Fitness Seller

Wie heeft er zelf direct last van Marokkanen?

axestream zei:
Maar waar hoor je dan bij? Niet bij die groep van Marokkaanse probleem jongeren lijkt me. Zover ik weet zijn allochtonen ook nog steeds in de minderheid, dus je behoort dan ook niet eens tot de overgrote meerderheid o.i.d.

Sorry, ik hoor nergens bij. Niet bij het marokkaanse tuig, niet bij de wannabeniggernederlander en niet bij de lonsdaledragers. Ik denk trouwens wel dat ik tot de overgrote meerderheid behoor. De overgrote meerderheid behoort namelijk nergens bij, ja bij de overgrote meerderheid, maar verder nergens.

axestream zei:
Ach Koos uit Crooswijk in z'n Aussie, Nikes, kale knar en ringoorbel schopte vroeger ook wel eens iemand de t*ring omdat 'ie "raar" keek. Omringd door een paar maten durfde Koossie ook wel.

Het komt gewoon heel weinig voor dat dit soort mafkezen zich raar gedragen als ze alleen zijn.
Idd. Tegenwoordig is iedereen stoer in groep, allochtoon of autochtoon.

Brutez zei:
Sorry, ik hoor nergens bij. Niet bij het marokkaanse tuig, niet bij de wannabeniggernederlander en niet bij de lonsdaledragers. Ik denk trouwens wel dat ik tot de overgrote meerderheid behoor. De overgrote meerderheid behoort namelijk nergens bij, ja bij de overgrote meerderheid, maar verder nergens.

Met "waar hoor je dan bij" doelde ik niet op jou, maar op...ach laat ook maar. :spaz:

axestream zei:
. Zover ik weet zijn allochtonen ook nog steeds in de minderheid

Ligt er aan in welke stad je rondloopt bro, want in sommige steden ben je als nederlander in de minderheid en dat aantal groeid ook aanzienlijk.

Op de middelbare school was ik niet echt de stoerste van de klas. :cool:

Ok, ok. Ik was een nerd (zucht). Puisten, bril en k*tkapsel. Er zat een marokkaanse gozer bij me in de klas die me continu voor lul zette. Ik werd als puber continu gekwetst met uitspraken die op die leeftijd erg hard aankomen.
Op een gegeven moment dacht ik: "als jij mij kwetst door dingen tegen me te zeggen die het allerpijnlijkst zijn, ga ik iets tegen jou zeggen wat wel erg kwetsend moet zijn".
Voor dat ik het wist zei ik: "Ga toch terug naar je eigen land".

Oeps. Dat kon in die tijd helemaal nog niet (1989-1990). Ik discrimineerde natuurlijk en kreeg vervolgens de hele kudde marokkanen over me heen. Wanneer ik door de gang liep werd ik bespuugd, uitgescholden en lieten ze me struikelen. Heb dit moeten volhouden tot ik van school af ging.

En door dat extreem linkse ZAADKABINET wat we toen hadden krijg je nog de indruk dat het aan je zelf ligt ook nog. :fu:

Sorry, verhaal moest ik even kwijt. Jullie kosten minder dan een psycholoog.

Maar goe. Sinds ik de volwassene status heb bereikt, wordt de "overlast" van mijn medemensen voor 2/3 veroorzaakt door heren van allochtone afkomst.

Heb wel het idee dat het de laatste tijd iets minder wordt.
Wordt ook steedst sterker en breder. :D

• Topic Starter Topic Starter
bro, dat is niet de schuld van de allochtonen hoor, ik vind jou ook gewoon een nerd :p

Ben ik nou de enige hier die nog nooit last heeft gehad van een marokkaan/turk?

Desondanks voel ik me niet 100% veilig als ik een groepje ergens zie staan of lurken. Kennelijk ben ik ook door alle media-verhalen en topics als deze onbewust beïnvloedt.

Overigens woon ik Groningen, daar heb je sowieso minder last.

