Fitness Seller

Wie is jouw idool?

de rechterhand van olddutch

sniperx

Micheal jackson , jay to the cutler. Son Goku natuurlijk

Donald Duck

Alexei Sayle.

De Spice Girls.

Ikzelf.

Indien niet, dan krijgt hij wsl al op doktersvoorschrift zijn dagelijkse portie test. Respect voor die kerel, een super groot sportman, hoop dat hij dit jaar zijn 8ste binnenhaalt.

Snap eigenlijk nooit van waar die verhaaltjes komen dat Armstrong vanwege zijn kanker extra testeron of andere medicijnen zou mogen nemen.

je gebruikt het ook tijdens de voorbereiding

dan zou je toch tijdens de tour er geen voordelen meer van hebben ofwel?
als ze het niet meer kunnen vinden in je lichaam, zal het ook geen werkzame effecten meer hebben neem ik aan?..

Dus dan traint hij in de voorbereiding misschien beter... maar ik denk dat ze tijdens de voorbereiding ook genoeg gecontroleerd worden..
de regels voor wielrennen zijn echt heel streng.

dan zou je toch tijdens de tour er geen voordelen meer van hebben ofwel?
als ze het niet meer kunnen vinden in je lichaam, zal het ook geen werkzame effecten meer hebben neem ik aan?..

Dus dan traint hij in de voorbereiding misschien beter... maar ik denk dat ze tijdens de voorbereiding ook genoeg gecontroleerd worden..
de regels voor wielrennen zijn echt heel streng.

jawel ze kunnen harder trainen tijdens hun voorbereidings-seizoen en dus zullen ze sterker zijn op de wedstrijden zelf
en ben het wel eens dat ze in de voorbereiding ook vaak gecheckt zullen worden, toch presteren veel van die lui het dus om er mee weg te komen

gebruikte armstrong niet testosteron omdat ie een balletje mist? als dat gedoogt wordt, wie weet hoeveel extra hij er inzet

En Vogue

:rolleyes:

Ik heb geen echte idolen maar kijk wel op naar succesvolle mensen die zichzelf hebben opgewerkt en van een dubbeltje een kwartje zijn geworden

Sophiej

will smith
ll cool j
mark wahlberg

Terug
Naar boven