AndroidHealthClinic

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mc.Chick is een beetje de Beginnerbb van een paar jaar geleden. Veel gelul maar geen zinnig touw aan vast te knopen. Laten we hopen dat hij ook voor verbetering vatbaar blijkt te zijn.

Chick traint tenminste, dat heeft hij dan wel voor op BeginnerBB.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Jesaja, oh het was geen negerlijst?

Een zwarte lijst, ja.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Wie staat er allemaal op je negeerlijst? En waarom?

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb er in jaren tijd maar 1 op de lijst gezet, en dat alleen omdat ik een topic schoon wilde houden. Op andere plekken ga ik gewoon tegen trollen in.

Negeren is zwak! :thumb:

Niemand.......

yo momma

heel dbb buiten Marky ik zit enkel voor zijn posts op dit forum :heart:

iemand die altijd onzin uitkraamt en voor elk simpel woord een schaars synoniem gebruikt om slim te lijken voor e-status. zal verder geen namen noemen :roflol:

Hond! Moest dat nou? :sad:

Vraag maar aan mijn goede vriend snakemannetje dat ik 24h online ben. Is dus onmogelijk dat ik uitlog!

Nieuwe manier van communiceren, via quotes van anderen. :roflol:

Een quote, gewoon omdat het kan, omdat mijn naam genoemd wordt en ik een ''genegeerde oorlog'' op deze manier aan de oppervlakte breng.

Mc.Chick lijkt me er ook zo eentje die dan toch af en toe zichzelf uitlogt om de berichten van zijn zwarte lijst te kunnen lezen om daarna weer in te loggen en zichzelf wijs te maken dat hij ze nog steeds keihard aan het negeren is.

:roflol:

Dat moet je zelf haast wel ook een keer gedaan hebben:D

Laatst bewerkt:
Waar gaat den strijd eigenlijk over heren?

iemand die altijd onzin uitkraamt en voor elk simpel woord een schaars synoniem gebruikt om slim te lijken voor e-status. zal verder geen namen noemen :roflol:

Praat toch niet raar, klootvogel!

Oh wacht, dit ga je ook niet kunnen lezen.

:D

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Waar gaat den strijd eigenlijk over heren?

Om de AARDE!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom heeft Omega een groene cape om?

Niemand, maar mocromontana maakt een goede kans om er op te komen.

Hmmm, even nadenken.... Angelus, Anoniem, arjanvr, Azrael, BarbarianUser, bascross+, BassD, BBDesign, beavis, Beer het bies, beginnerbb, biejest, Bikkel77, Blend, Bob1337, Bodywork, Boeren, boes83, Bults, Bumfluff, calimera, CDRK, chopperbob, Chreiz, chris body, clap, clubz, colalight, Cools, Curtis, CXLBV, damocell, daniel20, Daveyy, daviee28, dbfbb1, Dennisik, DikkeTrip, dj_phreak, Doix, Dribbel, Elmopol, Emperor1991, fhoc, Flash1982, franckylanssens, frietbakker, FyreFox, g-men, Gauner, geenidee, Gekke Henkie, Getinthecar, Gijsderoo, giliam89, gmt, GNoulez, GoHard, gummie19, Gurotan, HB89, Henk de Tank, henky, Hertog_Jan, HUJ, indekay, Inos, inVorm, iron devoted, IronSport, JeffChefke, Jesaja, JimmyWie, JoertjuH, JohnnyT, Jorin, jri, JvR90, kaluro, kane+, kardo, kearress, Kleppertje, koreem, Korlic, KukiShu+, Laurann, Leo1988, Little Daddy, Lockon, luc1981, luke1984, luvQvist, Lynnekeuh, mack10, manoontje, marcus 82, markhispania3, Marten, masterlifter, matthijstb, MeDieViL, MeesterJ, Mike van G, mikeybb, Musculo, Muze84, naturell, Navy, Oele, Ove, PatrickvH, Peanuthead95, Prophecy, Pumped, RaaR MaaR WaaR, Raj, Ralien, RandyX, RdR87, Rezne, RichardV, rik91, RobertD, Rorschach86, saar, Scrat, Sejuiced, SjaakadeliC, skinnie, skld, Slappehap, snakeman, SnW, spitfire01, Stefan84, StephenHunter, StevenG, straatsteen, Stressy, stylex, Tabakstiaan, TeamSjonnie, TGA, TheMistery, thesuite, tilipai, tmontana, Tronic, tunux, Twisters, Tymen, UFighter89, vegetaz2, Vihae, Viking1012+, washandje, weszjuh, wiggers, WilliamSB, Xero, Xtreme_BODY, Yohan, z1000, zemec... ik hoop dat ik niemand vergeten ben

Waarom? Omdat het kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven