MuscleMeat

wiet

Als ik wiet rookt merk ik niets ??? Heb wel vaak genoeg 2 joints gerookt(ja ook geinhaleerd voor de wijsneuzen), voel me hoogstens iets rustiger, maar krijg er geen ander gevoel van dan dat ik een sigaret rook.
Terwijl de gast waarmee ik het rook vaak echt lachkicks krijgt enzo. Die spaced hem echt hard....???
Dus daarom doe ik het maar niet meer, zonde van me geld. Roken doe ik trouwens ook niet, alleen sigaren op z'n tijd bij hajenius.

niet echt in de mood voor
als je je niet 100% goed in je vel voelt kan je er bad trips aan over houden, toch liever niet ;)

Misschien als je het niet gewend bent. Ik vind het juist ideaal voor de momenten dat je er even doorheen zit. Ben er wel een paar weken geleden mee gestopt.

Bij mijn sportschool zijn een paar donkere jongens die altijd als ze komen trainen stoned zijn, echt vaag. Maarja moeten ze zelf weten.
Maar wat wil je, mijn sportschool is bijna naast de coffeeshop.:p

Als ik wiet rookt merk ik niets ??? Heb wel vaak genoeg 2 joints gerookt(ja ook geinhaleerd voor de wijsneuzen), voel me hoogstens iets rustiger, maar krijg er geen ander gevoel van dan dat ik een sigaret rook.
Terwijl de gast waarmee ik het rook vaak echt lachkicks krijgt enzo. Die spaced hem echt hard....???
Dus daarom doe ik het maar niet meer, zonde van me geld. Roken doe ik trouwens ook niet, alleen sigaren op z'n tijd bij hajenius.

Misschien moet je er eens iets meer instoppen. :D

En anders moet je het eens eten i.p.v. roken. Dus een lekkere spacecake naar binnen werken. Stoned word je dan zeker. :D

Misschien moet je er eens iets meer instoppen. :D

En anders moet je het eens eten i.p.v. roken. Dus een lekkere spacecake naar binnen werken. Stoned word je dan zeker. :D

Hoe maak je zo'n spacecake, ben niet zo'n expert op dat gebied :p

Ik haalde altijd bij Luppie z'n vader.

ik heb 1 keer stoned mijn exame wiskunde gemaakt. guess what? ik haalde een 8 terwijl ik er niks van af wist:eek:

Doe er genoeg wiet in, je rookt gewoon sigaretjes. Moet je maar eens met mij komen smoke, ik denk dat ik je dan 2 uur niet meer hoor ;)

@Thomasco: 8 / 100 ??? :D

neeej geen 8 van de honderd. ik stond eerst een 7 op mijn raport voor wiskunde en na mijn exame een 8

• Topic Starter Topic Starter
MMMMMM...zin in wiet.....
Spijtig dat ik er geen heb.

het is voor domme zwakke personen en het maakt je grandioos belachelijk!

Overhaaste generalisatie

het is voor domme zwakke personen en het maakt je grandioos belachelijk![/QUOTE]

Dat is jouw mening, maar jij bent niemand meer om over iemand te oordelen.
Iemand die zwaar dronken is maakt toch een belachlijkere indruk op mij dan iemand die stonded is

het is voor domme zwakke personen en het maakt je grandioos belachelijk![/QUOTE]

Dat is jouw mening, maar jij bent niemand meer om over iemand te oordelen.
Iemand die zwaar dronken is maakt toch een belachlijkere indruk op mij dan iemand die stonded is

Stoned zijn duurt 2 of 3 uur en de dag erna voel je niks.
Dronekn kan een hele avond duren en de dag erna heb je een kater

Terug
Naar boven