XXL Nutrition

Wie wordt Mr. Olympia 2009 ?

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    467
Ja die persoon is onder andere Phil THE GIFT Heath. :)
Grote massamonster en een taille waar hij nog mee kan opdagen tegen Flex Wheeler, kortom de nieuwe Mr.O.

de laatste Olympia zag ik alleen Toney Freeman zonder die pens, als Phil Heath wat relaxed staat gaat die buik flink naar voren :D

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Ik weet dat velen het onzin vinden, maar hoop toch echt dat Coleman mee doet, zijn 9e "O" pakt en zo het nieuwe record neerzet. Jammer voor Lee Haney...

eerder jammer voor Coleman, die is nu steeds verslagen, hij kan nooit in die vorm van toen komen dus altijd minder terwijl de rest hard door is gegaan...jammer voor Coleman, maar zou triets voor een grote kampioen zijn als ie meedoet.

Ik denk dat Dennis wolf keihard komt :D en de 1e plek pakt

ja dat hoop ik ook want die vent heeft een goeie symmetrie en zijn smalle taille maakt hem echt breed

Dennis Wolf komt tekort op zijn rug, de bovenkant is oke van zijn rug maar verder heeft ie geen invulling, dat kwam heel pijnlijk naar voren in de vergelijkingen.
zijn benen zijn mooi gevormd maar komt toch weer tekort om het de top 3 moeilijk te maken...maar wie weet heeft ie het geheim gevonden :D

tis zeker een van mijn favorieten, dus hoop echt dat ie verbeterd komt en in de vorm van zijn leven...

ik hoop zelf op martinez for the win, prachtige fysiek gewoon.
op 2. Phil heath
op 3. jay cutler

Eigenlijk is het dit jaar héél moeilijk te zeggen wie em wordt... Ik bedoel:

- de hype rond Heath zwelt alleen maar aan (en niet onterecht), zoveel mensen denken dat hij het wordt
- jay gaat zeker sterk terug willen komen
- dex is nog altijd de man die vorig jaar alles gewonnen heeft en een pracht van een fysiek heeft. Wat als hij er genoeg massa kan bijgooien?
- Wolf heeft nog niet gekregen wat hij verdient (imo) en is de grootste man op het podium...
- en zeker niet onbelangrijk!!! --> Kai heeft op papier misschien wel de beste fysiek van allemaal
- martinez? ik weet het niet, de man zit in de put op dit moment denk ik... kan een effect hebben op zijn prestaties

daarbuiten zie ik geen kanshebbers

Trey heeft geen mooie bovenlijf vind ik, en helemaal niet als je dat in vergelijking brengt met dat van bijvoorbeeld iemand als heath, maar hij is jong dus alles zou nog mogelijk zijn.
Trouwens, is er iemand met up to date pics van Ruhl?

Trey heeft geen mooie bovenlijf vind ik, en helemaal niet als je dat in vergelijking brengt met dat van bijvoorbeeld iemand als heath, maar hij is jong dus alles zou nog mogelijk zijn.
Trouwens, is er iemand met up to date pics van Ruhl?

Wat haal jij Trey Brewer hier nu bij??

Over een paar jaar zien we Trey wellicht bij de Mr. O. Hopelijk voor hem blijven zijn verhoudingen mooi.

Ik denk dat Jay terugkomt met een topfysiek. Hij zal wel nog steeds ziek zijn van 2008 toen hij zover achterliep op Dexter op vrijdag.

1. Kai Green
2. Dexter Jackson
3. Toney Freeman
4. Phil Heath
5. Jay Cutler
6. Victor Martinez
7. Dennis Wolf
8. Branch Warren

In de veronderstelling dat de eerste 3 hard en droog staan.

was et btw niet mogelijk om op bodybuilding.com de olympia live te volgen?

Het gaat tussen Kai Greene en Phil Heath denk ik.

1 phil heath
2 branch warren
3 dennis wolf
4 kai green
5 jay cutler

mss dennis wolf tweede en brnach derde

ik zie zoiezo niet veel in kai green, het laatste filmpje wat k van hem heb gezien komt ie veel massa tekort, vooral in z'n lats. Mijn top 3 gaat uit naar dezelfde als vorig jaar, phil dexter en jay.

ik zie zoiezo niet veel in kai green, het laatste filmpje wat k van hem heb gezien komt ie veel massa tekort, vooral in z'n lats. Mijn top 3 gaat uit naar dezelfde als vorig jaar, phil dexter en jay.

Haha, Wat?! Kai massa tekort? Zie dat filmpje nog eens. Zijn borst komt tot aan zijn kin.

Terug
Naar boven