trevor
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
k haal m'n reactie uit dit filmpje bij 20:50
als ik dan kijk naar jay lijkt ie toch kleiner?
ik zeg Dexter Jackson.. als hij ook maar enigszins in de vorm komt als vorig jaar, heeft niemand een kans.
zou zeker kunnen ,maar zoals je ziet wordt zijn fysiek niet echt gewardeerd, ik vind hem ook niet bijzonder
ik weet niet hoe hij er NU bij loopt.. maar vorig jaar was ge-wel-dig.
ik weet niet hoe hij er NU bij loopt.. maar vorig jaar was ge-wel-dig.

Top 3 wordt volgens mij Kai Greene, Dexter Jackson, Jay Cutler... de volgorde gaat afhangen van hun voorbereiding. Plaats 4 naar Heath, 5 naar Wolf...
Het blijft natuurlijk ook een gok hé.
1 dennis wolfHaha, Wat?! Kai massa tekort? Zie dat filmpje nog eens. Zijn borst komt tot aan zijn kin.
ik zie zoiezo niet veel in kai green, het laatste filmpje wat k van hem heb gezien komt ie veel massa tekort, vooral in z'n lats. Mijn top 3 gaat uit naar dezelfde als vorig jaar, phil dexter en jay.
?je hebt het over Kai Green he?....die man heeft de meest freaky massa die er is, alsof ze spieren erin gefreesd zijn zo diep, laatst AC maakte Samuel de fout om eenzelfde pose aan te gaan nemen als Kai Green....Kai spant alles apart aan, beetje hier en beetje daar en het is een dwarsstrepen festijn hahaha, komt Kai in vorm dan issie haast niet te kloppen.veel massa tekort?je hebt het over Kai Green he?....die man heeft de meest freaky massa die er is, alsof ze spieren erin gefreesd zijn zo diep, laatst AC maakte Samuel de fout om eenzelfde pose aan te gaan nemen als Kai Green....Kai spant alles apart aan, beetje hier en beetje daar en het is een dwarsstrepen festijn hahaha, komt Kai in vorm dan issie haast niet te kloppen.