XXL Nutrition

Nectar proteine shake

Bezoekers in dit topic

kapiteinkoek

Cool Novice
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
151
Waardering
4
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
De laatste dagen ben ik veel bezig geweest met het vergelijken van shakes en dan voornamelijk op ingredienten en ben me iets bijzonders tegen gekomen.

De nectar shake van syntrax.

Wanneer je die shake opzoekt op bodystore.nl zie je dit:

"Je hoort wel vaker dat een proteine shake ontzettend lekker moet smaken... Nectar maakt die belofte waar! Nectar is niet zomaar een eiwitshake, Nectar is echt heel lekker! Van lekkere fruit sorbet smaken tot aan Vanille Room ijs of Chocolade Truffel, werkelijk een verademing. Nectar is perfect oplosbaar en bevat een hoog gehalte aan aminozuren. Bovendien bevat het geen aspartaam, geen koolhydraten en geen vetten. Ideaal bij een eiwitdieet of voor de aanmaak van vetvrije spiermassa. Nectar – Zo lekker als een toetje" bron: http://www.bodystore.nl/nectar.html

Maar wanneer je deze shake opzoekt op bodyenfitshop.nl en gaat naar ingredients:

nectarlabel.gif


Bron: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/syntrax/nectar-isolate-whey/

Een beetje vreemd vind ik dit dus, blijkbaar liegt bodystore dus over de samenstelling want het lijkt mij niet dat body en fit dit voor de lol neerzet.

Graag jullie mening hierover???
 
Ik hoop maar dat je niet van die shake hebt gedronken, want van aspartaam val je sowieso meteen dood. Daarna krijg je er ook nog kanker van.
 
Ik hoop maar dat je niet van die shake hebt gedronken, want van aspartaam val je sowieso meteen dood. Daarna krijg je er ook nog kanker van.

Goed dat je een poging tot grappig zijn ondernam maar nee me dagelijkse dosis aan kanker neem ik tot me door me eten te marineren in verbrand rubber en plastic.
 
Mijn punt op een iets serieuzere wijze geformuleerd: waarom maak je je er in hemelsnaam zo'n zorgen over? Wat is er mis met aspartaam?
 
Dat is volgens mij aspartame acid, een aminozuur.
Edit: het staat niet bij amino acids op de label, anders moet je dit ff posten bij BnF topic om sneller antwoord te krijgen
 
Dit is de nieuwe label van Nectar:

syntrax_-_nectar_907g__1.jpg


Er zit geen aspartaam in. B&F heeft nieuwe smaken, alleen is de label op de site van de ouwe Nectar.
 
Back
Naar boven