XXL Nutrition

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sja, je heb hier ook een paar halve zolen die al 5 jaar praten over drie verschillende varianten van de deadlift of na jaren niet genoeg kunnen krijgen om de wereld te vertellen dat een full body schema beter past bij het één of ander. Ik heb daar op zich wel respect voor.
kun je plz antwoord geven op mijn vraag ik ben namelijk wel nieuwsgierig.

Iedereen, zit hier in mn eentje op het forum

Ik heb een nogal uniek schema dat gebaseerd is op 1 stevige training per kwartaal. Werkt prima, wordt nog steeds gestaag zwaarder.
en waarom dan een BB forum?
`Bodybuilding` is een sport waarbij men door krachttraining de spieren tracht te ontwikkelen om het lichaam te verfraaien. dat lukt niet echt met 1x per kwartaal he?

Sja, vooral dat lichaam verfraaien is nogal arbitrair he?

• Topic Starter Topic Starter
Toch nice om via quotes te lezen dat houtenklaas ook nog een mening over krachtsport heeft. Ga zo door fijne knul.

Niet toch stiekem meelezen he, Mc.Chick?

Alleen BVE. De nieuwe ignore functie werkt trouwens prima. Je ziet helemaal niets meer van die persoon, ook geen quote's.

Kijk, dan weet je dat je succesvol bent als internet strijder, zodra 14 jarige handneukertjes je citeren en dan owned daaronder schrijven.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Jij zit op een bb forum om je geest te verfraaien?:D

Ik ben meer een gever "beginnerbb", en ik heb nog zoveel te geven.

Waar gaat dit over?
Fittie?

beetje gay dit allemaal eigenlijk

Kan ik wel quotes lezen als de negeerde persoon zichzelf quote? Dit soort dingen moeten me even duidelijk worden, voordat ik weer kan gaan doen alsof ik mensen negeer.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Geniet je nog een beetje van mijn jas?

Hij hangt netjes op! Mis je hem al? Want dan kom ik hem wel ff langsbrengen:)

Het is dat ik niet gay genoeg ben om die negeerlijst ook daadwerkelijk te gebruiken. Als dit wel het geval was zou "McChick" er iig op staan.

Je denkt toch zeker niet echt dat die Beginnerbb mij negeert?

In zijn tweede post geeft hij ook toe van niet! Smullen dit! Smullen!

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Het is dat ik niet gay genoeg ben om die negeerlijst ook daadwerkelijk te gebruiken. Als dit wel het geval was zou "McChick" er iig op staan.

Niet gay ''genoeg''... :roflol:

Gasten, kappen, ik stik hier achter mijn pc... :roflol:

Je denkt toch zeker niet echt dat die Beginnerbb mij negeert?

Sowieso niet. Ik ben hier om te leren. School me bij, o grote Klaas.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

In zijn tweede post geeft hij ook toe van niet! Smullen dit! Smullen!

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Niet gay ''genoeg''... :roflol:

Gasten, kappen, ik stik hier achter mijn pc... :roflol:

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven