AndroidHealthClinic

Wie is volgens jullie de GROOTSTE sportman aller tijden?

Lance Armstrong
Arnold Schwarzenegger
Johan Cruijf
Jay Cutler
Ronald & Frank de Boer

En op 1:
Huub Hetterschijt, de beste bankdrukkert!

Jon Pall Sigmarsson.
Bill Kazmaier.

TS: wanker.

Kaas is groen.

Lance Armstrong

1) Ramon Dekkers
2) Ernesto Hoost
3) Peter Aerts

fietsen- merx
voetballen - pele
schaatsen - schenk
bodybuilding - schwarzenegert :D
boksen - cassius clay
athletics - carl lewis

en dan zal ik nog wel een paar vergeten

voetbal is niet zwaar genoeg op opgenomen te worden, als je natuurlijk kijkt naar de lonen en het macho-show gedrag komen ze er wel in voor natuurlijk...
De grootste sportman vind ik Eddy Merckx.

En de post dat er doping zit in het wielrennen vind ik helemaal belachelijk.
Natuurlijk zit er doping, in het voetbal ook en dat duurt maar 90min en als je bekijkt hoelang ze effectief bezig zijn... Dat vind ik dan veeeel erger dat ze daarvoor producten gebruiken.

Mee eens en het volgende nieuwsartikel bevestigt het nog maar eens over voetbal.

FIFA overweegt verbod op nekwarmers
Uitgegeven: 4 februari 2011 14:57
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 15:29

AMSTERDAM - De FIFA overweegt om nekwarmers te verbieden op het voetbalveld. De sjaals die dit seizoen een populaire trend geworden zijn in onder meer de Premier League, vormen volgens de wereldvoetbalbond mogelijk een veiligheidsrisico.

© ProShotsIn Engeland spelen onder meer Carlos Tevez van Manchester City en Samir Nasri van Arsenal regelmatig met een nekwarmer. Spits Mark Janko van FC Twente is een van de spelers in de eredivisie die regelmatig een sjaal draagt.

De nekwarmers maken geen onderdeel uit van het officiële tenue. Alex Ferguson, manager van Manchester United, verbood zijn spelers al eerder om ze te dragen.

Debat

De wereldvoetbalbond houdt op 5 maart een debat over het dragen van de nekwarmer.

Een woordvoerder van de FIFA zegt tegenover Sky Sports dat de veiligheid van de spelers de belangrijkste reden is voor een mogelijk verbod.

“Als een speler met een nekwarmer op het doel af rent, kan hij door een verdediger bij zijn sjaal gepakt worden. Dat kan een flinke blessure aan de nek opleveren.”

Watjes

Trainer en oud-voetballer Roy Keane is groot voorstander van een verbod, maar niet om gezondheidsredenen. “Voetballers zijn tegenwoordig allemaal watjes geworden. Ik begrijp niet hoe ze zich met zo’n ding kunnen concentreren op de wedstrijd. Het geeft aan waar de voetbalsport nu staat.”

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bruce Lee, no doubt.

strongman - Jon-Pall Sigmarsson en Bill Kazmeier
voetballen - Dennis Bergkamp
schaatsen - Erik Hulzebosch
bodybuilding - Mike Mentzer en Franco Columbo
boksen - Cassius"Muhamed Ali"Clay
athletics - Usain Bolt
darts - Phil"The Power"Taylor en Gary"The Dazzler"Robson
muziek - Bennie Jolink(Normaal) en Johnny R. Cash
acteur - Steven Seagal en Hugh Jackman
schrijver - Stephen King en Joe Hill(zoon van Stephen King)

thats my list;)

Henk Timmer

Roberto Duran, jammer dat het nu een broer van het Michelin mannetje is geworden. 1 van de langste bokscarrieres ooit met overwinningen in de jaren 60,70,80,90 en het laatste decennium. Werelditels in 4 verschillende gewichtsklasses. Manny Pacquiao lukte dat in 8 gewichtsklasses maar heeft nog lang niet de carriere van een Duran.

geweldige vechter inderdaad,maar zijn actie in de rematch tegen sugar ray is voor mij een reden om hem niet in mijn top 10 van grootste sportmannen te zetten.

Dat kan er maar 1 zijn. Meest invloedrijke persoon in de grootste sport in de geschiedenis van de mensheid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Arnold Schwarzenegger, omdat dit een van de weinige topsporters (niet uit een top 10 oid, maar een werkelijke wereldtop) is die naast zijn sportcarriere een andere goedlopende carriere heeft opgestart. Een groot sportman zou imo ook een slim sportman moeten zijn. Iemand die zelf niet mee kan denken in zijn sport en zich alles laat wijsmaken door een trainer is niet het type sportman dat ik een groot sportman zou noemen.

Jan Zelezny.
Aki parvianen.
Usain bolt.
Ulf timmermann.
Lars riedel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven