AndroidHealthClinic

Muscle/tattoo shaming op de werkvloer

Bezoekers in dit topic

Mijn twee handen zijn gedaan... mijn hals overweeg ik nu. Maar daarbij denk ik niet aan mijn werk en collega’s 😬😂
 
Ohja ik word ook altijd de zware sjouwklussen toegewezen want 'je vind zware dingen tillen toch leuk?':whip:
Same. Bij mij is het dan van: "Hahahaha hoef je vanavond niet meer te trainen."
bla talking GIF by neomagazinroyale
 
Same. Bij mij is het dan van: "Hahahaha hoef je vanavond niet meer te trainen."
bla talking GIF by neomagazinroyale
De standaard 'grap' vermoeiend hoe vaak je die moet horen.
 
Same. Bij mij is het dan van: "Hahahaha hoef je vanavond niet meer te trainen."
bla talking GIF by neomagazinroyale

Drink je zero. Dat is ongezond zit aspartaam in. Maar ik ben zo terug even een peukie roken.

Verjaardag op het werk pakt een gebakje.
Zozo kan dat zomaar?

🤣🤷‍♂️
 
Drink je zero. Dat is ongezond zit aspartaam in. Maar ik ben zo terug even een peukie roken.

Verjaardag op het werk pakt een gebakje.
Zozo kan dat zomaar?

🤣🤷‍♂️
Valt mij mee dat je geen Theo Maassen reactie geeft

 
Zit je nou weer rijst met gehakt en groente te eten, is ongezond joh niet veelzijdig eten.

Meanwhile werken ze croissants, chocolade broodjes en shit weg
Van die collega’s die letterlijk elke dag hun boterham met kaas en stuk komkommer eten en dan mij erop aanspreken dat ik elke dag hetzelfde eet. :duh:
 
Drink je zero. Dat is ongezond zit aspartaam in. Maar ik ben zo terug even een peukie roken.

Verjaardag op het werk pakt een gebakje.
Zozo kan dat zomaar?

🤣🤷‍♂️

Heb jij tattoos?
 
Bij mij alleen maar super positieve, nieuwsgierige en enthousiaste reacties op mijn tattoos. Ik werk bij een arbodienst. Zie ook dat het er steeds meer is.
 
Ik werk in de financiële sector, in de backoffice. Heb wel enkele collega's met tattoos, maar geen grote en ook niet op handen, gezicht of hals. Vrij beperkt dus. Ik ben ook de buffste van de hele afdeling. En dat zegt weinig over mij, maar vooral heel veel over de rest. Gemiddelde man hier is 1,85m 75 kg en 20% vp als ik moet schatten :')
 
Een goede vriend van me besloot een paar dagen nadat hij achttien was geworden ‘onder de naald’ te gaan. Hij liet drie ‘sergeantsstrepen’ op z’n rechterbovenarm zetten. Niet lang daarna moest hij telkens opnieuw uitleggen waar de strepen voor stonden, en dat hij geen sergeant was. Sterker nog: hij zat niet eens in het leger – het was slechts een blijk van respect richting defensie. Het duurde niet lang voordat die tatoeage z’n neus uit kwam. Elke keer weer voelde hij zich een enorme wannabe.
 
Een goede vriend van me besloot een paar dagen nadat hij achttien was geworden ‘onder de naald’ te gaan. Hij liet drie ‘sergeantsstrepen’ op z’n rechterbovenarm zetten. Niet lang daarna moest hij telkens opnieuw uitleggen waar de strepen voor stonden, en dat hij geen sergeant was. Sterker nog: hij zat niet eens in het leger – het was slechts een blijk van respect richting defensie. Het duurde niet lang voordat die tatoeage z’n neus uit kwam. Elke keer weer voelde hij zich een enorme wannabe.
Haha maar dat is echt sowieso een standaard vraag. Zit er een betekenis achter. Maar naarmate grotere/meer tattoos hebt word die vraag minder 🤔
 
Dik worden, tattoo laten zetten - allemaal keuzes die je zelf maakt die kunnen leiden tot shaming. Zo'n ding laten zetten, het daarna het niet aankunnen en dan tattoo life matters gaan zitten doen. Slachtofferrol siert niemand.

Lekker doen wat je wil doen, bij 'ons in de IT' kan het gewoon hoor!
 
Een goede vriend van me besloot een paar dagen nadat hij achttien was geworden ‘onder de naald’ te gaan. Hij liet drie ‘sergeantsstrepen’ op z’n rechterbovenarm zetten. Niet lang daarna moest hij telkens opnieuw uitleggen waar de strepen voor stonden, en dat hij geen sergeant was. Sterker nog: hij zat niet eens in het leger – het was slechts een blijk van respect richting defensie. Het duurde niet lang voordat die tatoeage z’n neus uit kwam. Elke keer weer voelde hij zich een enorme wannabe.
Dan zet hij er toch iets overheen?
 
Dik worden, tattoo laten zetten - allemaal keuzes die je zelf maakt die kunnen leiden tot shaming. Zo'n ding laten zetten, het daarna het niet aankunnen en dan tattoo life matters gaan zitten doen. Slachtofferrol siert niemand.

Lekker doen wat je wil doen, bij 'ons in de IT' kan het gewoon hoor!
I agree. Een tattoo zet je, als het goed is wel overwogen. ik heb daarom bijv. Wel bewust gekozen voor plekken die goed te bedekken zijn bijvoorbeeld als ik spreekuren draai
 
Ik vind dat als je tattoos neemt in ieder geval de moeite moet doen om een artiest te vinden die heel goed is in zijn of haar werk.
 
Veruit het gayste topic dat we in 2021 zullen krijgen. Lights out, game over!
 
Back
Naar boven