AndroidHealthClinic

Sticky Wielrentopic

oei... toch best een gevaarlijke sport. gebeuren echt veel ongelukken mee, ook amateurs die vallen of tegen een auto aanrijden.
Natte afdalingen zijn altijd linke soep. Weet niet of dat hier het geval was, maar die kans lijkt me vrij groot.

Is er dan geen ploegleider die haar mist?

Nou dat heeft Vollering weer mooi opgelost. Geen Nederlandse op het podium. Had ze M. Vos maar mee moeten nemen ipv de eigen ploeg kapot te fietsen met concurrenten in haar wiel. Wat een gans. Hele goeie benen maar geen enkel koers inzicht.

Nou dat heeft Vollering weer mooi opgelost. Geen Nederlandse op het podium. Had ze M. Vos maar mee moeten nemen ipv de eigen ploeg kapot te fietsen met concurrenten in haar wiel. Wat een gans. Hele goeie benen maar geen enkel koers inzicht.
Ik trek die interviews met Vollering ook niet meer. Steeds dat trillerige stemmetje, alsof ze op het punt staat in huilen uit te breken.

Euh... best goed van Pogacar :dunno: denk ik.

Genoten van de 18 graden, zelfde rondje als vorige week.
Screenshot_20241025_150433_Polar Flow.jpg
20241025_151152.jpg

Leuk om weer eens in het echt te zien.
IMG_5136.jpeg

Sur place.
IMG_5138.jpeg

Hoogland vs Lavreyen
IMG_5140.jpeg

Zondag de Ronde van Vlaanderen. Kan ik.me echt op verheugen. Sowieso al een paar hele mooie koersen gezien dit voorjaar.

Iemand nog een tip waar ik mijn geld op moet zetten?

Zondag de Ronde van Vlaanderen. Kan ik.me echt op verheugen. Sowieso al een paar hele mooie koersen gezien dit voorjaar.

Iemand nog een tip waar ik mijn geld op moet zetten?
Ik volg het wielrennen niet meer zo op de voet als toen ik het zelf nog actief beoefende, maar hier de reacties van Cancellara en Boonen (beide drievoudig winnaar van De Ronde) over Mathieu:
https://nos.nl/artikel/2562523-als-mathieu-voor-de-vierde-keer-de-ronde-wint-moet-hij-ons-trakteren

Morgen AGR, Ben Healy of Tom Pitcock for the win. :thumb:

Terug
Naar boven