MuscleMeat

Wie wordt Mr. Olympia 2009 ?

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    467
Hij is niet geplaatst... dus.

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het eigelijk met ronnie? zou hij niet terugkomen dit jaar?

Hoor hem verder nergens in deze topic

Het verhaal deed de rondte ja, en werd weer snel afgeblazen.
nu wil ie weer in 2010 deelnemen.
Als ex. winnaar van Mr:O, hoef je je de 1e 5 jaar dacht ik niet te kwalificeren.

lijkt me geen goed idee trouwens, zal zijn status geen goed doen vond hem bij laatste deelname al geen waardige contender.
hij had de Pre-judging niet door mogen komen. maarja wie durft die beslissing te nemen.;)

Denk dat Jay hem terugpakt maar hoop stiekem wel op Branch:D

Dexter...

Jammer dat z'n broer er niet tussen staat... Johnnie Jackson!

Zag in een Spaans magazine foto's van Dennis Wolf, en ik moet zeggen, hij zag er zeer huge uit !

Coleman komt terug en owned ze allemaal

greene

die japanner is gewoon te grappig XD

Pff daar vraag je me wat. Als ik de foto's van de afgelopen maanden voor de geest haal durf ik eigenlijk geen voorspelling te doen. Er zijn dit jaar veel namen die grote ogen kunnen gooien. Conditionering wordt dus echt super belangrijk dit jaar (verwacht ik) en het is de vraag wat de jury dit jaar het belangrijkst vind (totale fysiek, of toch ook behoorlijk op massa etc). Phil Heat, Dexter Jackson, Jay Cutler, Kai Green, Victor Martinez, maar ook Branch Warren en Dennis Wolf kunnen allemaal hoge ogen gooien. Hoop zelf dat mannen als Phil, Dex en Vic extra punten scoren door hun pleasing fysiek.

het is altijd heel moeilijk te voorspellen, het is een jurysport en het is wat die op dat moment willen zien.....willen ze weer de massa hebben en Jay Cutler is 100% dan wint ie weer zijn titel terug....gaan ze weer voor de mooiere fysiek dan word het weer Dexter.....Kai Greene kan nog weleens voor een verrassing zorgen als Cutler niet 100% is.....maar goed de jury beslist dus blijft het lekker speculeren :p

Hoop op Phil Heath.

Ik weet dat velen het onzin vinden, maar hoop toch echt dat Coleman mee doet, zijn 9e "O" pakt en zo het nieuwe record neerzet. Jammer voor Lee Haney...

tsja ieder voordeel heeft zijn nadeel he :)

ze wilden massmonsters en die toon hebben ze jaren geleden gezet, om de top te bereiken zonder die pens is echt voor een enkeling.

Ja die persoon is onder andere Phil THE GIFT Heath. :)
Grote massamonster en een taille waar hij nog mee kan opdagen tegen Flex Wheeler, kortom de nieuwe Mr.O.

Ikzelf denk dat alle ogen op jay cutler gericht zullen staan op het moment van de waarheid.
En Dexter zal ook proberen alles eraan te doen om zijn troon te behouden,
daarbij is phil heath echt een talent met hele sterke punten, maar in grootte delft hij het onderspit, voor nu wel te verstaan, maar in de toekomst zal blijken hoe hij ervoor zal staan.

Terug
Naar boven