MuscleMeat

Wie traint er bij I SHAPE DEN HAAG

• Topic Starter Topic Starter
weet je ook waarom ze dicht zijn geweest,en zijn het nog dezelfde mensen die er zijn

Zijn ze weer open???

Ik heb net een jaar bij kneteman betaald.

Ik moet zeggen, kneets valt echt tegen.. veel oude spullen.. dumbbells vallen van elende uit mekaar, en liggen echt nooit op de juiste plaats, alles ligt door mekaar heen.. had ik niet verwacht van een sportschool met zo een goede reputatie.

ga morgen ff kijken of ie echt open is

Prici.. als je iets meer weer hoor ik het graag..

Toch weet ik niet of ik daar weer zou gaan trainen.. ik vind toch de manier waarop ze alles aangepakt hebben echt beneden alle peil.. op zn minst hadden ze een bericht kunnen zetten op hun website met hoe en wat.. of een antwoordapparaat met een bericht ofzo.. dit is echt een klote streek geweest..

Zijn ze weer open???

Ik heb net een jaar bij kneteman betaald.

Ik moet zeggen, kneets valt echt tegen.. veel oude spullen.. dumbbells vallen van elende uit mekaar, en liggen echt nooit op de juiste plaats, alles ligt door mekaar heen.. had ik niet verwacht van een sportschool met zo een goede reputatie.

Kneet is hardcore, juist die reputatie hebben ze. Omdat juist alles door elkaar ligt, je niet alles op hoeft te ruimen en ze lekker oude spullen hebben.

Nou laatse nieuws over i shape,de tent is in beslag genomen door stichting haagwonen wegens huurachterstand,binnenkort is er een excecutie verkoop van het materiaal wat er ligt.

Terug
Naar boven