgeslagen echt weer kansloos, hebben ze niets anders te doen ofzo? school... baantje??
Snap je het niet, stelen, vechten, terroriseren is het enige waar 80% van dat volk zich mee bezig houd. Omdat hun godsdienst het zo wilt. (of dat denken ze toch)

prettige dag nog

Laatst bewerkt:
Ik train in Weert, en daarlangs ligt Boshoven, bijgenaamd klein marokko. (en ik werk in Helmond, heeeeej helmonders :D , ik ga daar waarschijnlijk wonen)

Maat van me stond in een friettent paar weken terug en ineens begonnen de stoelen te vliegen, hij is geen vechtersbaas en was dronken en is in een hoek gedoken want het ging er lomp aan toe... waren marokkanen...

In Weert, de uitgaans straat, beter bekend als oelemarkt, het stikt van de ruzie zoekers laat op de avond (vroeg in de nacht)

Stratum in Eindhoven.. als ik daar al kom (niks voor mij) dan ben ik altijd wel weg voordat alles dicht gaat.. heb daar al meer dan genoeg ruzie gehad.. guess what.. (en dronken boeren die ook lastig zijn :mad: )

Verder heb ik er weinig last van.. heb vlotte babbel en als dat niet helpt zien we het dan wel.

lees toch vooral dat de mensen die marrokanen "gewent" zijn/ er mee zijn opgegroeid, een stuk makkelijker met ze omgaan en minder problemen met ze hebben.

Nog nooit last gehad, maarja ben denk ik ook niet iemand die men effe klappen gaat geven kwa postuur. Uit de vriendenkring heb ik wel al iets gehoord, maarja ieder volk heeft zijn eigen randdebielen...

boogie zei:
het spijt me maar kinders in londsdale bekijk ik ook met argusogen. Niet echt gek lijkt me

Slaat als een lul op een baksteen hoor. Je mag dragen wat je wilt en daar hebben mensen je niet op af te keuren of wat dan ook.

• Topic Starter Topic Starter
Pascal zei:
Slaat als een lul op een baksteen hoor. Je mag dragen wat je wilt en daar hebben mensen je niet op af te keuren of wat dan ook.
tuurlijk mag je dragen wat je wilt. Maar jij bent je toch bewust van waar Lonsdale mee geïdentificeerd wordt? Dan moet je dus ook niet zeuren dat mensen je daar op aankijken. Als ik een lonsdale trui aantrek dat moet ik dat helemaal zelf weten, daar heb je helemaal gelijk in, alleen dan weet ik ook dat tal van anderen die trui gebruiken om bepaalde ideeën uit te dragen.

boogie zei:
tuurlijk mag je dragen wat je wilt. Maar jij bent je toch bewust van waar Lonsdale mee geïdentificeerd wordt? Dan moet je dus ook niet zeuren dat mensen je daar op aankijken. Als ik een lonsdale trui aantrek dat moet ik dat helemaal zelf weten, daar heb je helemaal gelijk in, alleen dan weet ik ook dat tal van anderen die trui gebruiken om bepaalde ideeën uit te dragen.

Dus omdat het met racisme wordt geassocïeerd betekend dat maar dat iedereen die het draagt een racist is en dat je die daarom zo moet aankijken? :rolleyes:

Ik bedoel ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het gewoon bullshit dat je er zo om aangekeken wordt. Als je over 'de allochtonen' generaliseert dan is het van "boehoeh je moet niet generaliseren!" maar iedereen die lonsdale draagt mag wel zo over een kam geschoren worden? Ik bedoel daar hoor je nooit iemand over he dat wij zo worden afgebeeld maar nee zeg niet 'de allochtonen' want ze zijn niet allemaal slecht. :rolleyes:

jah ik snap jou ook wel. Alleen het verschil is dat een allochtoon er niks aan kan doen dat ie een allochtoon is (klinkt een btje raar maar goed; you get the point). Terwijl je een lonsdale trui bewust aantrekt; je bent er niet in geboren. Met andere woorden, als je die trui aantrekt dan weet je toch dat je daarmee indirect een bepaalde boodschap uitdraagt?

Maar ik vraag me ook af; waarom draag je die kleren Pascal, gewoon omdat je ze mooi vindt of ook om een statement te doen? Want ik kan me bijna niet voorstellen dat je die kleren aantrekt, ook al vind je ze helemaal geweldig, terwijl ze geasocieerd worden met een bepaalde boodschap.

Laatst bewerkt:
boogie zei:
jah ik snap jou ook wel. Alleen het verschil is dat een allochtoon er niks aan kan doen dat ie een allochtoon is (klinkt een btje raar maar goed; you get the point). Terwijl je een lonsdale trui bewust aantrekt.

Maar ik vraag me ook af; waarom draag je die kleren Pascal, gewoon omdat je ze mooi vindt of ook om een statement te doen?

Nee oke maar ongeacht of je er wat aan kan doen hoe je eruit ziet door huidskleur of kleren of niet dan nog ook al kies je er zelf voor dan vind ik het nog nergens op slaan.

En ik draag het gewoon vooral omdat ik het mooi vind en omdat het gedeeltelijk ook bij hardcore muziek hoort.

Twee scooters van mij gestolen door ze.
Beroving en jatten uit de tuin.

jah ok, ik snap wel dat mensen die dat dragen zich ergeren aan het feit dat je er zo op aangekeken wordt omdat er een groep is die ze wel gebruikt om iets uit te dragen.

het verschil tussen jou en mij is wel denk ik dat ik die kleren dan uit principe niet meer zou dragen, omdat ik niet met bepaald soort personen geassocieerd wens te worden (lees: de mensen die het gebruiken om nazi ideeën / haat etc. uit te dragen).

maar ik zal er minder over proberen te oordelen dan :)

Terug
Naar boven