AndroidHealthClinic

Wie wordt Mr. Olympia 2009 ?

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    467
wolf vs kai

wolfkai_relaxed.jpg

wolfkai_frntlat.jpg

wolfkai_sc.jpg

wolfkai.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

k haal m'n reactie uit dit filmpje bij 20:50

als ik dan kijk naar jay lijkt ie toch kleiner?

die biceps zijn uber (van kai)

hoe groot is phil heath eigenlijk,iemand enig idee?in de flex staat dat hij vorig jaar met 103kg op de O stond en dit jaar wilt hij met 108kg het podium betreden

ja op deze foto's wint kai zeker qua massa (moet je die rug s zien van hem van achter bekeken dan ,net of die vanaf zijn kont begint,daar kan n heel gezin vanaf eten,damn ) maar tis afwachten en zien hoe ze er op t podium gaan uitzien ,dan denk ik dat dennis er veel beter gaat uitzien

ik zeg Dexter Jackson.. als hij ook maar enigszins in de vorm komt als vorig jaar, heeft niemand een kans.

ik weet niet hoe hij er NU bij loopt.. maar vorig jaar was ge-wel-dig.

kijk hier maar s ,dan zie je het http://www.flexonline.com/videos/?bcpid=17320904001&bclid=1461295899&bctid=31557127001

hij zal er zowiezo alles aan doen om zijn titel te behouden

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

het lijkt me toch zeer duidelijk dat phil veel beter is dan jay ,duidelijk te zien in het filmpje,Jay zegt zelf dat phil wss de voldende mr.O wordt,en zelfs dex ziet er veel beter uit

Ikzelf hoop Phil heath

RC kan beter thuis blijven man, hij zet zich zelf verder voor .ul

Huge Gut
Big ass.

en die rechter lats zijn niet meer te redden.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Phil Heat/ Dexter Jackson for mr:O 2009.

zou kunnen,wat denk jij dat de top drie word dan?

Top 3 wordt volgens mij Kai Greene, Dexter Jackson, Jay Cutler... de volgorde gaat afhangen van hun voorbereiding. Plaats 4 naar Heath, 5 naar Wolf...
Het blijft natuurlijk ook een gok hé.

ik zie zoiezo niet veel in kai green, het laatste filmpje wat k van hem heb gezien komt ie veel massa tekort, vooral in z'n lats. Mijn top 3 gaat uit naar dezelfde als vorig jaar, phil dexter en jay.

veel massa tekort????je hebt het over Kai Green he?....die man heeft de meest freaky massa die er is, alsof ze spieren erin gefreesd zijn zo diep, laatst AC maakte Samuel de fout om eenzelfde pose aan te gaan nemen als Kai Green....Kai spant alles apart aan, beetje hier en beetje daar en het is een dwarsstrepen festijn hahaha, komt Kai in vorm dan issie haast niet te kloppen.

veel massa tekort????je hebt het over Kai Green he?....die man heeft de meest freaky massa die er is, alsof ze spieren erin gefreesd zijn zo diep, laatst AC maakte Samuel de fout om eenzelfde pose aan te gaan nemen als Kai Green....Kai spant alles apart aan, beetje hier en beetje daar en het is een dwarsstrepen festijn hahaha, komt Kai in vorm dan issie haast niet te kloppen.

mja in dat filmpje kon ik idd zien dat z'n rug uber dik is, maar ik had et meer over de breedte.

Als je dennis wolf op nummer 1 zet heb je echt geen reet verstand van bodybuilding.

nummer 1 word kai, victor, jay of phil

persoonlijk denk ik phil of victor (na het zien van de nieuwe foto's)

Terug
Naar boven