Red devil zei:
Ben ik nou de enige hier die nog nooit last heeft gehad van een marokkaan/turk?

Desondanks voel ik me niet 100% veilig als ik een groepje ergens zie staan of lurken. Kennelijk ben ik ook door alle media-verhalen en topics als deze onbewust beïnvloedt.

Overigens woon ik Groningen, daar heb je sowieso minder last.

Nee hoor ik heb ook nooit directe last van ze gehad. Wel me eens geirriteerd aan groepjes, maar dat kunnen ook groepjes Nederlanders zijn. Voel me wel veilig, maar dat voel ik me overal eigenlijk. Misschien dat mijn vele reizen daar een voordeel in zijn. Ik woon in Den Haag en daar zijn wel problemen met bepaalde groeperingen, alleen heb ik er dus zelf geen last van.

Moet er wel bij zeggen dat in mijn buurt volgens het CBS maar 3% allochtonen wonen. Maar ook in de binnenstad tijdens shoppen of uitgaan nooit last gehad.

Ik woon in delfshaven, waar veelal marokkanen wonen, en heb er zelf niet vaak last van. natuurlijk zorgen hangende groepen wel voor overlast, maar dat deed ik zelf vroeger ook dus heb daar niet veel problemen mee, en wil ze daarom ook niet meteen als 'kansloos' bestempelen hehe.

nou is 'ergens last van hebben' natuurlijk ook een discutabel begrip, maar ik moet zeggen ik vind het over het algemeen allemaal wel meevallen.

Laatst bewerkt:
Ik zou ook wel twee keer nadenken voordat ik een massieve, bijna 2 meter hoge, bushokjes slopende freak ga lastig vallen :)

ik heb meestal niet zoveel last van die gasten. dat is wel het voordeel als je wat groter bent dan normaal. ze weten wel wie ze moeten pakken :) Vroeger op de basisschool wel, mja :D Dat was gewoon van: vandaag heb ik ruzie met jou. Of: Nu gaan wij vechten :D Dan gaf je elkaar een paar tikken en de volgende dag zit je weer naast elkaar. Betekende dus helemaal niks :) Er lopen nu ook aardig wat buitenlanders bij mij in de gym. Ook van mijn school bijvoorbeeld. Sinds ze hebben gezien dat ik letterlijk minimaal 2 keer zoveel bank, squat of deadlift als hun kijken ze me opeens wel heel anders aan :D iele mannetjes.

The Rock zei:
Er lopen nu ook aardig wat buitenlanders bij mij in de gym. Ook van mijn school bijvoorbeeld. Sinds ze hebben gezien dat ik letterlijk minimaal 2 keer zoveel bank, squat of deadlift als hun kijken ze me opeens wel heel anders aan :D iele mannetjes.
is dit nieuw? allochtonen gebruiken om te patsen met je trainresultaten???:D

The Rock zei:
ik heb meestal niet zoveel last van die gasten. dat is wel het voordeel als je wat groter bent dan normaal. ze weten wel wie ze moeten pakken :) Vroeger op de basisschool wel, mja :D Dat was gewoon van: vandaag heb ik ruzie met jou. Of: Nu gaan wij vechten :D Dan gaf je elkaar een paar tikken en de volgende dag zit je weer naast elkaar. Betekende dus helemaal niks :) Er lopen nu ook aardig wat buitenlanders bij mij in de gym. Ook van mijn school bijvoorbeeld. Sinds ze hebben gezien dat ik letterlijk minimaal 2 keer zoveel bank, squat of deadlift als hun kijken ze me opeens wel heel anders aan :D iele mannetjes.

