XXL Nutrition

Wie zijn je vriendjes hier op het forum?

eduardjanssen zei:
Ik ben best een moeilijke gab. Ik ben niet iemand die direct met iedereen weg loopt. Daarbij komt ook nog eens dat ik enorm haatdragend ben. Maar ben je eenmaal m'n maat dan ben je het ook he! Al moeten we wit-rusland gaan aanvallen doen we dat.
ga trainen eduard, je begint wartaal uit te slaan:p

Ik vind iedereen lief. Vooral als ze lief voor mij zijn!;) :D

Purple zei:
Nee was niet voor mezelf 18fitie... Mijn hond vind jou leuk.

Je bent weer erg direct zeg :)

/me heeft hier geen vriendjes.. msn lijst bestaat uit 4 man.. me moeder, me opa, me dochter, en 1 leuke meid..

Die laatste zegt niet zo veel... :( Nooit online ook ..

Absolutely zei:
Je bent weer erg direct zeg :)

/me heeft hier geen vriendjes.. msn lijst bestaat uit 4 man.. me moeder, me opa, me dochter, en 1 leuke meid..

Die laatste zegt niet zo veel... :( Nooit online ook ..

misschien heeft ze je op blokkeren gezet? arme drommel toch :p

Nee hoor ik heb je niet geblocked absolutely

Gezocht: vrienden

ikzelf ben een rustige jongen, hou van lange wandelingen en verzamel postzegels. Voor de rest heb ik eigenlijk geen hobby's. Ik ben bij dit bodybuildforum gegaan in de hoop om wat vrienden te vinden. Om dezelfde redenen ben ik bij nog veel meer fora te vinden onder verschillende nicknames.

Mijn eisen aan jou: geen

nog even voor de duidelijkheid: ik ben geen bodybuilder, zal dit ook nooit willen worden, ik zoek alleen maar vrienden!

RvR zei:
Gezocht: vrienden

ikzelf ben een rustige jongen, hou van lange wandelingen en verzamel postzegels. Voor de rest heb ik eigenlijk geen hobby's. Ik ben bij dit bodybuildforum gegaan in de hoop om wat vrienden te vinden. Om dezelfde redenen ben ik bij nog veel meer fora te vinden onder verschillende nicknames.

Mijn eisen aan jou: geen

nog even voor de duidelijkheid: ik ben geen bodybuilder, zal dit ook nooit willen worden, ik zoek alleen maar vrienden!

Hahahahahaha!!!:D De perfecte man!!:rolleyes: ;) Veel sterkte met vriendjes zoeken.;)

akiraC zei:
Testo(namelijk mijn vader)
benchMarc (mijn broer)
Purple
Dani
Lauw
RobertHosper(mede japanoloog)
dj_phreak en slettiebettie
DBC01 (mijn opa)
Hertje (grootmoeder)
Samu
axestream