XXL Nutrition

Wie helpt mij tegen betaling een simpele website maken?

• Topic Starter Topic Starter
Degenen die interesse hebben, graag een pm sturen,

Mooie website DvO! Je moet alleen interesante naar interessante veranderen.

"Op de website kun je ook contact over mij vinden" ook ff veranderen :p

Ziet er idd nice uit, je bent zeker goed wat design betreft, zou alleen nog wat dingetjes fixen(meta tags, pagina's(iig contact formulier) die eindigen zonder body html closing tags).
Ook zou ik minstens een captcha invoegen als je geen spam wilt ontvangen.

Oh ja zou zeker een bepaalde gedeelte in de bron veranderen of er helemaal uithalen, iemand zou je behoorlijk kunnen ****en, als je wilt weten wat pm me ff.

Ziet er idd nice uit, je bent zeker goed wat design betreft, zou alleen nog wat dingetjes fixen(meta tags, pagina's(iig contact formulier) die eindigen zonder body html closing tags).
Ook zou ik minstens een captcha invoegen als je geen spam wilt ontvangen.

Oh ja zou zeker een bepaalde gedeelte in de bron veranderen of er helemaal uithalen, iemand zou je behoorlijk kunnen ****en, als je wilt weten wat pm me ff.

captcha is geadd ja thnx :D

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Aanvullend op wat bekjam zei, dit nog even aanpakken: http://validator.w3.org/check?uri=h...(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0 :)

(Ik realiseer me dat DBB forum daar ook niet perfect door komt, maar voor jou zijn de problemen er makkelijker uit te krijgen.)

thnx for de tip ik ga em gelijk even nalopen!

Ben ook meer een designer dan een webontwikkelaar :) But im getting there!

Helaas denkt ie dat er veel fouten in zitten door mn CMS.

Want die maakt er geen goeie html van.

w3 over een zo'n prescripted cms heen halen is echt niet te doen man.

Terug
Naar boven