XXL Nutrition

Wie wordt Mr. Olympia 2009 ?

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    467
Jay op de eerste foto dik de beste een jaar terug.Op de 2e foto lang niet ! ik vind zijn voorkant lang niet zo straks dan derest, vooral buikspieren kwamen niet goed uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als phil zich weer zo verbeterd heeft hoop ik dat die hem pakt..!!
Ja jay is groot en wijd.. alleen denk ik niet dat die zo scherp als phil kan komen..
phil was waanzinnig op zn laatste wedstrijden.

Als Kai zich verbeterd kan die hoog eindigen... gun het hem ook wel...
kerel heeft een lange moeilijk weg gehad!

Allemaal zeer bruut zo'n alleenstaand foto'tje van Phil, maar zet ze naast elkaar en je ziet direct dat ie nog wel wat massa tekort komt om Jay te kloppen.

Zoals gezegd, als Jay helemaal shredded voor de dag komt (niet zoals vorige 2 jaar), heeft niemand een kans.

allemaal zeer bruut zo'n alleenstaand foto'tje van phil, maar zet ze naast elkaar en je ziet direct dat ie nog wel wat massa tekort komt om jay te kloppen.

Zoals gezegd, als jay helemaal shredded voor de dag komt (niet zoals vorige 2 jaar), heeft niemand een kans.

+1

Ben totaal niet onder de indruk van het fysiek van jay op deze foto's. Terecht dat hij hier dus de titel verloor.

• Topic Starter Topic Starter
Dexter was Sharp as a Blade.

Phil Heath was ook beter en Toney Freeman ook. Cutler mocht blij zijn met de uitslag van 2008

2009 is voor jay

Klik voor vergroting !!! :0

P1000618.jpg

P1000617.jpg

Ik heb nog niet veel gemerkt van die FST-7 tijdens Jay's trainingsfilmpjes op zijn vernieuwde site

No way dat jay cutler Mr. O wordt. Vorig jaar was zijn conditie gewoon goed, zie foto's arnoldfan, hij heeft zijn tijd gewoon gehad.. Jongens die kans maken op de titel zijn, dexter, kai, phil en maybe dennis.. Verder zal jay cutler natuurlijk wel in de top 5 komen. Persoonlijk denk ik dat kai hem gaat winnen!

Zou Jay ditmaal voor kwaliteit gaan i.p.v. brute massa dan zou hij een grote kanshebber zijn.

No way dat jay cutler Mr. O wordt. Vorig jaar was zijn conditie gewoon goed, zie foto's arnoldfan, hij heeft zijn tijd gewoon gehad.. Jongens die kans maken op de titel zijn, dexter, kai, phil en maybe dennis.. Verder zal jay cutler natuurlijk wel in de top 5 komen. Persoonlijk denk ik dat kai hem gaat winnen!

Cutler was vorig jaar helemaal niet goed, de eerste dag was hij nergens in de eerste vergelijkingen, hij was smooth gewoon veels te veel vocht.

1e dag stond hij er idd slechter voor. Maar op dag 2 was zijn conditie gewoon goed, zoveel beter dan dat kon / kan hij niet meer komen ;).

Jay op de eerste foto dik de beste een jaar terug.Op de 2e foto lang niet ! ik vind zijn voorkant lang niet zo straks dan derest, vooral buikspieren kwamen niet goed uit.

Ja maar Jay doet hier zijn pose ook ietsje anders dan de anderen die hun abs aanspannen terwijl hij meer een gestrekte buik heeft. Slechte foto om te vergelijken. Zijn mindere kant blijft wel zijn bredere middel (gebrek aan wespentaille). Verder moet hij werken aan het scherp krijgen van zijn armen.

1e dag stond hij er idd slechter voor. Maar op dag 2 was zijn conditie gewoon goed, zoveel beter dan dat kon / kan hij niet meer komen ;).

en op de 2de dag scoorde hij ook het hoogste....al is een posedown jureren iets belachelijks, maar 2de dag was ie het beste en iedereen vertelde ook achter dat als Cutler op dag 1 zo was gekomen hij gewoon weer zou hebben gewonnen.

Ik bedoel, dat een verslagen Mr. O (zoals jay) nog nooit zijn titel heeft terug gepakt.

dan moet jij je even wat verder verdiepen. wat dacht je van arnie? van 1970 t/m 75 mr olympia gewonnen, daarna verslagen door franco en zane maar vervolgens in 1980 hem weer terug gepakt.

Nou zeggen jullie dat Jay's back beast is. Maar ooit weleens naar z'n onderrug gekeken? Drama van een onderrug helemaal gevuld met vocht. (zie 2e foto)

dan moet jij je even wat verder verdiepen. wat dacht je van arnie? van 1970 t/m 75 mr olympia gewonnen, daarna verslagen door franco en zane maar vervolgens in 1980 hem weer terug gepakt.

He continued his winning streak in the 1971 – 1974 competitions. In 1975, Schwarzenegger was once again in top form, and won the title for the sixth consecutive time, beating Franco Columbu. After the 1975 Mr. Olympia contest, Schwarzenegger announced his retirement from professional bodybuilding.
???

Schwarzenegger came out of retirement, however, to compete in the 1980 Mr. Olympia

Arnold is maar een keer verslagen op een olympia en dat kwam door Sergio Oliva in 1969.

Verder is hij nog nooit verslagen.

hoe zit het eigelijk met ronnie? zou hij niet terugkomen dit jaar?

Hoor hem verder nergens in deze topic

Terug
Naar boven