Fitness Seller

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik open topic 'Wie staat er op je banlist'. t*ring wat is dit topic weer ontregeld door 'The Usual Suspects'.

Nah, de regels van de mythevorming schrijven voor dat ik het één en ander aan de verbeelding over laat.

Jongens, doen we de eerste gooi naar de titel beste topic 2011?

edit: ok baas :o

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Ik open topic 'Wie staat er op je banlist'. t*ring wat is dit topic weer ontregeld door 'The Usual Suspects'.

On a more serious note:

Wat verwachte je dan van een topic als 'wie staat er op je ignorelist', allerlei interessante gedachte uitwisselingen? Jij als moderator laat zo'n topic open terwijl je van te voren weet dat het een non topic zou worden.

Ja, hier kan ik geen **** mee, maar oke.

U'll be back, brah?

Edit:

Sinds wanneer is de liefde zo bekoeld geraakt tussen BeginnerBB en Klaas eigenlijk? Zie BeginnerBB ook niet veel meer in Politiek sectie volgens mij...

Ik ben er nog wel te vinden hoor.
Maar het verkondigen van mijn mening heb ik al jaren geleden opgegeven, just for the hack of it.

On a more serious note:

Wat verwachte je dan van een topic als 'wie staat er op je ignorelist', allerlei interessante gedachte uitwisselingen? Jij als moderator laat zo'n topic open terwijl je van te voren weet dat het een non topic zou worden.

Bij deze dan, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven