Fitness Seller

Wie is volgens jullie de GROOTSTE sportman aller tijden?

Muhammad Ali zal toch wel in dat lijstje voor komen, net als Michael Jordan en Carl Lewis. Echt de grootste zou ik niet kunnen zeggen.

Ja maar dat heeft een reden.
Denk je dat Ali zou snel kan zijn met zo veel spiermassa?

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

In mijn ogen de behaalde individuele prijzen.
Prijzen team prestaties (mits mogelijk uiteraard)
Het aantal records die iemand verbroken heeft.
Hoe lang iemand aan de top zit.
Hoe sterk de concurrentie is.

schrap dan ronaldo al maar van je lijst, die was al versleten nog voor hij 28 was

Ayrton Senna da Silva.

Volgens velen de allerbeste coureur ooit in de koningsklasse van de autosport. En terecht.

Klaaswitz

Is niet zo moeilijk Anton Geesink

roger_federer1.jpg

Federer.

Sugar Ray Robinson

wielrenners vind ik wel de top atleten.

7000 kcals per dag eten en 5 a 6 uur per dag op een fietsie zitten vind ik wel een prestatie.

is wel ff wat anders als bb die na een uurtje trainen naar huis gaan

---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

Roberto Duran, jammer dat het nu een broer van het Michelin mannetje is geworden. 1 van de langste bokscarrieres ooit met overwinningen in de jaren 60,70,80,90 en het laatste decennium. Werelditels in 4 verschillende gewichtsklasses. Manny Pacquiao lukte dat in 8 gewichtsklasses maar heeft nog lang niet de carriere van een Duran.

roberto yup vond hem ook de beste lightweight boxer ooit, beter als pacman. lightweight was echt zijn divisie.

hij heeft titels gehad in zwaardere divisies maar vond ik meer omdat er geen goede tegenstanders waren.

roberto en leonard waren toen de 2 top boxers in lightweight met roberto een strepie boven

Arnold. Hij was niet alleen goed in sport, maar heeft ook aardig wat bereikt in de filmwereld, zakenwereld en de politiek.

tiger woods!!!!

tommeke boonen en Henin

wielrenners vind ik wel de top atleten.

7000 kcals per dag eten en 5 a 6 uur per dag op een fietsie zitten vind ik wel een prestatie.

is wel ff wat anders als bb die na een uurtje trainen naar huis gaan

---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

roberto yup vond hem ook de beste lightweight boxer ooit, beter als pacman. lightweight was echt zijn divisie.

hij heeft titels gehad in zwaardere divisies maar vond ik meer omdat er geen goede tegenstanders waren.

roberto en leonard waren toen de 2 top boxers in lightweight met roberto een strepie boven

Wielrenners idd :) ze hebben bij Armstrong ooit zijn vermogen gemeten weet niet meer precies wat het was maar het was belachelijk hoog. Enige sporters die boven hem zaten waren deelnemen van de Ironman triatlon
http://en.wikipedia.org/wiki/Ironman_Triathlon
Echt belachelijk wat die gasten doen!

Hier mij lijst in willekeurige volgorde;
Arnold
Armstrong
Mohammed Ali
Ayrton Senna
Bart Brentjens (uiteraard onze nederlandse MTB held)

gevonden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn lijst:

1 Mohammed Ali
2 Mike Tyson
3 Ronaldo (de Braziliaan)
4 Rafael Nadal
5 Frank demouge (speler van Utrecht)
Nadal in top 5 aller tijde??? Ha! Federer heeft toch veel meer bewezen?
En ronaldo... Was een fenomeen, zeker en vast, maar om hem nu echt in de top 5 ALLER TIJDE te zetten... Geef mij dan maar een maradonna of pele :).

voetbal is niet zwaar genoeg op opgenomen te worden, als je natuurlijk kijkt naar de lonen en het macho-show gedrag komen ze er wel in voor natuurlijk...
De grootste sportman vind ik Eddy Merckx.

En de post dat er doping zit in het wielrennen vind ik helemaal belachelijk.
Natuurlijk zit er doping, in het voetbal ook en dat duurt maar 90min en als je bekijkt hoelang ze effectief bezig zijn... Dat vind ik dan veeeel erger dat ze daarvoor producten gebruiken.

Terug
Naar boven