- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar dat heeft een reden.
Denk je dat Ali zou snel kan zijn met zo veel spiermassa?
---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------
In mijn ogen de behaalde individuele prijzen.
Prijzen team prestaties (mits mogelijk uiteraard)
Het aantal records die iemand verbroken heeft.
Hoe lang iemand aan de top zit.
Hoe sterk de concurrentie is.
Nietes, hij is nu fitter dan ooitschrap dan ronaldo al maar van je lijst, die was al versleten nog voor hij 28 was

Mijn lijst:
1 Mohammed Ali
2 Mike Tyson
3 Ronaldo (de Braziliaan)
4 Rafael Nadal
5 Frank demouge (speler van Utrecht)

Roberto Duran, jammer dat het nu een broer van het Michelin mannetje is geworden. 1 van de langste bokscarrieres ooit met overwinningen in de jaren 60,70,80,90 en het laatste decennium. Werelditels in 4 verschillende gewichtsklasses. Manny Pacquiao lukte dat in 8 gewichtsklasses maar heeft nog lang niet de carriere van een Duran.
wielrenners vind ik wel de top atleten.
7000 kcals per dag eten en 5 a 6 uur per dag op een fietsie zitten vind ik wel een prestatie.
is wel ff wat anders als bb die na een uurtje trainen naar huis gaan
---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------
roberto yup vond hem ook de beste lightweight boxer ooit, beter als pacman. lightweight was echt zijn divisie.
hij heeft titels gehad in zwaardere divisies maar vond ik meer omdat er geen goede tegenstanders waren.
roberto en leonard waren toen de 2 top boxers in lightweight met roberto een strepie boven
ze hebben bij Armstrong ooit zijn vermogen gemeten weet niet meer precies wat het was maar het was belachelijk hoog. Enige sporters die boven hem zaten waren deelnemen van de Ironman triatlonVergeet de doping niet.wielrenners vind ik wel de top atleten.
7000 kcals per dag eten en 5 a 6 uur per dag op een fietsie zitten vind ik wel een prestatie.
Nadal in top 5 aller tijdeMijn lijst:
1 Mohammed Ali
2 Mike Tyson
3 Ronaldo (de Braziliaan)
4 Rafael Nadal
5 Frank demouge (speler van Utrecht)
Ha! Federer heeft toch veel meer bewezen?
.