Fitness Seller

Wie is deze CHICK ?? KARMA!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
aww yeah mad yeah

• Topic Starter Topic Starter
Jij hebt issues man, volgens mij was je vroeger het dikste jongetje van de klas dat altijd gepest werd en heb je nu wat last van compensatiedrang, maar goed veel succes met je zoektocht naar je trekpoppetje.

al woog ik 50 of 150 kg, compensatie zoek ik idd bij jou met je grote bek .. wat een vent stoer doen op internet, maar in t dagelijks leven niet buiten je vertrouwde dorpj komen.. wat haat ik zulke gasten

al woog ik 50 of 150 kg, compensatie zoek ik idd bij jou met je grote bek .. wat een vent stoer doen op internet, maar in t dagelijks leven niet buiten je vertrouwde dorpj komen.. wat haat ik zulke gasten

Dit wordt nu een beetje een genante vertoning voor je dus zal ik maar de wijste zijn en voorstellen om het hierbij te laten?
Of wilde je nog even doorgaan?

In b4 DBB knockploeg

Hehe je kunt veel over marcel zeggen, maar niet dat hij een e-hero is.
Dan ken je hem duidelijk niet.

spreek gewoon af en film het gevecht en post het hier
profit ??

misschien heeft ie wel aan je geld gezeten en je wijf gestolen!

Computer nerd als je zo een grote mond heb mag je ook langs komen, of geef je adres maar kom ik bij jou een kijkje nemen, als jij denkt dat hier een of ander puberend jongetje achter t scherm zit zal dit jongetje van 13 wel even kennis komen maken

goed opgelost man.

:popcorn: genomineerd voor beste DBB rel van het jaar.

Wie is deze gek, ze heeft mirin chest

volgens mij is et Dollicia Bryan, waar blijft de karma? :P

Ik weet niet wie die vrouw is, heb het clipje nog nooit gezien ook maar jezus man je bent 23 wat boeit jou die spuithoer uit een of ander vaag clipje.
Of wou je soms verkering aan d'r vragen?

Jongens, doe ff normaal.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven