Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Armstrong heeft deze tour al 41 controles ondergaan, en ze hebben niets gevonden.![]()
Ikzelf.
Indien niet, dan krijgt hij wsl al op doktersvoorschrift zijn dagelijkse portie test. Respect voor die kerel, een super groot sportman, hoop dat hij dit jaar zijn 8ste binnenhaalt.
dan zou je toch tijdens de tour er geen voordelen meer van hebben ofwel?
als ze het niet meer kunnen vinden in je lichaam, zal het ook geen werkzame effecten meer hebben neem ik aan?..
Dus dan traint hij in de voorbereiding misschien beter... maar ik denk dat ze tijdens de voorbereiding ook genoeg gecontroleerd worden..
de regels voor wielrennen zijn echt heel streng.
Wanneer een karakter uit de serie Friends je idool is kan ik je alleen nog maar aanraden om jezelf per direct op te hangen. Voor jezelf, voor je familie en omgeving en voor de hele samenleving.
Wanneer een karakter uit de serie Friends je idool is kan ik je alleen nog maar aanraden om jezelf per direct op te hangen. Voor jezelf, voor je familie en omgeving en voor de hele samenleving.
)