XXL Nutrition

wiet en testosteron

zag laatst een paar filmpjes van een aantal youtubers die ik op vrij legit stel.

scooby :
https://www.youtube.com/watch?v=ZuNYjG6YTBQ

volgens scooby is het los van de vreetkick, het gebrek aan motivatie en het feit dat je rookt (slecht voor de longen) niet slecht.
(weet niet of dit uit onderzoekresultaten vastgesteld is)
elliot hulse :
https://www.youtube.com/watch?v=474uP1_LefY

elliot hulse heeft uit eigen ervaring ook geen problemen onder vonden
(geen onderzoeksresultaten)

Weet iemand of wiet roken je testosteron verlaagd? :cool:

Alvast bedankt,

Abstract

The object of this study was to establish possible influences of long-term cannabis usage on plasma testosterone levels. The plasma testosterone levels of 66 male Pakistani who for years had smoked cannabis daily or drank cannabis regularly where measured after chronic and acute intake of the drug and compared with a material of 41 normal controls, i.e. persons who did not use cannabis. An evaluation of the results showed that there were no significant differences between the two groups. No influence of long-term cannabis usage on plasma testosterone levels was found.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2241844

Heb het vroeger een tijd gebruikt en ook vorig jaar een tijd om een moeilijke periode in het ziekenhuis door te komen maar ben nu weer helemaal ermee gestopt. Het hoort gewoon niet bij een bb levensstijl. Maar echt minder groeien dat zal je ws niet.

Keer als experiment en door samenloop van omstandigheden getraind met unstoppable+wiet, nog steeds ziekste pomp ooit. Wiet zorgt wel voor een knetterharde penor door de vasodilatie, maar of het iets voor je test doet weet ik niet. Verlaagt wel stress, dus misschien op die manier een kleine boost?

Vaporizer kan ook nog, krijg je geen tabak binnen en minder schadelijke stoffen

Vaporizer kan ook nog, krijg je geen tabak binnen en minder schadelijke stoffen

Idd, ik gebruik ook zo'n vaporizer, geen last van nicotine en andere meuk. Je longen gaan er zelfs op vooruit. Als je het vaporize word er namelijk niks verbrand. Dit is aangetoond door studies waarbij de meerdere groepen die bestaan uit circa. 300 man cannabis gingen gebruiken. De eerste groep zijn wiet+tabaks rokers, tweede groep pure wiet rokers, derde groep pure wiet in een bong rokers en als laatste groep de vaporizers. Bij alle groepen ging de longen achteruit, waarbij de wiet+tabak rokers deze zelfs significant achteruit ging. Bij de groep die de wiet vaporizede gingen de longen daarentegen er juist op voorruit, in 100ste van procenten, dat dan wel.

ontspannen goeie rust na training dus betere groei
goede honger en uitstekende slaap das welkom
paar teugjes net voor training aka 10% meer
ja libido ook het past bij bodybuilding grtzx

Waarom niet wat bier en wiet combineren?

On a serious side. Toen ik nog veel rookte merkte ik wel dat m'n motivatie minder was en je eet ook niet een bak kwark als je trek krijgt na het roken... meestal werk je grote hoeveelheden junk weg. Ben ongeveer 3-4 jaar geleden gestopt ermee, ook vanwege mentale problemen.

Roken als laatste bezigheid op de avond bij toppen(1xpw) beetje vooraf hmm verder producten koffie creatine ja ook dat breekt elkaar niet af jo shaken biefstuk pasta chips ben zelf voor hash train nu momenteel niet maar bij mij was het prima ook zo weinig mogelijk bewegen naast de oefeningen niet weggelegd voor een ieder maar ervaren kan het werken beter dan alcohol of harde wekker

Waarom niet wat bier en wiet combineren?

On a serious side. Toen ik nog veel rookte merkte ik wel dat m'n motivatie minder was en je eet ook niet een bak kwark als je trek krijgt na het roken... meestal werk je grote hoeveelheden junk weg. Ben ongeveer 3-4 jaar geleden gestopt ermee, ook vanwege mentale problemen.

Het is handig als je dan een bepaald iets eet(of de munchies richting pinda's heb),
ik kan bakken met pinda wegwerken :D

Maar goed, ik zou weed roken zeker afraden,
meer voordelen dan nadelen, sowieso met roken....;)

Maar heb het idee dat de Originelen thread starter of al zo stoned als een moingoliede is of nu aan het trainen is ...

ontspannen goeie rust na training dus betere groei
goede honger en uitstekende slaap das welkom
paar teugjes net voor training aka 10% meer
ja libido ook het past bij bodybuilding grtzx

Roken als laatste bezigheid op de avond bij toppen(1xpw) beetje vooraf hmm verder producten koffie creatine ja ook dat breekt elkaar niet af jo shaken biefstuk pasta chips ben zelf voor hash train nu momenteel niet maar bij mij was het prima ook zo weinig mogelijk bewegen naast de oefeningen niet weggelegd voor een ieder maar ervaren kan het werken beter dan alcohol of harde wekker

Zou even wat minderen :roflol:

Zal er wel invloed op hebben net als andere drugs. Ik heb blow zelf ook zie het probleem niet echt. Ik maak genoeg gains ondanks het blowen. Ik heb ook wel eens stoned getraind dat ging prima misschien wel beter dan gemiddeld. Lees in dit topic veel onzin over blowen. Neem aan dat deze mensen allemaal niet blowen?

Als je gestresst bent en je neemt wiet voor de ontspanning dan zorgt het er wel voor dat je meer zin krijgt ja.
Of het direct effect heeft op je testosteron niveau weet ik niet, lijkt me vrij onwaarschijnlijk eigenlijk. Het heeft wel invloed op je metabolisme maar is nog weinig onderzocht:

http://www.medpagetoday.com/Endocrinology/Diabetes/38107

Dus af en toe voor ontspanning kan denk ik geen kwaad, beter dan aan het bier lijkt me :-)

Marijuana Whey Powder of andere Edibles schijnen wel goed te werken

Er is nog steeds niet echt een duidelijke conclusie hierover. Heb hier wel een artikel die een aantal feiten weerlegt.

• Topic Starter Topic Starter
Keer als experiment en door samenloop van omstandigheden getraind met unstoppable+wiet, nog steeds ziekste pomp ooit. Wiet zorgt wel voor een knetterharde penor door de vasodilatie, maar of het iets voor je test doet weet ik niet. Verlaagt wel stress, dus misschien op die manier een kleine boost?

Ik heb dit ook meerdere malen gedaan. Maar als ik wiet rookte na het nemen van unstoppable kreeg ik een een of ander zenuwachtig gevoel en wou niet meer bij mensen in de buurt komen ofzo. Vet vaag wel.

Terug
Naar boven