MuscleMeat

Sinterklaas filmpje laten maken

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 17
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
40.343
Waardering
38.380
Lengte
1m82
Massa
92kg
Velen zullen vanavond of morgen wat soberder dan normaal sinterklaas vieren. Om het wat op te leuken hebben wij een filmpje laten maken via https://www.videovansint.nl en dat is best netjes en professioneel gedaan. Voor niet al te veel geld heb je een filmpje van zo'n 20 minuten waar ook de namen en hobby's e.d. van je kinderen on voorkomen.
 
Velen zullen vanavond of morgen wat soberder dan normaal sinterklaas vieren. Om het wat op te leuken hebben wij een filmpje laten maken via https://www.videovansint.nl en dat is best netjes en professioneel gedaan. Voor niet al te veel geld heb je een filmpje van zo'n 20 minuten waar ook de namen en hobby's e.d. van je kinderen on voorkomen.
Leuk, hier in het dorp hebben ze ipv de sinterklaas show een ”Sinterklaas stream” gedaan waar ze de kinderen in vernoemden. Echt heel leuk was dat, stonden hier allebei voor de tv met een tekening.
ik denk dat je je Kinderen er heel blij mee maakt.
 
Normaal deden we het met een heel huis vol, opa en oma’s, ooms en tantes nu gaat dat niet dan moet je maar wat anders verzinnen.
“Gelukkig” hebben vrienden van ons net corona gehad dus die durven vanavond wel langs te komen met hun kinderen die al wat ouder zijn, de jongste van ons is nog steeds goed verkouden en aan het hoesten.
 
Komt mij bekend voor. Zag ik dit laatst niet op dumpert?
Ff zoeken

*edit*


Nvm die uit dat filmpje is niet gepersonaliseerd.
 
Zoiets ja en dan met eigen foto’s en naam en de uitspraak van de namen is nog goed ook.
 
Dat is wel cool.

Slim concept.
 
Zwarte piet stink naar weed, je ruikt hem wel maar je ziet hem niet... :rocker2:
 
Dit jaar is het nog leuker met meer mogelijkheden.
 
ff aan de buren vragen of ze hard kunnen kloppen op de deur is goedkoper
 
ff aan de buren vragen of ze hard kunnen kloppen op de deur is goedkoper
Klopt, maar een filmpje van ruim een kwartier met een paar eigen foto’s, de kindernamen die echt uitgesproken worden en wat annekdotes/toespraken die best persoonlijk overkomen is dat echt wel waard. Vorig jaar hebben we het gedaan met een bevriend stel met kinderen van 9 en 12 ook die vonden het leuk en snapten niet helemaal hoe het nou kon dat Sinterklaas van alles over hun wist.
 
In de filmpjes die ik kijk zijn ze zwart en groot.
 
Dat zijn ze bijna nergens meer, volgens mijn dochter omdat bijna niemand meer een echte open haard heeft.
zhw4-m.gif
 
Trouwens wel een gift corona dat we niet dat gezeik meer hebben over Zwarte Pieten
 
Back
Naar boven