AndroidHealthClinic

Wie wordt Mr. Olympia 2009 ?

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    467
de regerende olympia tel je maar niet mee? :p

Haha, ik denk dat de ronnie|jay tijd helemaal voorbij is als ik de pics eens bekijk, maar toch kan ik het over jay niet met zekerheid zeggen, hij staat zeker goed, maar goed genoeg voor mr olympia ? neej :p

angst voor ronnie is al helemaal niet nodig :roflol:

Als je dennis wolf op nummer 1 zet heb je echt geen reet verstand van bodybuilding.

nummer 1 word kai, victor, jay of phil

persoonlijk denk ik phil of victor (na het zien van de nieuwe foto's)

Haha, ik denk dat de ronnie|jay tijd helemaal voorbij is als ik de pics eens bekijk, maar toch kan ik het over jay niet met zekerheid zeggen, hij staat zeker goed, maar goed genoeg voor mr olympia ? neej :p

angst voor ronnie is al helemaal niet nodig :roflol:

Jay is ook niet de regerende mr olympia... :rolleyes:

2 x geweest als ik me niet vergis, dan kun je dexter ook wel zo noemen.;)

regerend houd in wat er op dit moment is, en dat is toch echt dexter. valt me echt op dat ik vele posts zie waarin mensen denken dat hij niet eens voorkomt als kanshebber, alsof z'n winst van vorig jaar een gelukje was.

regerend houd in wat er op dit moment is, en dat is toch echt dexter. valt me echt op dat ik vele posts zie waarin mensen denken dat hij niet eens voorkomt als kanshebber, alsof z'n winst van vorig jaar een gelukje was.

het was ook een gelukje, jay stond niet droog en strak genoeg als hij stond dat jaar ervoor.

en hier maakte dexter gebruik van, maar in een jaar veranderd er zoveel dat ik denk dat jay en dexter allebei de koffers kunnen inpakken :roflol:

Ben juist blij dat dexter regerend kampioen is. Geeft toch aan dat we weer naar esthetiek gaan en niet uitsluitend massa monsters. Die dikke tailles vond ik maar niks.

Ben juist blij dat dexter regerend kampioen is. Geeft toch aan dat we weer naar esthetiek gaan en niet uitsluitend massa monsters. Die dikke tailles vond ik maar niks.

precies, same here. Ben zelf persoonlijk ook geen fan van dikke tailes, daarom ben ik ook niet dol op fysieken van ronnie en kai persoonlijk. Ik hou meer van types als flex, jay, phil etc.

Als iemand een brede taille had dan was het jay wel vorig jaar.

Als iemand een brede taille had dan was het jay wel vorig jaar.

Jay heeft gewoon brede heupen/taille... kun je niks aan doen. Ik vind niet dat ie een gut heeft ofzo.

De Mr O moet imo om de combinatie massa en aflijning gaan. Er zijn massa's andere wedstrijden op hoog niveau... dat ze daar dan maar 'dwergen' als Dex laten winnen. Op de O wil ik MONSTERS zien! M.a.w. Greene, Wolf, Cutler ...

phil heath, dexter jackson of jay cutler

dexter was vorig jaar in een extreme vorm vond ik, echt geweldig. zou mooi zijn als hij dit kan behouden of verbeteren. anderzijds is jay cutler wel erg gebrand om die zege terug af te neme van jackson. maar uiteraard mogen we zeker phil heath niet uit het oog verliezen, een gigantisch opkomend talent, van hem gaan we volgende jaren (hopelijk) nog mooie dinge zien.
kai greene schitterde in de arnold classic, maar toch zet ik hem niet bij de favorieten. hoewel hij misschien wel voor een podiumplaats kan gaan.
maar dit is dus mijn mening maar, ik ben gewoon extreem benieuwd :-)!

Victor Martinez, zo hoort een BBer er anno 2009 bij te staan, Heath gun ik het over een paar jaar.

Jay Cutler !!!!!

Jay Cutler gaat em dit jaar pakken, stel er beland een ijscokar op Jay en hij wint dit jaar niet, Zal Jay er geen 1 meer pakken, hoeveel die heeft opgegeven om dit jaar zijn titel terug te krijgen is ongeloofelijk. Het is voor Jay 2009..., of waarschijnlijk nooit meer imo. Mensen zoals Kai greene, dennis wolf, Phil Heath worden maar groter en meer favoriet voor vele...

Ja het wordt Jay Cutler. Ik had net dat borst trainingsfilmpje gezien en daar ziet ie er ubergruwelijk uit :P

Maar het zal nog wel een verrassing worden :)

Victor Martinez, zo hoort een BBer er anno 2009 bij te staan, Heath gun ik het over een paar jaar.

Moet ie alleen nog hard en droog komen te staan, dat is en blijft zijn probleem, genetisch een geweldige bber maar echt harde worden is een probleem bij hem.

kai wordt de nieuwe coleman :D

Ja het wordt Jay Cutler. Ik had net dat borst trainingsfilmpje gezien en daar ziet ie er ubergruwelijk uit :P

Maar het zal nog wel een verrassing worden :)

Ze zien er dit jaar allemaal uber gruwelijk uit dus ik snap niet wat je punt is.
Kai is in topvorm, Phil is in topvorm, Jay is in topvorm, zover ik gezien heb Dexter ook, Victor moeten we nog even horen hoe dat gaat met z'n nieuwe obstakel. (dood van z'n zus)
Ik hoop dat het spannend zal worden (komt vast wel goed :)) maar toch duim ik voor Phil. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 02:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:18 ----------

There can only be 1 king. ;)

Terug
Naar boven