- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
akiraC zei:Gewoon omdat jouw naam nergens vermeld wordt, "Mars"![]()
Hertje zei:Mijn vriendje is DBC![]()
![]()
Verder zie ik Ryu natuurlijk een paar keer per week en testo af en toe... Maar ja, die komen natuurlijk niet voor mij

Oma, ik kom wel is op bezoek, niet voor opa, maar voor jou!!Hertje zei:Mijn vriendje is DBC![]()
![]()
![]()
Verder zie ik Ryu natuurlijk een paar keer per week en testo af en toe... Maar ja, die komen natuurlijk niet voor mij
hoezo, je hebt je 46cm kuiten toch!M@rsel zei:
akiraC zei:Oma, ik kom wel is op bezoek, niet voor opa, maar voor jou!!

Hertje zei:

Hertje zei:Mijn vriendje is DBC![]()
![]()
![]()
G21 zei:nette stats RYU..is er iets misgegaan met carbloaden![]()

Ryu zei:
18fitie zei:
ze praten niet, ze hangen daar maar een beetje de hele dag en weigeren verder te groeien. ik ga ze morgen maar weer eens straf geven. ohja, check mn pics maar even.gurumaster zei:IK heb genoeg vrienden op superdudes.
Dit zijn een van me beste maatjes, het zijn mijn voorbeelden.
Ik train met hun samen 1 x in de week want genetiche aanleg hebben ze al. Ze hoeven dus niet zovaak naar de gym.
[Link niet meer beschikbaar]