En als ik dan naar de gym ga, en die breezer hollandertjes zie die dan ff snel voor de zomer strak willen worden en me dan dangerous aankijken,maar dan zien dat ik 3x meer druk.. dan durven ze ook niet meer te kijken.
Oh wacht.. ik bedoelde.. als ze zien dat mijn vrienden er bij staan... want ik druk geen zak :D hehehe

Trouwens.. ik zit nu sinds kort bij een andere gym, ik train al iets van anderhalf jaar.. en ik geloof dat die apen nu denken dat ik ook een beezertje ben die ff snel musclemania wil worden. Hier kwam ik onderandere achter door mr. bemoei-al!
Wat mij wel opvalt, zonder geouwehoer is dat als ik allochtonen zie trainen, dat ze dan ook echt hard en goed trainen.. ik heb nog nooit een allochtoon 40 kg zien drukken, altijd wel 90 100 110 en bij andere oefeningen ook veel pakken etc. Maar, misschien heb ik het verkeerd of zie ik altijd dezelfde :D. Weet je wat echt jammer is? mensen die strakke kleding aan doen terwijl ze geen vorm hebben. Dus plankjes die dan een strak shirtje aan doen met korte mauwen maar waar dan nog wel een extra arm bij inpast. Doe dan een normaal shirtje aan ofzo. Ok dit is echt offtopic maar ik laat het gewoon staan, tis laat!

Man-Mountain zei:
Chill eens maat, pass die msn. Ik zal goed voor dr zijn, ze hoeft geen 50 meter achter me te lopen, 25 meter vind ik ook best. En ik sla dr met de vlakke hand niet met mn vuist

Alleen als je zusje mij nog een keer pijpt en ik haar hele weer hoofddoek onder mag spuiten.

Daar is die hoofddoek toch voor, om het sperma op te vangen na de pijpbeurt? Of heb ik dat nou verkeerd gezien? Het lijkt me wel, want je zus heeft naast dat hoofddoekje, een strakke broek aan, een strak truitje zodat ik haar t**ten kan bewonderen, en ze is lekker hoerig zwaar opgemaakt. Dat was jouw zusje toch of niet? Lekker ding hoor. :D

Marc We zei:
Alleen als je zusje mij nog een keer pijpt en ik haar hele weer hoofddoek onder mag spuiten.

Daar is die hoofddoek toch voor, om het sperma op te vangen na de pijpbeurt? Of heb ik dat nou verkeerd gezien? Het lijkt me wel, want je zus heeft naast dat hoofddoekje, een strakke broek aan, een strak truitje zodat ik haar t**ten kan bewonderen, en ze is lekker hoerig zwaar opgemaakt. Dat was jouw zusje toch of niet? Lekker ding hoor. :D

Nee bro je vergiste je, dat was je eigen dochter die ik keihard vernederde in je woonkamer toen jij weer eens half out op de bank lag van t zuipen. Die hoofddoek stond dr wel goed he. Volgende keer mag ze ook een burka aan als ze me pijpt. Ik ben wel zon burka fetisjist.

Man-Mountain zei:
Nee bro je vergiste je, dat was je eigen dochter die ik keihard vernederde in je woonkamer toen jij weer eens half out op de bank lag van t zuipen. Die hoofddoek stond dr wel goed he. Volgende keer mag ze ook een burka aan als ze me pijpt. Ik ben wel zon burka fetisjist.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Op en top intergratie....heerlijk!

Man-Mountain zei:
Marc We zei:

en daar gaan we weer:cool: weg is de discussie door 2 gare hanen :mad:

Sport2000 zei:
en daar gaan we weer :cool: weg is de discussie door 2 gare hanen :mad:

Ach Sport2000, denk je nu echt de mening van bepaalde mensen via je postings te kunnen beïnvloeden en daarmee de uitslag van de volgende verkiezingen en dientengevolge de loop der geschiedenis?

Marc We zei:
Ach Sport2000, denk je nu echt de mening van bepaalde mensen via je postings te kunnen beïnvloeden en daarmee de uitslag van de volgende verkiezingen en dientengevolge de loop der geschiedenis?
gaat het daarom dan? het gaat erom dat er hier op normale manier een discussie word gevoerd :cool:

Terug
Naar boven