MuscleMeat

Wie kan me helpen met deze kuur??? eventueel schema?

Top sypher

Novice
Waardering
0
12 x testex 250 mg

12x nandrolone decanaote norma 200 mg

Clomid, nolvadex en proviron

Hoe moet ik dit doseren en voor hoelang is deze kuur, en clomid , nolvadex en proviron wanneer en hoeveel moet ik die beginnen innemen?

Graag wat raad beasts :cool:

Laatst bewerkt:
Vertel misschien wat meer over jezelf, eerste kuur? Op eerste zicht heb je wat weinig deca.

testex = cypionaat? geen idee was dat niet ew of e5d?

nolva als nakuur 4 weken 20mg en proviron door de kuur heen 25mg?

1-12 testex 250 pw
1-10 deca 200 pw
14-18 nolva 20 mg pd

• Topic Starter Topic Starter
1-12 testex 250 pw
1-10 deca 200 pw
14-18 nolva 20 mg pd

Heb me vergist ivm deca het zijn 2ml

Ik weeg 77.6 kg ben 8 kg afgevallen op 2 maanden tijd, ben 1 m 81.

Het zijn testex prologatum, wat beteken die 14 -10 en 14 - 18

En hoeveel dan per week , k dacht aan 2 deca en 2 test per week , dus 1 test same met 1 deca maandag en vrijdag weer hetzelfde

Zal je zeker mailen indien het fout gaat lol

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

testex = cypionaat? geen idee was dat niet ew of e5d?

nolva als nakuur 4 weken 20mg en proviron door de kuur heen 25mg?

dus 20 mg per dag proviron 25 g per dag

betekend week 1-10 etc

Proviron kan je erbij nemen als je SHBG verhoogd is na een week of 5,maar op 250mg test hoef je daar niet echt bang voor te zijn,beetje overdone imo

250mg testpw
200mg deca pw

mss beter 50 mg provi vanaf week 6 of 7-18

edit kriel was me voor

250 test per week,Vinden jullie dat niet te weinig voor een echt goed effect?

Misschien 500 p.w.?

250 test per week,Vinden jullie dat niet te weinig voor een echt goed effect?

Misschien 500 p.w.?
Hangt ook af van persoon tot persoon, niet iedereen reageert even goed op AAS. Maar als je echt niets anders neemt dan vind ik 500 pw ook beter ja. In dit geval is dat echter niet zo.

12 x testex 250 mg

12x nandrolone decanaote norma 200 mg

Clomid, nolvadex en proviron

Hoe moet ik dit doseren en voor hoelang is deze kuur, en clomid , nolvadex en proviron wanneer en hoeveel moet ik die beginnen innemen?

Graag wat raad beasts :cool:

Dus als ik het zo lees heb je gewoon een 'kuurtje' besteld bij je supplier, en die heeft je gewoon wat gegeven zonder dat je weet wat het is, hoe te doseren, etc? Zo te horen wil je er een beetje te vroeg mee beginnen, want je mist nog een hoop kennis (zou toch graag willen weten wat ik in mn fl**ker spuit en wat het precies doet in mn lichaam)???

Dus als ik het zo lees heb je gewoon een 'kuurtje' besteld bij je supplier, en die heeft je gewoon wat gegeven zonder dat je weet wat het is, hoe te doseren, etc? Zo te horen wil je er een beetje te vroeg mee beginnen, want je mist nog een hoop kennis (zou toch graag willen weten wat ik in mn fl**ker spuit en wat het precies doet in mn lichaam)???

Nope, deze site raadpleeg ik omdat er mensen zijn met heel veel ervaring en kan er dus veel van leren...

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

mss beter 50 mg provi vanaf week 6 of 7-18

edit kriel was me voor

tege mij werd er gezegt dat het een kuur is van 6 weken, dus proviron inneme na de kuur ?

samen

Die testex is een propionate toch?

Laatst bewerkt:
Nope, deze site raadpleeg ik omdat er mensen zijn met heel veel ervaring en kan er dus veel van leren...

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

tege mij werd er gezegt dat het een kuur is van 6 weken, dus proviron inneme na de kuur ?

Die testex is een propionate toch?

Dat kan goed 6-8 weken, als het een propionate is. wat ik denk van wel.
te zetten elke om de dag 1ml.

provi is eigenlijk voor je verlaging van shbg,aromatisatie zal op 250 niet erg sterk zijn,ik zou het op deze stack niet toepassen

Terug
Naar boven