XXL Nutrition

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja idd. Heb hier een hele tijd niet meer rondgehangen, en ik schrok me rot daarna. Nieuwe members die idd niet trainen en alleen maar lopen te blaten over Zyzz etc.

Ja, dat was voor mij ook wel een cultuurschok hoor. :) En ik was maar een jaartje weg ofzo, het forum was totaal onherkenbaar.

PS: Opa hangt rond op een "ander" forum.

Ja, dat was voor mij ook wel een cultuurschok hoor. :) En ik was maar een jaartje weg ofzo, het forum was totaal onherkenbaar.

PS: Opa hangt rond op een "ander" forum.

ja ben tussendoor ook wel eens een jaartje eruit geweest. Er waren ook momenten dat ik terug kwam en een week later meteen weer weg was omdat het forum totaal ****ed was......nu is het wel weer te doen.

ja ben tussendoor ook wel eens een jaartje eruit geweest. Er waren ook momenten dat ik terug kwam en een week later meteen weer weg was omdat het forum totaal ****ed was......nu is het wel weer te doen.

Het is ook wel zo dat vroeger die kliek wat hechter was omdat we veel minder leden hadden. Dat maakte dan ook wel weer de sfeer, kwam er een nieuw lid die niet helemaal spoorde dan was het ook onderwerp van het jaar. Oom Oli, markywannabee, en nog meer van die halve tammen die ik niet eens meer weet.

Het is ook wel zo dat vroeger die kliek wat hechter was omdat we veel minder leden hadden. Dat maakte dan ook wel weer de sfeer, kwam er een nieuw lid die niet helemaal spoorde dan was het ook onderwerp van het jaar. Oom Oli, markywannabee, en nog meer van die halve tammen die ik niet eens meer weet.

+1

hahahaha ook die meets waren super toen der tijd. Opa met zijn megafoon a4tjes door half apeldoorn of de bbq in de winter bij niels

suparpowers.

Rare vent.

Deed mij ook wel even pijn om te moeten vernemen dat ik op de negeerlijst staat van "Mc.Chick". Dat is even incasseren inderdaad.

Ja idd, die ouwe club was lachen :) Maarja, vroegah was natuurlijk alles betah!

Oja, en die maffe Spiertje16 niet te vergeten. Dat was meer de sniperx van toen.

Nog niemand..

Vrijwilligers?

Je weegt 67 kilo, lulletje rozewater. Ik warm m'n shoulder presses op met jouw lichaamsgewicht.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat jij bijna 7 kilo er bij liegt op je lichaamsgewicht, maar dat terzijde..

Je weegt 67 kilo, lulletje rozewater. Ik warm m'n shoulder presses op met jouw lichaamsgewicht.
jij traint niet eens brah.

jajaja en ik kijk ook eenzaam om me heen in de sportschool, de hoop dat ik iemand durf aan te spreken is al bijna helemaal verdwenen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Of topic, waarom nu mij aanvallen, ik maakte die schouder opmerking niet eens

skaters gonna skate

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat jij bijna 7 kilo er bij liegt op je

mirin <3

Of topic, waarom nu mij aanvallen, ik maakte die schouder opmerking niet eens

Dat klopt, maar je gedraagt je constant als een cheerleadend meisje die hysterisch anderen aanmoedigt zodra ze iets richting mij zeggen. Komt allemaal nogal verwijfd over "Russian Bear". Dat tezamen met je internet-romantische teksten waar de lulligheid van afdruipt geeft een nogal lullig beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven