Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Misschien trainen er wel forum leden bij dezelfde sportschool zonder dit van elkaar te weten. Het is daarnaast ook leuk om wellicht een trainingsmaatje op die manier ook te vinden voor degene die er op zoek naar zijn.
Zal dan maar beginnen
Basic fit heerlen /kerkrade
ik ben in 2004 gescheiden, ze is sterker dan mijBij één van deze trainingen in 2004 mijn vrouw leren kennen.
Bij @SkatermarvinFlexx Gym Waddinxveen (af en toe Flexx Gouda).
Bij een van deze trainingen uit de kast gekomen.Bij één van deze trainingen in 2004 mijn vrouw leren kennen.
Bij een van deze trainingen uit de kast gekomen.
Toevallig laatst eenmalig geweest. Wat een gigantische gym. Aan de hele kant stonden apparaten en dumbbells van merk x en aan de andere kant alles hetzelfde maar dan van merk ynieuwe biggym hengelo iemand ?
Heb me daarna heel erg eenzaam gevoeld maar anno 2019 durf ik wel vooruit te komen zeker omdat ook nog sumo deadlift doe dus meer gay dan dat kan bijna niet.Klopt, ben je vergeten dat ik aan jou vroeg of je mee uit de kast kwam? vond het zo sneu dat je daarna alleen in de kast zat![]()
Dat is wel de gym waar ik ook train ja
Yes.Wie traint hier in of omgeving utrecht?
Peak Fit Silvolde
Nice, prima gym. Kom zelf uit Doetinchem en train thuis maar kom er wel eens als ik met een maat meega. Enig idee of meer DBB'ers daar trainen?