Fitness Seller

Wie is tevreden over de smaak van zijn shake?

Powerman whey vanille :thumbup:
XXL instant vanille :thumbup:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze shake neem ik sinds eergisteren , Ben best tevreden over de smaak !!
Voordien had ik:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Koko's smaak => heel lekker , er zitten ook echte stukjes koko's in :D

Met eiwit shake's heb ik nog geen slechte ervaring gehad , no xplode , vendetta wel :barf:

XXL NUTRITION

- whey instant: choco
- CCG: banaan

;)

Goorste spul dat ik ooit heb gedronken! Enorm chemisch van smaak! (chocolade)...dat was een erg lange 2.1kg

Vanille: vrij goed qua smaak, net iets té zoet maar weinig resultaat kunnen vaststellen.

Momenteel gebruik ik Powersups pure whey chocolade: de smaak is doenbaar, maar bij een volgende bestelling toch iets anders proberen. Heb eigenlijk per ongeluk de choco besteld! Ik ga het wss bij deze whey houden, smaak ok en resultaat merkbaar. En prijs/kwaliteit dik in orde.

Ik heb die van bodylab onlangs gekocht. Best goed van smaak (chocolate, vanille proberen we later uit). Lost best goed op.

xxl nutrition's protein 80 + flinke schep xtend, goed te doen.

Voor de moment heb ik XXL banaan whey, erg goed ter afwisseling v.d. choco en vanille die ik anders neem.

Als je echt op smaak selecteerd dan is syntha-6 een topper.

Heb nu de neutrale smaak, eerste x ff schrikken maar daarna een verademing.

Normaal gesproken vind ik whey+dextrose eigenlijk te zoet. heb ook shakes gehad (optimum) die zonder de dextro al smerig zoet waren.

Vind wel dat powersupplements shake meer schuimt, maar daar staat tegenover dat je hel laatste restje met een beetje water gemakelijk uit je beker krijgt. Vind dat andere shake altijd wat plakkerig zijn.

Denk dat ik de komende tijd niet meer overstap. Daarnaast 93 g pure isolaat per 100g voor die prijs!

Ik zit te denken om Dorian Yates toe te voegen aan het assortiment. Ik heb een pot gekregen smaak aardbei en :-O..... dit is met stip de lekkerste shake die ik ooit heb gehad!!

Zittten alleen natuurlijke smaakmakers in, en echte stukjes aardbei.. echt bizar lekker...
Lekkerder als elke milkshake zelfs.

René

Nou begin dan maar met het uitdelen van samples:)

XXL vanille, vooral met melk = lekker (met water is op zich ook wel te doen maar niet mijn favoriet). Nature's Best choco of vanille is lekker, zowel met water als met melk, vooral met een banaan erdoorheen geblenderd.

Whey Maxx Pvl.....vanille ...zeer lekker ...zowel met water als melk.
Mixt zeer goed.
whey_maxx_vanille.jpg

90 euro voor zak van 4.5 kg.

Aminozuurprofiel
Whey Maxx per 100gr eiwit
Alanine 5,2%
Arginine 2,3%
Aspartic Acid 10,3%
Cysteine 3,3%
Glutamic Acid 11,5%
Glycine 2,3%
Lycine 8,7%
Methionine 2,0%
Phenylalanine 3,3%
Histidine 1,7%
Isoleucine* 6,2%
Leucine* 10,5%
Proline 5,7%
Serine 4,5%
Threonine 6,2%
Tryptophan 1,5%
Tyrosine 2,8%
Valine* 4,8%

Chocolate van XXL met water is SWEET

Stacker-W
Aardbei ( nouja, het moet er mee door.. )

Eerste 3 shakes zijn lekker, daarna word het echt gewoon smerig... Met water is het helemaal niet te doen, heb het 2 keer gedaan ( noodzaak ) maar dan moet je echt gewoon je neus dichtknijpen en die zooi naar binnen gieten. M'n pot is leeg ondertussen, en 2 nieuwe potten Syntha-6 komen eraan, Cookies 'n Cream en Vanilla Ice Cream, hopelijk smaken die beter..

http://www.sportfood.nl/shop/images/stackerwwhey.jpg
Stacker-W
Aardbei ( nouja, het moet er mee door.. )

Eerste 3 shakes zijn lekker, daarna word het echt gewoon smerig...

Ik heb nu de chocolade versie van de stacker W. Drinkt nog redelijk goed weg, en ik vind dat die nu beter smaakt sinds ik er mijn CEE bijdoe. Die bittere smaak van de CEE geeft de shake een smaak als pure chocolade. Enkel als ik niet lang genoeg geschud heb, is de creatine niet goed opgelost en zijn de laatste slokken dan opeens heel bitter. :kots:
Volgende pot toch eens wat anders proberen.

EAS vanille superlekker.(met melk)(water is matig)

Goorste spul dat ik ooit heb gedronken! Enorm chemisch van smaak! (chocolade)...dat was een erg lange 2.1kg

heb deze ook gebruikt, smaakt slecht maar is een mengeling van crea en whey. kweet niet meer wat er juist inzat maar ik kreeg er wel inorm veel zin van om te gaan trainen...

Terug
Naar boven