Fitness Seller

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, t verschil zit m ook wel in het mannelijke ideaalbeeld. Vroegah Arnold, nu dan Jay, en dan heb je er een paar die een of andere nicht met supersayan haar aanbidden. (waarvan het lichaam wel netjes is op de benen na)

I'll be back, u mad?

Precies.Ik kan trouwens wel 20 echte BB'ers opnoemen met een betere fysiek dan die zyzznicht.Ik snap de hele hype ook niet want zo bijzonder is dat fysiekje eigenlijk helemaal niet.
Hasta la vista baby.

Je weegt 67 kilo, lulletje rozewater. Ik warm m'n shoulder presses op met jouw lichaamsgewicht.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat jij bijna 7 kilo er bij liegt op je lichaamsgewicht, maar dat terzijde..

Leugens Klaas. Iedereen hier weet dat jij niet traint.

Ja, maar het had toch zomaar gekund!

Ja, klaas heeft allemaal lijntjes overal, de best geïnformeerde dbb'er. Zo begon hij mij ook opeens 'geraamte' te noemen, terwijl iedereen weet dat ik eigenlijk gewoon een beest ben. Noob.

Precies.Ik kan trouwens wel 20 echte BB'ers opnoemen met een betere fysiek dan die zyzznicht.Ik snap de hele hype ook niet want zo bijzonder is dat fysiekje eigenlijk helemaal niet.
Hasta la vista baby.
Je bent er wel erg veel mee bezig he marcel?

Ik nam gewoon regelmatig een kijkje in je 'log' "beginnerbb".

Hasta la vista baby.

U'll be back, brah?

Edit:

Sinds wanneer is de liefde zo bekoeld geraakt tussen BeginnerBB en Klaas eigenlijk? Zie BeginnerBB ook niet veel meer in Politiek sectie volgens mij...

Laatst bewerkt:
Ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat "Russian Bear" in paniek tracht contact op te nemen met "Oh Oh Iris".

Jouw posts vind ik eigenlijk veel vaker melodramatisch dan sarcastisch "beginnerbb", en dan onbedoelde melodrama.

Wel mooi.

Mijn post was sarcastisch. Dacht dat dat er nogal dik bovenop lag.

ik stopte met lezen tot daar

Origineel gepost door beginnerbb
Ja, klaas heeft allemaal lijntjes overal, de best geïnformeerde dbb'er. Zo begon hij mij ook opeens 'geraamte' te noemen,

dan drukte ik snel op quote enzo en ik wou de feiten op tafel leggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven