AndroidHealthClinic

Wie kijkt er even naar mijn bloedwaarden

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals bedankt voor de reacties. Als jullie het niet erg vinden ga ik niet in op mijn stats en waarom ik welke kuur deed noch over mijn gains. Ik volg bijna elke topic in de AAS sectie en weet hoe er altijd gereageerd wordt op deze onderwerpen. Heb ik geen zin in :)

??? waar praat jij over? Hij heeft heeft orals als oxy, dbol genomen en tren dat is honderd keer zwaarder op je lichaam dan test en deca...

hahaha maar om deca een lichte kuur te noemen lijkt me nou ook een beetje ver gezocht.
onderdrukker numero uno ze noemen het niet voor niets deca d*ck als die niks meer doet voor een paar maandjes.

hahaha maar om deca een lichte kuur te noemen lijkt me nou ook een beetje ver gezocht.
onderdrukker numero uno ze noemen het niet voor niets deca d*ck als die niks meer doet voor een paar maandjes.

bro alles onderdrukt. Ik heb het met "licht" niet over je hpta onderdrukking maar schade die het aanricht op je lever en nieren. En dat vind ik toch echt een stuk belangrijker dan je axis die een maand plat ligt.

Terug
Naar boven