MuscleMeat

Sticky Wie traint waar?

Heb tot nu toe bij 3 verschillende Basic Fits getraind, bij eentje langdurig en andere 2 voor een dag. Daar was ik eigenlijk veel meer tevreden over dan bij Train More..

Ik train er al sinds het begin en gegeven de ene locatie is een stuk beter voor elkaar dan de andere, maar dat is ook logisch gezien de bevolkingsdichtheid in sommige steden. Maar over het algemeen moet je nog wel je stinkende best doen om een slechte BF te vinden, al weet ik er wel 1 in Arnhem te midden van een aantal grote galerijflats te vinden. Dat was 1 keer en nooit weer :roflol:

Ik train er al sinds het begin en gegeven de ene locatie is een stuk beter voor elkaar dan de andere, maar dat is ook logisch gezien de bevolkingsdichtheid in sommige steden. Maar over het algemeen moet je nog wel je stinkende best doen om een slechte BF te vinden, al weet ik er wel 1 in Arnhem te midden van een aantal grote galerijflats te vinden. Dat was 1 keer en nooit weer :roflol:

Die Arnhem-zuid? Ik hoorde daar juist wel okay verhalen over??? In ieder geval dat t daar ook niet zo druk was. Maar goed ik kan me zelf wel een voorstelling maken van het publiek wat daar rond zou moeten lopen gezien de plek waar het staat......:cool:

Die Arnhem-zuid? Ik hoorde daar juist wel okay verhalen over??? In ieder geval dat t daar ook niet zo druk was. Maar goed ik kan me zelf wel een voorstelling maken van het publiek wat daar rond zou moeten lopen gezien de plek waar het staat......:cool:

Klopt die is echt ontzettend klein, het is er ontzettend vochtig, er zijn geen kleedkamers maar gammele hokjes, het was er ontzettend druk en er waren heel veel apparaten stuk (wat me niet bevreemde gezien het type volk dat er rond liep).

Wij konden in elk geval geen pluspunt bedenken behalve dan dat wij luie mensen op 1 meter van de ingang konden parkeren, maar dat was echt een lucky shot :p

Iemand die een goede gym in Arnhem/Velp weet?
Sport nu nog bij de F4F, wat op zich best oke is maar stoor me er best aan dat ik vrijwel nooit aan de cables kan hangen.

Basic Fit Brussellaan

Biggym Alkmaar

L.K.V. de Spartaan in Leiden

Smart Fit in Apeldoorn. Train zowel in zuid als de nieuwe vestiging in centrum.

Is die nieuwe in het centrum wat? Ik ga volgende week verhuizen en wil misschien ook wel van sportschool veranderen. Hoewel ik moet zeggen dat bij mij, afstand vaak ook meespeelt. Hoe dichterbij hoe beter.

Is die nieuwe in het centrum wat? Ik ga volgende week verhuizen en wil misschien ook wel van sportschool veranderen. Hoewel ik moet zeggen dat bij mij, afstand vaak ook meespeelt. Hoe dichterbij hoe beter.
Ja zeker! Goede apparatuur (allemaal nieuw van technogym) en nog lekker rustig. Ben er tegenwoordig vaker te vinden dan de gym in zuid waar ik eerst trainde. Zeker de moeite waard om eens een keetje te komen kijken zou ik zeggen.

Ah eindhoven. Druk daar? Aangezien het vlakbij olympia ligt

Doordeweeks van 4-8 erg druk verder is het daar zeker te doen 's ochtens staan de cardio apparaten vol aangezien het bij 3 basisscholen zit en de moeders lekker gaan sporten. Maar die hebben we toch niet nodig. Buiten de 4-8 is het daar heel goed te doen.

F4F Rotterdam centraal, ik ga wel in de daluren anders te druk.

Ben overgestapt naar Snap fitness in Tilburg. Helaas veel “kinderen” van de oude sportschool ook die nog steeds stoer met gewichten gooien en erg macho zijn. Mooie faciliteit, nieuwe Matrix apparatuur, aparte douche/kleedkamer en 24/7 open. Weer geen kuitmachines :roflol:.

Ben overgestapt naar Snap fitness in Tilburg. Helaas veel “kinderen” van de oude sportschool ook die nog steeds stoer met gewichten gooien en erg macho zijn. Mooie faciliteit, nieuwe Matrix apparatuur, aparte douche/kleedkamer en 24/7 open. Weer geen kuitmachines :roflol:.
Ach, zolang die kids wegblijven bij het squat rack en de bench, heb je er weinig last van. Kuiten zou je in de smith kunnen doen (staand sowieso) en zittend op een bankje, je voeten op een verhoging zetten en plates op je bovenbenen leggen.

Terug
Naar boven