MuscleMeat

Wie op dit forum vind je nou echt een panneNkoek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je zelf niet meer dan een 6,5 bent misschien ja. persoonlijk ga ik niet lager dan 1 punt minder dan ikzelf:)

op mijn rekenschaal is 5 het middelpunt, niet mooi en niet lelijk, niets speciaals aan dus.
5,5 is een stap in de mooie richting.
Het zou je verbazen hoeveel meiden ik kwalificeer als een 5,5:P ben er zeker van dat jouw 7's, dezelfde zijn als mijn 5,5's

op mijn rekenschaal is 5 het middelpunt, niet mooi en niet lelijk, niets speciaals aan dus.
Het zou je verbazen hoeveel meiden ik kwalificeer als een 5,5:P ben er zeker van dat jouw 7's, dezelfde zijn als mijn 5,5's

Kortom, jij bent gewoon een uberplayer....

Iemand een Pannenkoek noemen die ik niet persoonlijk ken is te kort door de bocht.
Ik ga er vanuit dat vele zich anders voordoen op het net dan ze in werkelijkheid zijn.

Moet weleens lachen om het zgn.. übermensch gevoel wat sommigen hebben, die leven in de illusie dat hoe groter, zwaarder, gespierder ik ben hoe hoger mijn status.

Misvatting buiten deze selecte groep Bodybuilders op dit forum wordt er in de gewone Maatschappij nog altijd een beetje neergekeken op deze domme krachtpatsers.
Het zijt zo, je bent een puistenpoffertje als je denkt dat anderen je geweldig vinden als jij 100kg bankdrukt, 6x per dag vreet/schijt etc.

Who cares.;)

een meid zonder t**ten kan maximaal een 8 zijn, en ik geef haar daarom wel een 8:)

in de praktijk een 7 omdat ik dat ****ing nederlandse accent keihard haat:D

inderdaad een 9. -2 voor de borsten. Blijft toch echt maar een 7 over.
I'd still hit it though.

Orly?

Denk dat Mikki zich even aan het uitleven is op de natte doos die ze gekregen heeft van dit topic.
Denk maar niet dat ze hier zoveel rondhangt omdat ze zo hard traint:roflol:

Ik wil Mikki op mijn pannenkoek:meal:...

LOL die N er tussen gepropt :D

wat doe je dan?

Mikki.

• Topic Starter Topic Starter
Welke kleremod probeert mij de les te lezen met die N? :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven