XXL Nutrition

wie weet in amsterdam centrum

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen ben ik gaan trainen eerste keer beviel goed wel een strenge trainer maar dat is goed voor me. Dan krijg je ook de motivatie om de volgende keer weer te trainen.

Ja je kan ook boksen maandag woensdag en vrijdag.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik twijfel ook of ik zou overstappen op Vos Gym of Mejiro Gym, beide topscholen, zag dat de training van Mejiro Gym toch iets harder was dan die van Vos, maar Vos is beter bereikbaar voor mij, alhoewel de gevorderden een uur later trainen in Mejiro dat mij echt goed zou uitkomen, moeilijk moeilijk moeilijk...

De prijs bij Mejiro is veel prijziger dan bij Vos gym.

2 keer per week

vos gym 32 Euro
Mejiro 35 Euro

3 keer per week

Vos gym 39 Euro
Mejiro 50 Euro

Vanmorgen ben ik gaan trainen eerste keer beviel goed wel een strenge trainer maar dat is goed voor me. Dan krijg je ook de motivatie om de volgende keer weer te trainen.

Ja je kan ook boksen maandag woensdag en vrijdag.

[Link niet meer beschikbaar]

Trainer heet Ben zeker?

Nee een marokkaan

Bij Vos wordt het boksen door Do (Orlando) en Radmillo Soda gedaan.

Ivan Hippolyte, Ben, Yasin, Ropie geven thaiboks.

Ivan Hippolyte en ikzelf geven Savate.

Wat is Savate nou eigenlijk mag je dan geen knieen geven maar wel net als Kick boksen high kicks en gewoon slaan met de vuisten.

Savate lijkt op kickboks. Idd geen knieen of clinch. Verder is het een vol contact sport.

Trappen mogen zijwaart, voorwaarts en rond naar het been, lichaam en hoofd. Verder mag je alle bokstechnieken gebruiken. Grote verschil is dat je schoenen draagt.

had onlangs gebokst bij kops gym onder leiding van raymond joval, gasten zijn rgoot daar dus beviel het me wel, lekker bloederig :)

Volgens mij traint innocent daar ook

Wist niet dat Remy Bonjasky bij Vos Gym traint.Dacht dat die bij Luciën Carbin trainde.

Denk ik ook Bonjasky heeft nog nooit bij Carbin getraind hij is begonnen bij Mejiro en is toen overgestapt na een minder periode naar Vos gym.

Terug
Naar boven